Jump to content

kellerman21

Membru
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

kellerman21 last won the day on November 23 2020

kellerman21 had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

kellerman21's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

3

Reputation

  1. il recomand, am vazut proiecte frumoase scoase din mana lui
  2. Nu ai facut conexiunea mysql cum trebuie
  3. Am patit asta chiar n-aveam habar cum s-o rezolv.. Tot ce trebuie sa faci este sa introduci libraria YSI inainte de include-ul <a_mysql> Aseaza-ti include-urile dupa exemplul urmator: #include <a_samp> //#include <a_mysql> #include <streamer> #include <sscanf2> #include <easyDialog> #include <zcmd> #include <fly> #include <playerzone> #include <YSI\y_va> #include <YSI\y_timers> #include <YSI\y_stringhash> #include <YSI\y_hooks> #if !defined MYSQL_USE_YINLINE #define MYSQL_USE_YINLINE #endif #include <YSI\y_inline> #include <a_mysql> #include "../modules/assets/colors.inc" #include "../modules/assets/functions.inc" #pragma warning disable 238
  4. nu dispare textdraw-ul din cauza ca a gresit aici, in loc de playerid a pus 8, public TimeHideForPlayer(playerid) TextDrawHideForPlayer(playerid, SCMT[8]); SCMT[8] = SCMT[playerid]
  5. new Float: My_Position[3]; #define SCM SendClientMessage GetPlayerPos(playerid, My_Position[0], My_Position[1], My_Position[2]); SCM(playerid, -1, "My position: X: %f, Y: %f, Z: %f", My_Position[0], My_Position[1], My_Position[2]);
  6. https://pastebin.com/Wvn24TWU Sursa TDE: logo.tde
  7. Referitor la oldskin (pentru restaurare), ai uitat sa faci un exemplu. new oldskin[MAX_PLAYERS]; la comanda de setskin oldskin = skinid;
  8. #define DIALOG_RULES 99922 (orice alt numar)
  9. cel mai prost sistem de masini creat vreodata, poti sa-l stergi si sa-ti faci altul de la 0
  10. Sterge return 1 de la linia 502 pentru ca stock-urile nu sunt functii publice pentru a fi returnate la un raport.
  11. Vezi undeva la enum-ul cu variabilele pentru case, presupun ca ai HouseInfo sau ceva de genu, vezi daca ai #define MAX_HOUSES si pune tu cate case vrei, sau daca n ai definita variabila pentru maximul de case, du-te la enum-ul HouseInfo si modifica acolo.
  12. Bun, hai sa-ti explic cum ar trebui sa faci un include pentru textdraw-uri. Mai simplu de atat nu cred ca e. Bun, faci un nou fisier numit textdraws.inc, faci un folder nou in folder-ul in care ai server-ul numit "modules" sau cum vrei tu si pui include-ul creat in folderul respectiv. Te duci in gamemode si treci #include "../cum_ai_denumit_tu_folderul/textdraws.inc Dupa ce ai facut treaba asta (vei avea nevoie de libraria YSI pentru hook-uri, daca vrei sa lucrezi mai usor). Daca ai libraria YSI te duci in textdraws.inc si pui pe prima linie: #include <YSI\y_hooks> Acum.. Te poti apuca sa faci textdraw-urile. Apropo, inca ceva care te va ajuta cu siguranta. Adauga asta in gamemode-ul tau pe la inceput. #define function%0(%1) forward%0(%1); public%0(%1) Sa-ti explic ce face, te scapa de multe linii inutile in gamemode. In loc sa folosesti pentru o functie asta: forward testez_cv(playerid); public testez_cv(playerid) { return 1; } Folosesti doar: function testez_cv(playerid) { SendClientMessage(playerid, -1, "Super"); } Poti incepe dupa urmatorul exemplu in "textdraws.inc", el ar trebui sa arate cam asa: Sper ca te-am ajutat, nu este greu, dar cu timpul inveti, eu ti-am aratat ce trebuie sa faci mura-n gura. ;)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.