Jump to content
Autentificarea cu Google și Facebook nu mai este disponibilă. ×
  • 0

Question

3 answers to this question

Recommended Posts

Guest roleplayexpert
Posted

Coordonate? ??? ???

Poftim asta sper sa te ajute

  if(strcmp(cmd, "/taichi", true) == 0) {

                LoopingAnim(playerid,"PARK","Tai_Chi_Loop",4.0,1,0,0,0,0);

        return 1;

    }

Posted

Coordonate? ??? ???

Poftim asta sper sa te ajute

Daca tot ai postat nu mai bine explicai ? LoopingAnim e folosit doar de Seifanimations.




ApplyAnimation

ApplyAnimation(playerid, animlib[], animname[], Float:fS, opt1, opt2, opt3, opt4, opt5);
playerid - Jucatorul care o sa execute animatia. animlib[] - Numele grupei animatiei. (GRUPE) animname[] - Numele animatiei. (NUME) Float:fS - Viteza cu care este executata animatia. opt1 - Loop 0/1, 0 daca sa se execute doar odata, sau 1 daca se sa execute mereu. opt2 - 0/1, 0 sa nu se poata misca jucatorul cand executa animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand executa animatia. opt3 - 0/1, 0 sa nu se poata misca jucatorul cand executa animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand executa animatia. opt4 - 0 sa nu se poata misca jucatorul cand termina animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand termina animatia. opt5 - In milisecunde, 0 pui cand nu se executa doar odata animatia, si vreo 600 cand se executa doar odata. Exemplu animatie:
if (strcmp("/lay", cmdtext, true) == 0) 
{
         ApplyAnimation(playerid,"BEACH", "bather", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Lay down
	return 1;
}

Daca vrei un FS cu animatii, ti-l recomand pe acesta: VyoAnims, daca vrei mai poti adauga animatii dupa tutorialul de mai sus.

Guest roleplayexpert
Posted

Is incepator ... l-am ajutat cu cat am putut/stiut...scuze

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.