Daedric-Fox Posted July 24, 2015 Posted July 24, 2015 Descriere tutorial:Vreau sa fac un dialog, cu 3 categorii: Ieftine Medii si Scumpe...iar cand selecteaza scumpe, sa I se deschida alt dialog cu niste masini pe care le bag eu, si la celelate doua la fel, stiu ca era ceva cu case1 case 2 etc dar nu stiu exact cum se face...+1 pentru cei care ma ajuta.. ********************************** Servicii Scripting de calitate: ********************************* Future Project: ExpertGame *********************************
MrTuNNe Posted July 24, 2015 Posted July 24, 2015 Salut,eu iti voi da doar un exemplu pe care tu sper sa il intelegi.CMD:comandata(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, NumeDialog, DIALOG_STYLE_LIST, "Titlul la dialog", "Prima linie \nA doua linie", "Select", "Cancel"); return 1; }Unde am scris "Titlu la dialog" va reprezenta titlul lui,deci nu este linia unde selectezi X sau Y.(Atentie,unde am scris NumeDialog nu e la fel ca Titlu dialog,numele la dialog va reprezenta numele care il vom folosi pentru a face dialogul in sine.)Unde am scris "Prima linie" va reprezenta prima lista in cazul tau de masini.La "a doua linie" la fel..Daca vrei sa mai adaugi inca o lista mai pui acolo \n si numele.Si acum,e timpul sa facem dialogul cu masini.Mergi la OnPlayerDialogResponse si vom face in felul urmator:if(dialogid == NumeDialog)Bun,aceasta linie va coordona selectia ta de la dialog sa mearga la ce ai facut tu,ca sa nu se piarda { if(response) { if(listitem == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, Lista1, DIALOG_STYLE_LIST, "Masini", "Masina 1 \n Masina 2", "Select", "Cancel"); } } Acel "if(listitem == 0) va reprezenta prima linie(sau prima selectie)Daca vrei si pentru urmatoarele linii faci la fel,doar ca in loc sa pui 0 pui 1(se incepe de la 0 numaratoarea),deci textul "A doua linie" va fi 1,nu 2 si daca vei mai adauga o linie va fi 2,nu 3,si tot asa mai departe.Acum,vom repeta ce am facut acum,if(dialogid == Lista1) { if(response) { if(listitem == 0) Aici vei pune scripturiile tale pentru a spawna masina si toate cele. return 1; } } Deci acum vom redirectiona playerul catre dialogul Lista1.De acolo vei pune scripturiile tale.ATENTIE: Daca vrei de exemplu sa faci if(listitem == 1)[Deci sa adaugi inca o masina noua in cazul tau] nu vei mai face inca un return 1; care am pus mai sus,vei face dupa ce termini fiecare listitem,de exemplu eu am dialog si am 3 liste de selectat,nu voi pune la fiecare listitem cate un return nou,voi pune la sfarsitul dialogului.Exemplu:if(dialogid == Test1) { if(response) { if(listitem == 0) { etc } { if(listitem == 1) { etc return 1; } Sper ca ai inteles cum sa faci dialogul. 1 Ofer servicii de web designer/developer(contact me pentru portofoliu etc) Metode de plata: Paysafecard,Skrill,PayPal,Bitcoin Ofer si servicii de Penetration Testing. Vand si VPN-uri. 5 euro pe luna Skype: live:mrtunne.tkcode Discord: https://mrtunne.info/discord
Daedric-Fox Posted July 24, 2015 Author Posted July 24, 2015 bun am inteles dialog-ul, dar cum fac ca atunci cand un player selecteaza o masina sa o spawneze unde pun eu coordonatele? si sa-i I-a suma de bani care o pun la fiecare masina? ********************************** Servicii Scripting de calitate: ********************************* Future Project: ExpertGame *********************************
Tibixux Posted July 24, 2015 Posted July 24, 2015 pai ii dai cu setvehicepos ex x y zsi giveplayermoney sumaTi-am dat doar, un exemplu sper să ințelegi. xux.ro/bugged.ro
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now