Du-te la OnPlayerStateChange si pui:
if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER) VehicleOccupied[gLastCar[playerid]] = 0;
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) VehicleOccupied[gLastCar[playerid]] = 1;
Apoi la OnPlayerExitVehicle:
VehicleOccupied[vehicleid] = 0;
Si la OnPlayerEnterVehicle:
VehicleOccupied[vehicleid] = 1;
Verifica daca ai variabila gLastCar este definita in GM si tot odata daca isi face treaba, daca nu cauta una sub alta denumire in GM iar daca nu ai, faci una care sa faca urmatorul lucru:
Cand un jucator intra si iese intr-un vehicul sa-i actualizeze variabila cu ID-ul vehiculului. (la fel si in cazul in care variabila pe care o ai in GM, daca o ai nu face acest lucru)
Daca nu functioneaza asa, poti modifica functia IsVehicleOccupied cu:
function IsVehicleOccupied(vehicleid) {
foreach(new i: Player) {
if(IsPlayerConnected(i)) {
if(IsPlayerInAnyVehicle(i) && GetPlayerVehicleID(i) == vehicleid) return true; }
}
return false; }
Nu este cea mai optimizata varianta insa isi face treaba, dar ti-as recomanda ca prima oara sa incerci ce ti-am dat mai sus.
Daca problema mai persista dupa aceste modificari poti lasa un reply iar daca a functionat as aprecia un +1!
Succes!