Jump to content

stock Pentru a calcula cel mai bun scor.


Sinner.PWN

Recommended Posts

Pentru a calcula cel mai bun scor pentru o arena de Paintball de exemplu avem nevoie de un mic stock care ne va fi de mare ajutor asa ca vom incepe cu ce e mai usor:

 

  1. Definim functia noastra. PaintID pentru mine reprezinta Arena de paintball in care se desfasoara "lupta". ( puteti sa inlaturati aceasta verificare daca nu aveti nevoie de ea ).
    stock CalculatePaintballWinner( paintID )

     

  2. Definim variabilele de care ne vom folosi pentru a compara rezultatul si pentru a returna ID-ul jucatorului. 
    new paintScore = 0, bestID;

     

  3. Mai departe avem nevoie de #include "foreach" pentru un loop mai optimizat. (aceasta functie trece doar printre jucatorii conectati pe server) 
    foreach( Player, i )

     

  4. Pentru a determina cel mai bun jucator trebuie sa comparam Kill-urile acestuia cu variabila noastra de referinta si anume paintScore. Daca jucatorum are Kill-urile mai mari decat paintScore atunci el va figura ca fiind cel mai bun jucator. Variabila paintScore va fi egala cu numarul de kill-uri furnizate de jucatorul verificat. La urmatoarea verificare se va compara iar numarul de Kill-uri ale jucatorului cu noua valoare a variabilei paintScore. In acelasi timp daca se determina cea mai mare variabila stocam si ID-ul jucatorului cu ajutorul variabilei bestID pe care il vom returna la finalul functiei. 
    if( playerVariables[ i ][ pPaintBallKills ] > paintScore )
    {
    	paintScore = playerVariables[ i ][ pPaintBallKills ];
    	bestID = i;
    }

     

  5. Ca finalizare va las mai jos intreaga functie. Sper ca am reusit sa va explic cat de cat pe intelesul vostru ce face si cum functioneaza. 
    stock CalculatePaintballWinner( paintID )
    {
        new paintScore = 0, bestID;
        foreach( Player, i )
            if( playerVariables[ i ][ pPaintBall ] == paintID )
                if( playerVariables[ i ][ pPaintBallKills ] > paintScore )
                    paintScore = playerVariables[ i ][ pPaintBallKills ], bestID = i;
    
        return bestID;
    }

     

Sinner.png

Link to comment
Share on other sites

Multumit?

stock CalculatePaintballWinner( paintID )
{
    new stockVar[ 2 ];
    foreach( Player, i )
        if( playerVariables[ i ][ pPaintBall ] == paintID )
            if( playerVariables[ i ][ pPaintBallKills ] > stockVar[ 0 ] )
                stockVar[ 0 ] = playerVariables[ i ][ pPaintBallKills ], stockVar[ 1 ] = i;

    return stockVar[ 1 ];
}

Sinner.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.