Jump to content
  • 0

1 mica problema cu masinile de la case


crazyzee

Question

Am si eu o mica problema zic eu , mai exact cum sa fac la masinile de la case sa nu poata fi luate decat daca esti proprietar sau daca ai /rentroom.

Am vazut pe un server ca daca nu este casa ta sau daca nu ai luat /rentroom la acea casa nu poti folosi masina .

RPG.VIBEPLAY.RO

Recomand acest server Romanesc bY woozie aka. weedluver aka. undertaker !!

Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

Apropo, nu se cer scripturi. Citeste regulamentul pentru data viitoare.

Dar daca tot ai asa multa nevoie, poftim:

//==========================================Masini de la case===================
    if(newcar == 2)// masini de la casa
		{
             if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 1 ) { }
		     else
	         {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
             }
		}
		if(newcar == 1)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 0) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 3)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 2) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 4)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 3) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 5)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 4) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 6)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 5) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 7)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 6) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 8)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 7) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 9)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 8) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 10)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 9) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
	    if(newcar == 11)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 10) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 12)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 11) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 13)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 12) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 14)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 13) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 15)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 14) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 16)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 15) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 17)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 16) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 18)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 17) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 19)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 18) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 20)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 19) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
        }
 		if(newcar == 21)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 20) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 22)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 21) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 23)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 22) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 24)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 23) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 25)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 24) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 26)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 25) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 27)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 26) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 28)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 27) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 29)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 28) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 30)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 29) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 31)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 30) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 32)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 31) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 33)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 32) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 34)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 33) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 35)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 34) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 36)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 35) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
  		if(newcar == 37)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 36) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
        if(newcar == 38)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 37) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 39)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 38) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 40)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 39) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 41)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 40) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 42)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 41) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 43)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 42) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 44)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 43) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 45)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 44) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 46)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 45) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 47)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 48) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 48)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 47) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 49)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 48) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 50)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 49) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 51)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 50) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 52)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 51) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 53)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 52) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 54)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 53) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 55)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 54) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 56)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 55) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 57)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 56) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 58)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 57) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 59)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 58) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 60)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 59) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 61)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 60) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 62)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 61) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
        if(newcar == 63)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 62) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 64)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 63) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 65)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 64) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 66)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 65) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 67)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 68) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 68)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 67) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
        if(newcar == 69)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 68) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 70)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 69) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 71)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 70) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 72)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 71) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 73)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 72) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 74)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 73) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 75)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 74) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 76)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 75) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 77)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 76) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 78)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 77) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
		if(newcar == 79)
		{
			if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == 78) { }
			else
		    {
				SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1,"Nu ai voie sa conduci masina. Trebuie sa fii chirias la casa.");
				RemovePlayerFromVehicle(playerid);
			}
		}
	}

E bazata pe 78 case.

Daca ai mai putin de 78 de case pe server, stergi din ele.

Daca ai mai mult de 78 de case pe server, adaugi mai multe la fel.

Rareori ne gândim la ceea ce avem, dar mereu la ceea ce ne lipseşte

Link to comment
Share on other sites

imi da erorile astea : [pawn]D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(205) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(207) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(208) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(214) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(216) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(217) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(223) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(225) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(226) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(232) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(234) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(235) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(241) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(243) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(244) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(250) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(252) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(253) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(259) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(261) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(262) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(268) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(270) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(271) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(277) : error 010: invalid function or declaration

D:\Backup SAMP Server\gamemodes\godfatherNEW.pwn(279) : error 010: invalid function or declaration

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

26 Errors.

[/pawn]

RPG.VIBEPLAY.RO

Recomand acest server Romanesc bY woozie aka. weedluver aka. undertaker !!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.