Jump to content

R3muSGFX

Membru
  • Posts

    58
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

R3muSGFX last won the day on February 2 2015

R3muSGFX had the most liked content!

1 Follower

About R3muSGFX

  • Birthday 09/18/1995

Profile Information

  • Sex
    Nu spun
  • Location
    public void location (Bucharest)
  • In-game Name
    R3muSGFX

Contact Methods

R3muSGFX's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

15

Reputation

  1. Ultimul start al serverului de acum cateva minute.
  2. Salut tuturor. Zilele trecute am trecut serverul pe nou samp 0.3.7 RC1 . De atunci serverul meu nu mai apare in lista de internet. Am actualizat fisierele (sscanf, streamer etc. ) am instalat buid-ul cum trebuie, am recompilat gamemode-ul, dar tot nu apare in lista. Hostul il am la o firma de host, sistemul de operare pe care opereaza este Linux. In panoul de control de la host, serverul apare ca este pornit, dar nu se poate conecta la el ... Oare am uitat sa fac eu ceva ? Stie cineva cum as putea rezolva aceasta problema ? Orice raspuns mi-ar fi foarte folositor. Multumesc.
  3. Doar un comentariu am de dat. Dacă comunitatea mă consideră un țepar cum zice acest Florin care are 14 ani sau cât are foarte bine. Nu îmi pasă mie ce zice un copil de 14 ani. Nu înțeleg de ce aduci aceste probleme pe care nu le interesează nimeni ? Vrei să te dai șmecher, foarte bine, nu aici pe forumul acesta unde oamenii au muncit să nu vadă prostii din astea. Mulțumesc și îmi cer scuze.
  4. În primul rând trebuie să salvezi pConnectTime în baza de date sau în dini, depinde ce ai tu, din acea cauză se resetează la ieșire de pe server.
  5. case 5: //Factions { if (P_DATA[playerid][pMember] < 1 || P_DATA[playerid][pLeader] < 1) return SCM (playerid, -1, "Nu faci parte dintr-o factiune"); if (P_DATA[playerid][pMember] > 1 || P_DATA[playerid][pLeader] > 1) { SCM(playerid, -1, "========================================================"); SCM(playerid, -1, "(/r)adio, (/d)epartments, (/m)egaphone, (/su)spect, /mdc, /arrest"); SCM(playerid, -1, "/duty, /wanted, /tazer, /jaillist, /clear, /armour /frisk"); SCM(playerid, -1, "/take, /ticket, (/gov)ernment, /cuff, /uncuff, /mutadetinut"); SCM(playerid, -1, "/radar, /vestiar, /openlspddoor, /openlspdgate, /openlspdbarrier"); SCM(playerid, -1, "/creeazablocaj, /distrugeblocaj, /aratainsigna, /urca, /coboara"); SCM(playerid, -1, "/cheamalift, /showmembers, /alchooltest, /verificacentura"); SCM(playerid, -1, "========================================================"); } else if(IsAMember(playerid)) { SCM(playerid, -1, "==================================================================="); SCM(playerid, -1, "(/f)amily, /takeguns, /tie, /untie, /healhq, /seif, /war, /topgangs, /showmembers (/sm)"); SCM(playerid, -1, "==================================================================="); } else if (P_DATA[playerid][pMember] == 4 || P_DATA[playerid][pLeader] == 4) { SCM(playerid, -1, "======================================================================"); SCM(playerid, -1, "/instinctor, (/r)adio, (/d)epartments, /heal, /duty, /showmembers (/sm), /rfc"); SCM(playerid, -1, "======================================================================"); } else if(P_DATA[playerid][pMember] == 7 || P_DATA[playerid][pLeader] == 7) { SCM(playerid, -1, "======================="); SCM(playerid, -1, "(/f)amily, /portable, /rfc"); SCM(playerid, -1, "======================="); } else if(P_DATA[playerid][pMember] == 8 || P_DATA[playerid][pLeader] == 8) { SCM(playerid, -1, "==================================================="); SCM(playerid, -1, "/news, /live, /rfc, /paper, /papers, /live, /news [text]"); SCM(playerid, -1, "==================================================="); } else if(P_DATA[playerid][pMember] == 9 || P_DATA[playerid][pLeader] == 9) { SCM(playerid, -1, "========"); SCM(playerid, -1, "/transport"); SCM(playerid, -1, "========"); } else if(P_DATA[playerid][pMember] == 6 || P_DATA[playerid][pLeader] == 6 ) { SCM(playerid, -1, "===="); SCM(playerid, -1, "/fare"); SCM(playerid, -1, "===="); } }
  6. R3muSGFX

    Salut!

    Iti trebuie functii speciale care ajuta la calcularea orei exacte. Tie iti trebuie si un textdraw special pentru ceas.
  7. Incearca linia asta, acum ar trebui sa mearga.
  8. Jirk, ca sa ti se vada interiorul trebuie sa gasesti interiorul acelei case, de exemplu 6 cum e la tine. La noul interior trebuie sa aiba si el un numar acolo.
  9. 743.228637,-509.915924,18.012922,745.299987,1437.699951,1102.699951,0,0,0,0,0,0,Alcapone,STAFF HOUSE,69,1,1,6,0,1,0,1,10000,0,418,-1,-1,70,99,64 Incearca cu aceasta linie.
  10. Îmi cer scuze că am răspuns așa greu, am fost ocupat astăzi. Încearcă așa: if(playerVariables[playerid][pMoney] > bani) { if((playerVariables[playerid][pInsurancePoints] += points) <= 10 ) { playerVariables[playerid][pInsurancePoints] += points; playerVariables[playerid][pMoney] -= bani; format(szMessage,256,"Ai cumparat %d puncte de asigurare cu $%s.", points, NumberFormat(bani)); SCM(playerid,COLOR_ATTACK, szMessage); } else return SCM(playerid,COLOR_ATTACK, "Nu poti avea mai mult de 10 puncte de asigurare."); }
  11. Dupa new points = strval(inputtext); pune una din urmatoarele conditii: if(playerVariables[playerid][pInsurance] > 10) return SCM(playerid,COLOR_ATTACK, "Ai maximul de puncte"); if(points > 10) return SCM(playerid,COLOR_ATTACK, "Nu poti pune mai mult de 10 puncte"); Iar in functia in care spawneaza masina personala playerului trebuie sa setezi playerVariables[playerid][pInsurance] = 0; in loc de 10.
  12. Trebuie să salvezi câți km a făcut mașina respectivă într-un .ini sau în baza de date, depinde ce ai tu, cu ajutorul unei funcții.
  13. Am rezolvat pana la urma. Multumesc frumos pentru ajutor. Nu era problema de la %s chiar daca am gresit eu acolo . ShowDialogError primeste doar 2 parametrii nu 3 cum am pus eu. Am folosit un string pentru afisarea textului. Multumesc pentru ajutor tuturor !
  14. La functia OnPlayerDeath, cauta linia: SetPlayerWantedLevel(playerid, PlayerData[playerid][pWantedLevel]); Și modifică în : SetPlayerWantedLevel(playerid, 0); Încearcă așa și vezi dacă funcționează. Spor.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.