Jump to content

PigSmo

Membru
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • In-game Name
    SiNNeD47
  • Level of knowledge
    Avansat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

PigSmo's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salutare, daca doresti un videoclip uite-te aici : Pentru inceput faci o variabila cum ar fi: UsedFly[MAX_PLAYERS]; Pentru a face comanda /fly iti trebuie include-ul care il gasesti pe internet. Daca stii sa modifici in el si sa scoti "InitFly(playerid)" ar fii bine deoarece eu nu l-am folosit in comanda de mai jos, mi se pare nefolositor. Incepi si faci comanda. CMD:fly(playerid, params[]) { if(UsedFly[playerid] == 0) { StartFly(playerid); SetPlayerHealth(playerid, 999999); SetPlayerArmour(playerid, 999999); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "[ADMIN]: Flymode a fost activat."); } if(UsedFly[playerid] == 1) { StopFly(playerid); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerArmour(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "[Admin] Flymode a fost dezactivat."); } return 1; } Mergi la OnPlayerKeyStateChange si incepi sa faci verificarea daca apasa pe tasta dorita. Pentru a vedea tastele uite-te pe acest site : http://wiki.sa-mp.com/wiki/Keys if (newkeys & KEY_SECONDARY_ATTACK) { if(UsedFly[playerid] == 1) { StopFly(playerid); UsedFly[playerid] = 0; SetPlayerHealth(playerid, 100); return 1; } } Pentru a nu se face buguri te duci la OnPlayerSpawn si faci verificarea daca are fly on, sa il dezactiveze : if(UsedFly[playerid] == 1) { StopFly(playerid); UsedFly[playerid] = 0; SetPlayerHealth(playerid, 100); } Aceasta merge si la OnPlayerDeath in loc de OnPlayerSpawn. Sper ca ti-am fost de folos.
  2. Cauti textdraw-ul la OnPlayerLogin sau OnPlayerConnect si modifici cu ajutorul "SendClientMessage".
  3. Salut, de curand am invatat despre functia SetPlayerAttachedObject. Insa vreau sa va intreb pe voi fiind mult mai avansati decat mine! Stiti cumva daca este vreun program care sa ma ajute sa i-au coordonatele pentru SetPlayerAttachedObject? Am auzit ca Map Editor Map Construction ar ajuta, dar daca puteti sa ma si invatati. Multumesc mult celor care ma ajuta.
  4. PigSmo

