Jump to content
  • 0

Problema textdraw


MAXYMUSS

Question

Problema intalnita (descriere): Dupa un anumit numar de playeri nu mai apar textdraw , sau cand il apuca  , de la ce poate fi ?
Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): -
Liniile de cod / sursa / script-ul(obligatoriu): -
Imagini / Video (optional):-
Ati incercat sa rezolvati singur?: Da am marit string ..

Edited by MAXYMUSS
Link to comment
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Arata scriptul...

Ofer servicii de web designer/developer(contact me pentru portofoliu etc)

Metode de plata: Paysafecard,Skrill,PayPal,Bitcoin

Ofer si servicii de Penetration Testing.

Vand si VPN-uri. 5 euro pe luna

Skype: live:mrtunne.tkcode

Discord: https://mrtunne.info/discord

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Defapt nu toate , doar ce vrei sa apara cand se conectaza , restu sunt puse sa apara la o anumita comanda / actiune , etc , nu stau rau cu scriptu dar unele chestii sa zic asa "ma bat" , am mesterit eu la el si acum functioneaza normal dar sa fiu sigur ca este facut bine astept alte pareri , multumesc pentru raspunsuri ! 

Am puse la OnGameModeInit() asa :

        viata[f] = TextDrawCreate(267.768859, 345.333404, "Health: 20");
        TextDrawLetterSize(viata[f], 0.449999, 1.600000);
        TextDrawAlignment(viata[f], 1);
        TextDrawColor(viata[f], -1);
        TextDrawSetShadow(viata[f], 0);
        TextDrawSetOutline(viata[f], 1);
        TextDrawBackgroundColor(viata[f], 51);
        TextDrawFont(viata[f], 1);
        TextDrawSetProportional(viata[f], 1);

Ce era nevoie la : public OnPlayerConnect()

Si restu la comenzi gen /hud , joburi , buycar etc , am mai zis ele functioneaza perfect doar la id-uri mai mare de 20 nu functioneaza , de ex daca intru pe id 10 apar daca dau relog si iau id 20 nu 

Edited by MAXYMUSS
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ce reprezinta acel f din viata [f]   este un for ?

si cum ai creat textdrawul ?new viata si mai cum

Trebuie creat 

new Text:viata[MAX_PLAYERS];

si acolo la ongamemodeinit trebuie un 

for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)

si trebuie 

viata  [ i ] = textdrawcreate si asa mai departe

 

Edited by Mister

 

    __  ____      __           
   /  |/  (_)____/ /____  _____
  / /|_/ / / ___/ __/ _ \/ ___/
 / /  / / (__  ) /_/  __/ /    
/_/  /_/_/____/\__/\___/_/     
SERVICII SCRIPTING DE CALITATE
Pagina     Scripting     pawn
Link to comment
Share on other sites

  • 0

for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) , "i" este la mine "f" , acela cu viata a fost un exemplu de cum le am la ongamemodeinit si de unde le citeste la toate gen : public onplayerconnection , la comenzi etc , ele sunt puse bine , merg toate , nu au buguri pana la id 20 (a_samp are definiti pana la 500 de playeri) , chiar nu-mi dau seama de la ce o fi ... 

Edited by MAXYMUSS
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.