Jump to content

Problema la calcularea orelor la payday


BRAGA03

Recommended Posts

Salut. Incerc cam de jumatate de ora sa calculez orele la payday. Am un timer care la fiecare secunda aduna 1 la variabila PlayerInfo[playerid][OnlineTime], si la payday se reseteaza. Dar nu pot sa salvez in baza de date timpul in secunde, pentru ca la un moment dat ar fi un numar foarte mare. Asa ca am incercat sa le transform in ore si sa le salvez intr-o variabila float, adica PlayerInfo[playerid][TotalOnlineTime], sa apara gen "0.27", sau "32.44", dar ramane 0. M-am asigurat ca TotalOnlineTime este float, atat in script cat si in baza de date. Daca ma puteti ajuta, va multumesc mult.

 

Link to comment
Share on other sites

De ce nu il salvezi temporar sa zic asa , si cand ajunge la 60 se face 0(atat in gm cat si baza de date) , si daca doresti totusi sa arati timpul online , cand ajunge la 60 il faci 1 min si il salvezi in alta variabila si tot asa si afisezi gen 1min si 15 sec sa zic asa, la 60min sa creasca orele cu 1 in alta variabila etc, sper ca ai prins ideea.....Este doar una din soluti la care m-am putut gandi eu(este muncitoreasca si poate nu exagerat de eficienta ,dar hei). Iar pentru rotunjirea pe care vrei sa o faci, ai nevoie si de putina matematica(funcctie) care sa iti transforme secundele in 0.25 min si etc(nu intreba ca nu cunosc functia)

Edited by Banditul
Link to comment
Share on other sites

On 03.12.2016 at 10:24 PM, BRAGA03 said:

E o idee buna, dar imi place mai mult modul in care am gandit eu, si as vrea sa pot gasi o rezolvare. Daca stie cineva, va rog sa imi spuneti. Va multumesc anticipat!

La payday nu se face așa, faci un timer de un minut, si aduni într.o variabila, dacă nu vrei sa faci altfel, apoi tot în acelntimer verifici daca variabila == 60, dacă este egală cu 60 se resetează si se executa payday.ul.

 

Sau mai simplu, un timer de 1 secundă, si verifici cu gettime daca minut== 0 && secunde == 0

Si executi payday.

**********************************

Servicii Scripting de calitate:

*********************************

Future Project: ExpertGame

*********************************

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.