Jump to content

cosmon

Membru
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

    Never

cosmon's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. cosmon

    OnPlayerText

    Nu inteleg ce vrei , te referi la o comanda de pm ? sau ce ?
  2. AddStaticVehicle(522,250.8502,-1226.7565,74.8889,215.4849,0,0); citeste asta innainte sa postezi aiurea http://wiki.sa-mp.com/wiki/AddStaticVehicle
  3. cosmon

    Ajutor

    http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=267125 http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=303332 http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=197115 Se pare ca nu ai cautat suficient !
  4. Probabil ca ai mai adaugat si alte masini la gamemode , innaintea barcilor alea si din acea cauza conditiile nu mai sunt valabile !
  5. Mie imi functioneaza , compileaza perfect , poate eroarea e in alta parte , sau nu adaugi tu comanda unde trebuie !Trebuie pusa la OnPlayerCommandText Sau poate trebuie sa scrii cmdtext in loc de cmd
  6. Cred ca era mai frumos "Fire Departament-ul" original fara editari. Totusi pentru munca depusa 9/10
  7. Cred ca problema e undeva innainte de ce ne-ai aratat tu aici , poate ai uitat o acolada sau un punct si virgula
  8. Pai degaba folosesti doar include-urile de pe 0.3d trebuie sa folosesti tot serverul , si sa recompilezi gamemod-ul ca altfel nu va merge !
  9. Trebuia sa o faci mai departe de mal , in rest ok ! 5/5
  10. Nu inteleg de ce trebuie sa scrii #define DIALOG_STYLE_PASSWORD (3) din moment ce in 0.3D e deja definita chestia asta ? Plus de asta cred ca trebuia sa scrii #define DIALOG_STYLE_PASSWORD 3 si innainte sa dai undef intrucat acest define deja exsita in samp.inc
  11. Da , ai dreptate e inultil sa dai destroy/hide la iesire din moment ce nu e un filterscript
  12. Te contrazic , OnGamemodeExit nu ruleaza cand playerul da /q . Ruleaza cand inchizi serverul !
  13. Probabil la OnGamemodeInt se reseteaza fisierul ala !
  14. Pastrezi tot ce ai tu in gamemode doar ca mai adaugi asta : new canceltimer [MAX_PLAYERS]; forward tutorialcancel(playerid); public OnPlayerConnect(playerid) { canceltimer [playerid]=SetTimerEx("tutorialcancel", 30000, false, "i", playerid); return 1; } public tutorialcancel(playerid) { TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0); KillTimer(canceltimer [playerid]); } Si de preferabil in loc de new Text:Textdraw0; ai putea declara new Text:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
  15. Pai nu vad nicaieri in cod un loc unde scrii TextDrawHideForPlayer dupa ce acesta a citit toate text-draw-urile . Sfatul meu : [glow=red,2,300]>[/glow] In momentul in care afisezi textdraw-urile la OnPlayerConnect adauga un timer de 30 de secunde sau mai mult (depinde cat ai nevoie sa citesti text-draw-urile) si in momentul in care timerul se termina sa folosesti TextDrawHideForPlayer Exemplu de cod reparat : new canceltimer [MAX_PLAYERS]; forward tutorialcancel(playerid); public OnPlayerConnect(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw5); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw6); canceltimer [playerid]=SetTimerEx("tutorialcancel", 30000, false, "i", playerid); return 1; } public tutorialcancel(playerid) { TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0); KillTimer(canceltimer [playerid]); } //Asa faci pentru toate Sper sa mearga
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.