Jump to content

PauLL

Membru
  • Posts

    129
  • Joined

  • Last visited

About PauLL

  • Birthday 03/23/1998

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

PauLL's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

2

Reputation

1

Community Answers

  1. un cod ceva? ai editat postul sau ?
  2. ai uitat `` la users la mysql format. mysql_format(SQL,str1,256, "UPDATE `users` ....etc
  3. pune codul ,nu o poza.
  4. trebuie modificate toate de genul HouseInfo[hLevel] in HouseInfo[i][hLevel]
  5. la OnPlayerTakeDamage modifici stringul textdraw-ului la hp,astfel se va actualiza mereu cand ia dmg.
  6. pai ori ii arata viata ca e dusa ori nu-i arata , ca te contrazici singur. explica mai bine
  7. arata ne comanda de la onplayerkeystatechange..
  8. arata`ne functia care se executa cand apesi N
  9. trebuie sa faci o variabila care verifica daca playerul este in tutorial,iar la comanda /skip resetezi acea variabila ( opresti functiile tutorialului ) si il respawnezi.
  10. adica tu ne intrebi de ce iti pica serverul noi iti spunem si apoi ne zici ca n-are treaba? optimizeazati singur gm-ul atunci. lumea desteapta inlocuieste timerele cu gettime() si GetTickCount si tu imi spui ca timerele nu ingreuneaza serverul.
  11. 20-30 timere care functioneaza simultan?aici vorbesc de timerele care merg non stop(exemplu cele de la anticheat )
  12. stringuri prea mari utilizate inutil, timere prea multe si inutile, loop prin 1000 jucatori chiar daca sunt conectati doar 50 ( vezi foreach , GetPlayerPoolSize), comenzi pe switch etc sunt foarte multe ghiduri pe internet.
  13. are dreptate @Ph0eniX de ce utilizezi un string de 180 cand nu este cazul? ai 42 caractere in SCM + numele jucatorilor care cred ca este maxim 25 caractere deci 67 caractere.un string de 70 caractere era de ajuns,nu e nevoie de 180.
  14. @cristiviteza ,in primul rand checkpointpos este un float,nu un numar. in al doilea rand,cand setezi CheckPointPos unui playerid,ii setezi si alta variabila pe 0/1 care sa verifice daca are o destinatie setata?Daca nu,poti face cum a zis Ph0eniX. Iti recomand sa folosesti variabile normale in locul PVar-urilor, deoarece variabilele normale sunt mult mai rapide decat pvar-urile. @Ph0eniX , de ce ai seta coordonata X la 0 prin CheckpointPos[playerid][0] = 0.0; ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.