Jump to content
  • 0

2 intrebari...


alexter

Question

5 answers to this question

Recommended Posts

1:Cum pot face la srv sa scrie al masini veh si cum scrie la /oldcar

2:Vreau sa pot sa fac sa se vada objecturile de la distanata

1. nu inteleg ce vrei ... reformuleaza

2. daca zici ca "vrei sa se vada objecturile de la distanta", asta inseamna ca folosesti un streamer de obiecte ... care este acela ?

Link to comment
Share on other sites

Vei avea nevoie de o functie::

stock AOV()
{
    new VCount;
    for(new i = 1; i < MAX_VEHICLES; i++) if(GetVehicleModel(i) != 0) VCount++;
    return VCount;
}
La ongamemodeinit, pe la sfarsit ( dupa adaugarea masinilor ), adauga codul asta:
    new Float:pos[3];

    new oras[3];
    new numar[3];
    new litere[4];
    new string[(sizeof(oras)+sizeof(numar)+sizeof(litere))];
    for(new i = 1, j = AOV( ); i <= j; i++)
    {
        GetVehiclePos(i, pos[0],pos[1],pos[2]);
        switch(random(3))
        {
            case 0b0:  oras = "LS";
            case 0b1:  oras = "SF";
            case 0b10: oras = "LV";
        }
        format(numar,sizeof(numar),"%d",(1 + random(99)));
        format(litere,sizeof(litere),"%c%c%c",(65 + random(0x1A)), ('A' + random(0b11010)), (0x42 + random(25)) );
        format(string,sizeof(string),"%s-%s-%s", oras, numar, litere);
        Create3DTextLabel(string, 0x586AE2AA, pos[0], pos[1], pos[2], 30.0, 0);
    }

Link to comment
Share on other sites

prima este pentru modul gf , este un topic separat pentru treaba asta poti posta acolo , sa nu mai postezi aici daca nu vrei warn -.-

si la a 2-a in versiunile mai noi de sa-mp s-a adaugat inca un parametru "draw distance" dupa codul de obiecte , tu trebuie sa adaugi distanta la care vrei sa se vada obiectele dupa ultima virgula , dupa care mai adaugi o virgula

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.