Jump to content
Autentificarea cu Google și Facebook nu mai este disponibilă. ×

Recommended Posts

Posted

Descriere tutorial:Vreau sa fac un dialog, cu 3 categorii: Ieftine Medii si Scumpe...iar cand selecteaza scumpe, sa I se deschida alt dialog cu niste masini pe care le bag eu, si la celelate doua la fel, stiu ca era ceva cu case1 case 2 etc dar nu stiu exact cum se face...+1 pentru cei care ma ajuta..

**********************************

Servicii Scripting de calitate:

*********************************

Future Project: ExpertGame

*********************************

Posted

Salut,eu iti voi da doar un exemplu pe care tu sper sa il intelegi.

CMD:comandata(playerid, params[])
{
	ShowPlayerDialog(playerid, NumeDialog, DIALOG_STYLE_LIST, "Titlul la dialog", "Prima linie \nA doua linie",  "Select", "Cancel");
	return 1;
}

Unde am scris "Titlu la dialog" va reprezenta titlul lui,deci nu este linia unde selectezi X sau Y.(Atentie,unde am scris NumeDialog nu e la fel ca Titlu dialog,numele la dialog va reprezenta numele care il vom folosi pentru a face dialogul in sine.)

Unde am scris "Prima linie" va reprezenta prima lista in cazul tau de masini.

La "a doua linie" la fel..

Daca vrei sa mai adaugi inca o lista mai pui acolo \n si numele.

Si acum,e timpul sa facem dialogul cu masini.

Mergi la OnPlayerDialogResponse si vom face in felul urmator:

if(dialogid == NumeDialog)

Bun,aceasta linie va coordona selectia ta de la dialog sa mearga la ce ai facut tu,ca sa nu se piarda :) 

	{
		if(response)
		{
			if(listitem == 0)
			{
                ShowPlayerDialog(playerid, Lista1, DIALOG_STYLE_LIST, "Masini", "Masina 1 \n Masina 2", "Select", "Cancel");
 			}
          }

Acel "if(listitem == 0) va reprezenta prima linie(sau prima selectie)

Daca vrei si pentru urmatoarele linii faci la fel,doar ca in loc sa pui 0 pui 1(se incepe de la 0 numaratoarea),deci textul "A doua linie" va fi 1,nu 2 si daca vei mai adauga o linie va fi 2,nu 3,si tot asa mai departe.

Acum,vom repeta ce am facut acum,

if(dialogid == Lista1)
      { 
        if(response)
          {
           if(listitem == 0)
           
           Aici vei pune scripturiile tale pentru a spawna masina si toate cele.
           return 1;
          }
        }
             

Deci acum vom redirectiona playerul catre dialogul Lista1.

De acolo vei pune scripturiile tale.

ATENTIE: Daca vrei de exemplu sa faci if(listitem == 1)[Deci sa adaugi inca o masina noua in cazul tau] nu vei mai face inca un return 1; care am pus mai sus,vei face dupa ce termini fiecare listitem,de exemplu eu am dialog si am 3 liste de selectat,nu voi pune la fiecare listitem cate un return nou,voi pune la sfarsitul dialogului.

Exemplu:

if(dialogid == Test1)
   { 
     if(response)
      {
       if(listitem == 0) 
        {
        etc
        }
         {
          if(listitem == 1)
          {
            etc
            return 1;
          }
          

Sper ca ai inteles cum sa faci dialogul. :) 

  • Upvote 1

Ofer servicii de web designer/developer(contact me pentru portofoliu etc)

Metode de plata: Paysafecard,Skrill,PayPal,Bitcoin

Ofer si servicii de Penetration Testing.

Vand si VPN-uri. 5 euro pe luna

Skype: live:mrtunne.tkcode

Discord: https://mrtunne.info/discord

Posted

bun am inteles dialog-ul, dar cum fac ca atunci cand un player selecteaza o masina sa o spawneze unde pun eu coordonatele?  si sa-i I-a suma de bani care o pun la fiecare masina?

 

**********************************

Servicii Scripting de calitate:

*********************************

Future Project: ExpertGame

*********************************

Posted

pai ii dai cu setvehicepos ex x y z

si giveplayermoney suma

Ti-am dat doar, un exemplu sper să ințelegi.

xux.ro/bugged.ro

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.