Jump to content

Loopuri


Rimmon

Recommended Posts

In acest tutorial va voi prezenta loopurile 

[pre]Ce este un loop?

Imaginativa un cerc care se invarte incontinu pana cand ajunge la o limita

Cam acest lucru face si un loop , executa o comanda pana cand ajunge la limita pusa de noi

Ex:

[/pre]

[pawn]for ( new i = 0 ; i < 10 ; i ++ )

{

    printf ( " i = %d " , i ) ;

}[/pawn]

[pre]Asta va returna in consola[/pre]

[pawn]i = 0

i = 1

i = 2

i = 3

i = 4

i = 5

i = 6

i = 7

i = 8

i = 9 [/pawn]

[pre]De ce nu apare si 10 ? pentru ca noi am folosit semnul < nu <= , daca vom folosi <=

Ex:[/pre]

[pawn]for ( new i = 0 ; i <= 10 ; i ++ )

{

    printf ( " i = %d " , i ) ;

}[/pawn]

[pre]in consola va aparea si 10[/pre]

[pawn]i = 0

i = 1

i = 2

i = 3

i = 4

i = 5

i = 6

i = 7

i = 8

i = 9

i = 10 [/pawn]

[pre]Cum facem sa se trimita un mesaj tuturor folosind un loop nu SendClientMessageToAll[/pre]

[pawn]for ( new i = 0 ; i <= MAX_PLAYERS ; i ++ )

{

    SendClientMessage ( i , -1 , " Folosind Loop asta va fi trimis tuturor de pe server " ) ;

}[/pawn]

Alte loopuri

[pawn]//Macro

#define loop(%0)\

for( new %0 = 0 ; %0 <= MAX_PLAYERS ; %0++ )[/pawn]

[pawn]//do+while

new i = 0;

do

{

    i++;

    printf ( "i = %d" , i ) ;

}

while ( i < MAX_PLAYERS ) ;

[/pawn]

[pawn]//Doar while

new i = 0 ;

while ( i < MAX_PLAYERS )

{

    i++ ;

    printf ( " i = %d " , i ) ;

}[/pawn]

[pawn]//for

for ( new i = 0 ; i <= MAX_PLAYERS ; i ++ )

{

    printf ( " i = %d " , i ) ;

}[/pawn]

[pre]Am folosit peste tot MAX_PLAYERS deoarece MAX_PLAYERS este 500[/pre]

Massari e curva mea

Link to comment
Share on other sites

Anakin" post="143666" timestamp="1369405397"]

MAX_PLAYERS 1000 Nu 500 ;P

Puteai folosi si foreach in tutorial .

Nu ai de ce sa trimiti un mesaj folosind loop fiindca avem SendClientMessageToAll .

4/5

Tot ce ai spus tu este total gresit ( mai putin partea cu SendClientMessageToAll ) ,

daca te uiti bine in a_samp

MAX_PLAYERS are valoarea 500 nu 1000 , verifica inainte sa postezi...

[pawn]#define MAX_PLAYERS (500)[/pawn]

foreach - este un include nu un loop natural( iar eu asta am prezentat )...

P.S:Introdu si Foreach' date='ca as dori si eu sa invat putin Foreach )[/quote']

E foarte simplu foreach

[pawn]foreach(Player,i)

{

    Kick ( i ) ; // Da kick tuturor de pe server

}[/pawn]

Massari e curva mea

Link to comment
Share on other sites

Tot ce ai spus tu este total gresit ( mai putin partea cu SendClientMessageToAll ) ,

daca te uiti bine in a_samp

MAX_PLAYERS are valoarea 500 nu 1000 , verifica inainte sa postezi...

[pawn]#define MAX_PLAYERS (500)[/pawn]

foreach - este un include nu un loop natural( iar eu asta am prezentat )...

Unele servere de pe host au si 1000 de sloturi adica pot intra 1000 playeri .

Nu stiu la ce te-ai referit , doara tu nu tii un server la tine in pc ci pe host eu acolo m-am referit .

Si cu foreach ce are daca am zis , e un include care e foloseste un pic din loop default dar mult mai folositor, strica daca adaugai si tu sau ... ?

Daca am zis iar gresit corecteaza-ma eu asa m-am exprimat

idiots.png
Link to comment
Share on other sites

Anakin" post="143680" timestamp="1369411498"]

Unele servere de pe host au si 1000 de sloturi adica pot intra 1000 playeri .

Nu stiu la ce te-ai referit , doara tu nu tii un server la tine in pc ci pe host eu acolo m-am referit .

Si cu foreach ce are daca am zis , e un include care e foloseste un pic din loop default dar mult mai folositor, strica daca adaugai si tu sau ... ?

Daca am zis iar gresit corecteaza-ma eu asa m-am exprimat

1000 playeri - de la host , incearca sa editezi in a_samp si dupa in server.cfg peste 500 si o sa vezi ca la sloturi tot 500 o sa ramana

foreach - ai intrat vreodata in foreach.inc sa vezi cate functii (care nu is legate de loop-uri) are?

Ex:

[pawn]stock

Itter_PrevInternal(array[], size, slot)

{

if (0 <= slot <= size && array[slot] <= size)

{

new

last = size;

//for (new next = array; next != size; next = array[next])

for ( ; ; )

{

new

next = array[last];

if (next == slot)

{

return last;

}

last = next;

}

}

return size;

}[/pawn]

Massari e curva mea

Link to comment
Share on other sites

Foreach face mai multe decat aveti voi idee.

Si in legatura cu serverele cu 1000 de sloturi, ca sa obtii unul trebuie sa faci o cerere lui Kalcor si sa ii demonstrezi ca serverul tau chiar are nevoie de mai mult de 500 de sloturi.

Just Rock

Link to comment
Share on other sites

Foreach face mai multe decat aveti voi idee.

Si in legatura cu serverele cu 1000 de sloturi, ca sa obtii unul trebuie sa faci o cerere lui Kalcor si sa ii demonstrezi ca serverul tau chiar are nevoie de mai mult de 500 de sloturi.

Pai tocmai , foreach nu e doar un loop , de acea nu l-am pus

Iar in legatura cu sloturile nu stiam ca trebuie sa ii spui lui Kalkor xD , credeam ca e de la host xD

Massari e curva mea

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.