Am avut si eu aceasta problema si chiar nu am stiut cum s-o rezolv.. pentru ca nimeni nu a explicat cum trebuie... am facut tot ce ati zis aici de multe ori, insa degeaba, oricum ar fi tot da "Server closed the connection". insa, m-am gandit la altceva: unde aveti comenda care va arata dialogul: EX: [pawn]if(strcmp(cmd, "/help", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WEAPONS, DIALOG_STYLE_LIST, "Server Help", "nanana", "Select", "Close"); } return 1; }[/pawn] vedeti la coada aveti doua butoane: "Select" sau "Close". Pur si simplu stergeti "close" de acolo, iar la inceputul dialogului mai faceti un rand pe care sa scrie "close" ex: [pawn]if(strcmp(cmd, "/help", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WEAPONS, DIALOG_STYLE_LIST, "Server Help", "Close\n nanana\nblalbla\netc", "Select", ""); } return 1; }[/pawn] Iar ca atunci cand apasati pe close sa se inchida, adaugati unde aveti ce sa va arate in dialog[ if(dialogid = nanana) ], codul: [pawn] { if(response) // { if(listitem == 0) // { return 1; }[/pawn] insa trebuie sa modificati la toate categoriile listitem == x ca sa vi-l treaca pe cel cu "close" primul. ex: unde aveti [pawn]listitem == 0[/pawn] inlocuiti cu [pawn]listitem == 1[/pawn] si tot asa la toate, si puneti-l pe cel cu close(cel pe care l-am postat mai sus), primul.