Jump to content

Don_Bonanno

Membru
  • Posts

    59
  • Joined

  • Last visited

    Never

Don_Bonanno's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salut.De curand mi-am deschis un server de SA:MP,cu modul Roleplay. Fiind recent deschis nu am multi playeri si as vrea sa il populez..Aveti idei ? Serverul este hostat [platit pe o perioada lunga lunga de timp] + forum si tot ce trebuie. Daca ma puteti ajuta cu cateva idei despre cum sa il populez ?
  2. Multumesc mult Gireada Am rezolvat.Pentru cei ce au aceasi problema urmati acel tutorial.La mine a fost de la SSCANF.
  3. Daca ai deja baza de date,si gamemodul tau este pe MySql deja ,pune in script :
  4. Salut.Cand deschid server,[pe linux] imi apare Modul : Unknown si in server log imi zice : Ce pot sa fac ? Am streamer-ul lui Incognito. Uitati includeu-rile: Pluginurile care le-am pus : Si server log : Ce poate sa aiba ?
  5. ai un "lasate" si de la mine )
  6. 1. Nu cred ca ai pus coordonatele de la jail 2 si 3 > BuBu a explicat tot )
  7. Pune comanda /save pentru tunning.. Daca ai FS poti pune :
  8. Gireada,el vorbeste sigur de semnatura :-?? Dupa cum a spus si Gireada :
  9. Pune-l la OneGameModeInit... Cum sa pui la OnePlayerConnect ?
  10. Ai pus pluginurile ? Streamer,sscanf etc ? Ce scrie in server log dupa ce ai sters AllowAdminTeleport ?
  11. 1.Uitete in script dupa: Si dane tot ce este acolo. 2.Foloseste SetPlayerCheckpoint(playerid, Aici pui coordonatele une vrei sa il spawneze); 3.Ne trebuie codurile 4. Foloseste comanda asta :
  12. Din cate vad comanda pare 'ok'.Iti da vreo eroare la compilare [la aceste linii din comanda ] ?
  13. Don_Bonanno

    MAP

    Daca pune obiecte ca "nehalitul" [scuzati expresia] e normal sa ii faca lag.Dar daca are cateva obiecte poate sa le puna in script
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.