Jump to content

2pacs

Membru
  • Posts

    65
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

2pacs last won the day on August 16 2014

2pacs had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

2pacs's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

2

Reputation

1

Community Answers

  1. Sunt foarte sigur, eu nu am facut nimic... am facut exact ca in tutorial nimic in plus.
  2. Deci hai sa mai explic odata: Am facut exact ca in tutorial si exact ce mi-ai dat tu in problema precedenta care nu functiona scriptul... acum nu mi se salveaza toti kilometri parcursi, se salveaza doar un sfert din intreg.
  3. Problema mea este ca mi se salveaza doar un sfert din cat am parcurs cu masina(ex: 1 din 3) si intrebarea mea este cum pot face sa se salveze 3 din 3? Asta vreau eu sa ii dau de cap.
  4. Ok, sper ca poate stie el ceva...
  5. Nu am gasit nimic, masina care fac proba este una de factiune.. o merge doar pe cele personale??
  6. Pai am folosit comanda exit in consola, s-a inchis si vad ca acum s-au salvat kilometri... nu toti dar din 20 de kilometri s-au salvat 14... kilometrii nu ii salvez nicaieri in ini si nici nu stiu unde se salveaza..
  7. Serverul este pe ini, dar de ce nu se salva cand dadeam "X" la server si se salveaza cu "exit" ? PS. Din cate vad nu este nici o problema... deci se poate da TC.
  8. Problemă întâlnită (descriere):Merg cu masina 10-20 Kilometrii dar imi salveaza doar 3km dupa restart sau oprirea serverului. Ero(area / rile) / warning-(ul / urile):- Liniile de cod / sursa / script-ul:mai jos Imagini / Video (optional):- Aţi încercat să rezolvaţi singur?:Nu am stiut unde ar trebui sa ma uit. [pawn]new LastCar[MAX_PLAYERS];[/pawn] [pawn]new Float:VehicleKM[MAX_VEHICLES]; new Float:X1[MAX_VEHICLES]; new Float:Y1[MAX_VEHICLES]; new Float:Z1[MAX_VEHICLES]; new Float:X2[MAX_VEHICLES]; new Float:Y2[MAX_VEHICLES]; new Float:Z2[MAX_VEHICLES]; new timerkm[MAX_VEHICLES]; [/pawn] [pawn]forward km_counter(vehicleid); public km_counter(vehicleid) { //inlocuim valorile noi cu cele vechi printf("#Debug 1: %f %f %f", X1[vehicleid], Y1[vehicleid], Z1[vehicleid]); X1[vehicleid] = X2[vehicleid]; Y1[vehicleid] = Y2[vehicleid]; Z1[vehicleid] = Z2[vehicleid]; printf("#Debug 2: %f %f %f", X2[vehicleid], Y2[vehicleid], Z2[vehicleid]); //stocam noile valori GetVehiclePos(vehicleid, X2[vehicleid], Y2[vehicleid], Z2[vehicleid]); printf("#Debug 3: %f %f %f", X2[vehicleid], Y2[vehicleid], Z2[vehicleid]); //calculam distanta dintre cele doua punce vehciul punct si cel nou X1[vehicleid] -= X2[vehicleid]; Y1[vehicleid] -= Y2[vehicleid]; Z1[vehicleid] -= Z2[vehicleid]; printf("#Debug 4: %f %f %f", X1[vehicleid], Y1[vehicleid], Z1[vehicleid]); //acum il transformam in kilometrii(deoarece distanta este in metrii) impartind la 1000.0 VehicleKM[vehicleid] += floatsqroot((X1[vehicleid]*X1[vehicleid])+(Y1[vehicleid]*Y1[vehicleid])+(Z1[vehicleid]*Z1[vehicleid])) / 1000.0; printf("#Debug 5: %f | %f", VehicleKM[vehicleid], floatsqroot((X1[vehicleid]*X1[vehicleid])+(Y1[vehicleid]*Y1[vehicleid])+(Z1[vehicleid]*Z1[vehicleid])) / 1000.0); return 1; }[/pawn] [pawn]if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { LastCar[playerid] = GetPlayerVehicleID(playerid); } if(oldstate == PLAYER_STATE_ONFOOT && newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { timerkm[vehicleid] = SetTimerEx("km_counter", 1000, 1, "d", vehicleid);//pornim acel timer care masoara kilometrii parcursi } if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER && newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT ) { KillTimer(timerkm[LastCar[playerid]]); format(string, sizeof(string), "Vehiculul are in total %d kilometrii parcursi", floatround(VehicleKM[LastCar[playerid]], floatround_ceil));//afisam cati kilometrii are parcursi SendClientMessage(playerid, -1, string); } [/pawn]
  9. Multumesc. Se poate da Tc.
  10. Am facut un drum din LS pana in LV. Ar trebuii sa merg mai mult? Inainte sa pun acest debugging aveam si aici modificat / 1000.0; schimbasem cu 1.0... cu gandul ca poate nu merg destul dar tot nu se schimba
  11. In postul anterior tot cu masina am mers. edit. doar atat imi apare. http://pastebin.com/1XWAQVrb
  12. am urcat aici logul, dar dupa ce l-am adaugat la 30 de secunde serverul mi s-a inchis automat. http://pastebin.com/bkZ5qche
  13. Ii dau eu de cap pana la urma la treaba cu mesajul, dar am mers cu masina din LS pana in capat in LV si tot pe 0 kilometri imi aparea. edit. Am modificat eu putin scriptul poate fii din cauza asta?? [pawn]new Float:VehicleKM[MAX_VEHICLES]; new Float:X1[MAX_VEHICLES]; new Float:Y1[MAX_VEHICLES]; new Float:Z1[MAX_VEHICLES]; new Float:X2[MAX_VEHICLES]; new Float:Y2[MAX_VEHICLES]; new Float:Z2[MAX_VEHICLES]; new timerkm[MAX_VEHICLES];[/pawn] [pawn]forward km_counter(vehicleid); public km_counter(vehicleid) { //inlocuim valorile noi cu cele vechi X1[vehicleid] = X2[vehicleid]; Y1[vehicleid] = Y2[vehicleid]; Z1[vehicleid] = Z2[vehicleid]; //stocam noile valori GetVehiclePos(vehicleid, X2[vehicleid], Y2[vehicleid], Z2[vehicleid]); //calculam distanta dintre cele doua punce vehciul punct si cel nou X1[vehicleid] -= X2[vehicleid]; Y1[vehicleid] -= Y2[vehicleid]; Z1[vehicleid] -= Z2[vehicleid]; //acum il transformam in kilometrii(deoarece distanta este in metrii) impartind la 1000.0 VehicleKM[vehicleid] += floatsqroot((X1[vehicleid]*X1[vehicleid])+(Y1[vehicleid]*Y1[vehicleid])+(Z1[vehicleid]*Z1[vehicleid])) / 1000.0; }[/pawn]
  14. Ok, acum nu mai primesc nici o eroare... dar acest text imi apare cand ma dau jos din masina, cum fac sa imi apara cand intru in ea?? [pawn]format(string, sizeof(string), "Vehiculul are in total %d kilometrii parcursi",VehicleKM[vehicleid]);[/pawn] edit. am mers cu o masina a unei factiuni din ls pana in capat in lv si tot 0 km imi arata.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.