Jump to content

Cerere tutorial poarta cu comanda.


IonuVRS

Recommended Posts

public OnGameModeInit(playerid)
{
    new object - CreateObject(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ);
    
    //alte scripturi
    return 1;
}
modelid Modelul obiectului Float:X Coordonata X. Float:Y Coordonata Z. Float:Z Coordonata Y. Float:rX Rotarea obiectului X. Float:rY Rotarea obiectului Y. Float:rZ Rotarea obiectului Z. In fine, obiectul il faci in MAP EDITOR, si iti da codul direct.
CMD:opengate(playerid, param[])
{
    MoveObject(object, X, Y, Z, 10); //In loc de X, Y, Z pui coordonatele locului unde vrei sa se directioneze poarta.
    return 1;
}
si ca sa o inchizi
CMD:closegate(playerid, params[])
{
    MoveObject(object, X, Y, Z, 10); //In loc de X, Y, Z pui coordonatele obiectului original, adica cele care sunt si la CreateObject la ongamemodeinit
    return 1;
}

Observatie: Tot ce am facut eu functioneaza doar pentru CreateObject, daca folosesti CreateDynamicObject, inlocuieste MoveObject cu MoveDynamicObject

Link to comment
Share on other sites

Skull" post="163209" timestamp="1402487221"]

public OnGameModeInit(playerid)
{
    new object - CreateObject(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ);
    
    //alte scripturi
    return 1;
}
modelid Modelul obiectului Float:X Coordonata X. Float:Y Coordonata Z. Float:Z Coordonata Y. Float:rX Rotarea obiectului X. Float:rY Rotarea obiectului Y. Float:rZ Rotarea obiectului Z. In fine, obiectul il faci in MAP EDITOR, si iti da codul direct.
CMD:opengate(playerid, param[])
{
    MoveObject(object, X, Y, Z, 10); //In loc de X, Y, Z pui coordonatele locului unde vrei sa se directioneze poarta.
    return 1;
}
si ca sa o inchizi
CMD:closegate(playerid, params[])
{
    MoveObject(object, X, Y, Z, 10); //In loc de X, Y, Z pui coordonatele obiectului original, adica cele care sunt si la CreateObject la ongamemodeinit
    return 1;
}

Observatie: Tot ce am facut eu functioneaza doar pentru CreateObject, daca folosesti CreateDynamicObject, inlocuieste MoveObject cu MoveDynamicObject

Iti multumesc ca ai vrut sa ma ajuti, am facut cum mi-ai spus, dar imi da crash pawno-ul :( un prieten zice ca ce ai scris aici ai scris de mantuiala, ca nu este bine, am inlocuit si cu CreateDynamicObject, am facut de toate ce-am stiut, nu a emrs, acum nu stiu ce-a facut el, am sters si tot ce apartinea de asta, si tot imi da crash :@

Link to comment
Share on other sites

Defapt asa e, Scrie in header(la nici un callback)

new gate;

Dute la OnGameModeInit:

gate = CreateObject(Tipul, X, Y, Z, rotationX, RotationY, RotationZ);Daca nu ai nici un rotation pui 0.000

Si comenzile le poti folosi pe ale lui skull.

Greseala mea, trebuia sa fac un 'new' global.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

la inceputul gamemode'ului, pui:

new gate;

la: public OnGameModeInit()  pui:

gate = CreateDynamicObject...

[De preferat, sa nu te incurci, punel sub ultimul CreateObject/CreateDynamicObject de la acest callback]

acum comanda(facuta prin strcmp):

if(strcmp(cmd, "/opengate", true) == 0 || strcmp(cmd, "/og", true) == 0)

{

if(IsPlayerConnected(playerid))

{

//aici daca vrei mai adauga o restrictie, daca vrei sa fie folosita doar de membrii unei factiuni...

SCM(playerid, COLOR_YELLOW, "Poarta se va inchide automat in 10 secunde!");

MoveObject(gate, X, Y, Z, 10);  // in loc de X, Y, Z pui coordonatele unde vrei sa se mute poarta

SetTimer("GateClose", 10000, 0);

}

return 1;

}

Acum Timer'ul, pe care il adaugi INAFARA oricarui callback/functie !!!

forward GateClose();

public GateClose()

{

MoveObject(gate, X, Y, Z, 10); // aici pui, in loc de X/Y/Z, EXACT coordonatele puse la CreateDynamicObject de la inceput !!!

return 1;

}

PS: Pune tu TAB'urile la conditii si paranteze(la if'uri si paranteze), eu nu am pus...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.