Atunci cand folosesti comanda stocheaza doar id-urile obiectelor gen obiect[ 0 ] = CreateDynamicObject(..); etc iar cand vrei sa le salvezi folosesti GetDynamicObjectPos(obiect[ 0 ], Float:x, Float:y, Float:z)
GetDynamicObjectRot(obiect[ 0 ], Float:rx, Float:ry, Float:rz).
Nu uita sa folosesti corect si callback-ul atunci cand editezi obiectul si faci ceva de genul:
public OnPlayerEditDynamicObject( playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz)
{
switch( response )
{
case EDIT_RESPONSE_FINAL:
{
for(new i=0; i < TotalObiecte; i++)
{
if( objectid == obiect[ i ] )
{
SetDynamicObjectPos( obiect[ i ], Float:x, Float:y, Float:z );
SetDynamicObjectRot( obiect[ i ], Float:rx, Float:ry, Float:rz );
SendClientMessage( playerid, ~1, "Ai plasat obiectul cu succes la noua pozitie!" );
}
}
}
case EDIT_RESPONSE_CANCEL: SendClientMessage( playerid, ~1, "Ai anulat editarea obiectului curent!" );
}
}