    [Map] Insula

    Cu ce program le faci?
  5. Încearcă să vorbești mai frumos, nu vorbesti în casă la tine ci într-o comunitate de scripting.
  6. Hei, imi pare rau sa te dezamagesc dar daca tu nu stii nimic, nu trebuie sa te bagi in seama. Problema este ca nu sunt definite acele lucruri (AntiDeAMX, vUpdate, etc), le poti definii unde ai tu define-urile aranjate prin "#define x" "#define y"!
  7. Am definit "updatetext" care trebuia definit, iar acuma imi da eroare la o linie intreaga : C:\Users\s8urik\Desktop\RUBICON RPG\gamemodes\RUBICON.pwn(20323) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Users\s8urik\Desktop\RUBICON RPG\gamemodes\RUBICON.pwn(20323) : warning 215: expression has no effect C:\Users\s8urik\Desktop\RUBICON RPG\gamemodes\RUBICON.pwn(20323) : error 001: expected token: ";", but found "]" C:\Users\s8urik\Desktop\RUBICON RPG\gamemodes\RUBICON.pwn(20323) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Users\s8urik\Desktop\RUBICON RPG\gamemodes\RUBICON.pwn(20323) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. Linia : strcpy(updatetext[a],[updateid2], text[a], 1000);
  8. Si cum fac sa apese pe acel update si sa-i arate ce a fost introdus? Gen sa ii apare un DIALOG_STYLE_LIST pe primul loc sa fie 1. Versiunea 2.0.0 si sa apese pe el dupa care sa ii de-a mesaj in stil DIALOG?
  9. Da, sunt incepator. Dabea incep sa invat! Mersi
  10. Salut, vreau si eu sa-mi da-ti un model cu comanda [/updates] + cu ce trebuie sa definesc si sa mai adaug in GameMode pentru a merge comanda. MULTUMESC!
  11. Salut, cred ca asta iti trebuie, daca gresesc doresc sa ma corecteze cineva cu, cunostinte mai mari in scripting. CMD:makeadmin(playerid, params[]) { if(gPlayerLogged[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "You need to login first."); if(IsPlayerConnected(playerid)) { if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 6 || EstiFondator(playerid)) { new id,adminlevel,sendername[30],giveplayer[30],string[200],escape[200]; if(sscanf(params, "ui",id,adminlevel)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "{FF9900}Scrie: {33CCFF}/makeadmin` <Name/Playerid> <Admin Level>"); if(PlayerInfo[id][pAdmin] >= 6 && !EstiFondator(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Nu poti modifica admin level-ul unui admin 6+!."); if(adminlevel > 4 && !EstiFondator(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Only founders can make admin higher than 4."); if(IsPlayerConnected(id)) { if(id != INVALID_PLAYER_ID) { GetPlayerName(id, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); printf("AdmCmd: %s has promoted %s to a level %d admin.", sendername, giveplayer, adminlevel); format(string, sizeof(string), "You've been promoted to level %d admin, by %s.", adminlevel, sendername); SendClientMessage(id, COLOR_YELLOW, string); format(string, sizeof(string), "You have promoted %s to a level %d admin.", giveplayer,adminlevel); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); format(string, sizeof(string), "* Admin %s set %s's admin level to %d.", sendername,giveplayer,adminlevel); ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1); HLChat(COLOR_ADMCHAT,string); mysql_real_escape_string(string, escape); PlayerInfo[id][pAdmin] = adminlevel; if(adminlevel == 0) { AdminDuty[id] = 0; } new str[256]; mysql_format(SQL,str,sizeof(str),"UPDATE users SET `Admin`='%d' WHERE `name`='%s'",PlayerInfo[id][pAdmin],PlayerInfo[id][pNormalName]); mysql_tquery(SQL,str,"",""); mysql_format(SQL,str, sizeof(str), "INSERT INTO staff_logs (`text`) VALUES ('%s')", escape); mysql_tquery(SQL,str,"",""); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "{FFFFCC}Error: Player not connected."); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, AdminOnly); } } return 1; } Tot ce trebuie sa faci este sa-ti adaugi si aceasta "comanda ascunsa" in gamemode : public EstiFondator(playerid) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new nume[512]; GetPlayerName(playerid, nume, sizeof(nume)); if((strcmp(nume, "NICKNAME", true) == 0) || (strcmp(nume, "NICKNAME", true) == 0)) { return 1; } } return 0; } Mai precis ea nu este o comanda ascunsa, doar ca daca nu detii unul dintre acele doua nickname-uri nu esti considerat fondator si nu vei putea sa dai admin mai mare de 4!
  12. Cum adica "//Functia de oprire StopFly ..." vreau sa inteleg cu cat inteleg devin si eu mai bun!
  13. Salut, eu pot spune ca am inceput sa scriptez de acum o luna si tot incerc sa avansez, sa creez ceva nou dar nu reusesc! Ceea ce vreau sa creez este sa fac sistemul de fly pentru admini mai imbunatatit de cel pe care il am. Nu-mi place la sistemul pe care il am ca daca merg putin cu fly atingand soseaua primesc damage si mor, iar as mai dorii sa pot apasa tasta F si sa se dezactiveze. Eu am incercat dar nu imi iese deoarece sunt incepator. Daca ma puteti ajuta va sunt recunoscator.
  14. Acuma am terminat comanda dupa un tutorial : Comanda : CMD:updates(playerid, params[]) { if(gPlayerLogged[playerid] = 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "Nu esti conectat"); new string[128], tdialog[125], fdialog[800]; format(tdialog, sizeof(tdialog), "{FFFF00}U{FFFFFF}update-uri"); format(string, sizeof(string), "Versiune\tData - Ora\nVersiunea 0.1\t21.03.2017 - 15:30\n"); format(fdialog, sizeof(fdialog), "%s", string); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_UPDATES, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEARDES, tdialog, fdialog, "Ok", ""); return 1; } if(dialogid = DIALOG_UPDATES) { if(response) { if(listitem == 0) { new szString[2500]; format(szString sizeof(szString),"%s Adaugari\n", szString); format(szString sizeof(szString),"%s A fost adaugata comanda /bonus\n", szString); format(szString sizeof(szString),"%s A fost adaugata comanda /updates\n", szString); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Update 0.1", szString, "Ok", ""); return 1: } } } } Problema la compilare : C:\Users\Denis\Desktop\RPG Romania 1.00.40\gamemodes\s4uriK.pwn(20264) : warning 211: possibly unintended assignment C:\Users\Denis\Desktop\RPG Romania 1.00.40\gamemodes\s4uriK.pwn(20273) : error 010: invalid function or declaration C:\Users\Denis\Desktop\RPG Romania 1.00.40\gamemodes\s4uriK.pwn(20275) : error 010: invalid function or declaration C:\Users\Denis\Desktop\RPG Romania 1.00.40\gamemodes\s4uriK.pwn(20277) : error 010: invalid function or declaration C:\Users\Denis\Desktop\RPG Romania 1.00.40\gamemodes\s4uriK.pwn(20280) : error 021: symbol already defined: "format" C:\Users\Denis\Desktop\RPG Romania 1.00.40\gamemodes\s4uriK.pwn(20280) : error 010: invalid function or declaration C:\Users\Denis\Desktop\RPG Romania 1.00.40\gamemodes\s4uriK.pwn(20281) : error 010: invalid function or declaration C:\Users\Denis\Desktop\RPG Romania 1.00.40\gamemodes\s4uriK.pwn(20282) : error 010: invalid function or declaration C:\Users\Denis\Desktop\RPG Romania 1.00.40\gamemodes\s4uriK.pwn(20284) : error 010: invalid function or declaration C:\Users\Denis\Desktop\RPG Romania 1.00.40\gamemodes\s4uriK.pwn(52151) : warning 203: symbol is never used: "szString" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 8 Errors. Puteti sa-mi spuneti de ce nu merge?
  15. Salut, inainte de a imi spune problema vreau sa ma luati foarte usor pentru ca sunt foarte noob la scripturi. Incerc sa invat din greseli si de la altii. Bun, am vrut sa ma apuc sa fac o comanda "/updates" dar la compilare mi-au dat anumite erori! Unele dintre ele le-am rezolvat dar ultima nu o pot rezolva deloc " warning 211: possibly unintended assignment "! Nu stiu ce ar trebuii sa modific pentru a merge compilarea! Comanda : CMD:updates(playerid, params[]) { if(gPlayerLogged[playerid] = 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "Nu esti conectat"); new string[128], tdialog[125], fdialog[800]; format(tdialog, sizeof(tdialog), "{FFFF00}U{FFFFFF}update-uri"); format(string, sizeof(string), "Versiune\tData - Ora\nVersiunea 0.1\t21.03.2017 - 15:30\n"); format(fdialog, sizeof(fdialog), "%s", string); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_UPDATES, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEARDES, tdialog, fdialog, "Ok", ""); return 1; } Inca mai am de lucrat la ea cu alte chestii dar nu vrea sa imi compileze aceasta.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.