Jump to content

bogdanel_hd

Membru
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

bogdanel_hd's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Reputation

  1. Sugestii? Ceva basic cu mysql 41-4.
  2. Aceasta este dialogul de Addhouse: Doar asta afecteaza variabila Owner : strmid(House[TOTAL_HOUSES][hOwner], "None", 0, strlen("None"), MAX_PLAYER_NAME); Ceea ce si verifica cand o cumperi: for(new i = 1; i <= TOTAL_HOUSES; i++) { if(!strcmp(House[hOwner], pName(playerid), true)) house++; } if(house != 0) return SendErrorMessage(playerid, COLOR_GREY, YOU_HAVE_A_HOUSE); In baza de date apare la Owner: "None" dar se pare ca if-ul asta nu vede nicio diferenta intre "None" si Numele caracterului meu. Daca o cumpar imediat dupa ce am creat-o atunci tot e ok, dar daca de cand o creez pana o cumpar dau un restart, imi zice ca am deja o casa. Dialog de buyhouse:
  3. Am tot verificat si nu pot sa ii dau nici cum de cap. GM acesta este gm-ul pe care lucrez. Desi cel care l-a inceput zice ca nu are niciun bug. Eu cand il deschid si incerc sa rezolv casele ma lovesc de problema de mai sus.
  4. Nu e implementat ceva de genul asta in gamemode. E bagata doar comanda cu ajutorul careia cumperi casa, atat. Comanda /buyhouse. Doar asta verifica daca am deja o casa: In baza de date apare la owner "None" dar cand vreau sa o cumpar chestia asta aparent nu vede nicio diferenta intre None si numele caracterului meu.
  5. Salut! Sunt incepator in ale pawno si mysql si am descoperit o problema la un sistem de case. Atunci cand creez casa din joc cu comanda /add totul este in regula. Afiseaza id-ul casei, pretul si clasa acesteia. Dar cand inchid serverul si casele sunt reincarcate, desi in baza de date apare ca Owner " None" cand dau /buyhouse imi zice ca am deja o casa, desi nu am cumparat-o, si Clasa casei nu mai este afisata deloc. Multumesc anticipat! Add command: LoadHouse Update house Pickup
  6. Foarte bun tutorial. Am facut un mic update la r40 si merge perfect. Insa as avea nevoie de ceva ajutor in sensul ca daca respectivul care se conecteaza apasa pe spawn il va spawna si nu va tine cont ca nu s-a logat. Cum sa rezolv? Cat mai explicit va rog ca sunt incepator si in pawn si mysql. Multumesc frumos!
  7. Salut! Vreau sa precizez de la inceput ca sunt extrem de incepator in ale scriptingului. Am luat aceasta comanda dintr-un filterscript si am incercat sa o adaug in gamemode, nu imi da nicio eroare nimic, dar cand intru in joc si dau /xgoto nu realizeaza nimic. dcmd_xgoto(playerid, params[]) { new Float:x, Float:y, Float:z; new string[100]; if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 1) { if (sscanf(params, "fff", x, y, z)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Usage: \"/xgoto <X Float> <Y Float> <Z Float>\""); else { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), x,y,z); } else { SetPlayerPos(playerid, x, y, z); } format(string, sizeof(string), "You've set your coord to %f, %f, %f", x, y, z); SendClientMessage(playerid, 0xBBBBBBAA, string); } } return 1; } Avand inca doua exemple de asemenea comenzi dmcd_spec, m-am luat dupa ea. De asemenea la OnPlayerCommandText am adaugat dcmd(xgoto, 4, cmdtext);. La fel luandu-ma dupa exemplu existent in gm, din pacate nu stiu ce trebuie sa insemne acel numar(constanta). Apreciez orice ajutor, cat mai detaliat. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.