Jump to content
  • 0

tutorial


yonutzz

Question

Salut am incercat un vechi gm si am vazut ca, cand ma inregistrez mi se blocheaza tutorialul, deci dupa ce bag datele de inregistrare imi spune sa astept tutorialu, dar mi se blocheaza.Am incercat sa bag /skip pentru tutorial dar cand dau imi ramane imaginea mica ca la tutorial.. Din ce cauza o face asa??

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

O solutie ar fi sa mergi la RegistrationStep,mai exact dai si tu search la o propozitie care iti apare inainte sa se blocheze. Sa zic ca pe server iti arata "acum iti vom prezenta un tutorial" -> cauta asta in gamemode si dedesupt trebuie sa fie linia " TutTime[playerid] = 1; " care trebuie stearsa si pune SetPlayerSpawn(playerid); ca sa te spawneze si sa scapi de tutorial ! In caz de doresti tutorial urmareste daca e facut corect scriptul :P

RPG.FORTEAM.RO

Cautam servere care doresc unire ! Add id mess: gabiku93

Link to comment
Share on other sites

Am bagat comanda /skip sa se termine tutrialul mai repede dar cand dau /skip imi ramane imaginea mica, Am incercat si cu alte comenzi dar tot asa face...Ce trebuie sai fac?

samp000bxf.png

Acesta este tutorialul....

[pawn]if(TutTime >= 1)

{

    TutTime += 1;

                if(TutTime == 3)

    {

        ClearChatbox(i, 10);

        SetPlayerCameraPos(i, 2247.0215,-1655.0173,17.2856);

SetPlayerCameraLookAt(i, 2244.6536,-1663.9304,15.4766);

SetPlayerInterior(i, 0);

SetPlayerVirtualWorld(i, 0);

SetPlayerPos(i, 2256.3555,-1646.6377,-5.00);

        SendClientMessage(i, COLOR_GREEN, "~ MAGAZIN DE HAINE ~");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, " ");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Mai intai de toate veti avea nevoie de niste haine, aveti posibilitatea sa le cumparati de la orice magazin de haine.");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Cand sunteti in magazin scrieti /clothes dupa care scrieti next pana veti gasi skinul care va place.");

        ClearChatbox(i, 2);

    }

    else if(TutTime == 16)

    {

        ClearChatbox(i, 10);

        SetPlayerPos(i, 2089.6624,-1901.7891,-5.00);

        SetPlayerCameraPos(i, 2070.8093,-1914.6747,18.5469);

SetPlayerCameraLookAt(i, 2055.2405,-1906.4608,13.5469);

SetPlayerInterior(i, 0);

        SendClientMessage(i, COLOR_GREEN, "~ CENTRU DE LICIENTE ~");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, " ");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Inca nu ai licienta de condus/pilot/arma?");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Prima data trebuie sa te duci la DMV si sa cumperi licienta necesara.");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Poti vedea o lista cu licientele pe care le poti cumpara scriind /buylic.");

        ClearChatbox(i, 2);

    }

    else if(TutTime == 25)

    {

        ClearChatbox(i, 10);

        SetPlayerPos(i, 1514.3059,-1667.8116,-5.00);

        SetPlayerCameraPos(i, 1535.9584,-1676.1428,18.3828);

SetPlayerCameraLookAt(i, 1553.7861,-1676.4270,16.1953);

SetPlayerInterior(i, 0);

        SendClientMessage(i, COLOR_GREEN, "~ DEPARTAMENTUL DE POLITIE ~");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, " ");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Departamentul de Politie si cel de SWAT sunt in oras pentru a proteja si aresta.");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Oamenii care comit infractiuni vor fi pedepsiti in functie de crima comisa.");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Pentru a suna un offiter de politie suna la numarul de urgenta /call 112.");

        ClearChatbox(i, 2);

    }

    else if(TutTime == 35)

    {

        ClearChatbox(i, 10);

        SetPlayerPos(i, 1221.7010,-1328.6449,-5.00);

        SetPlayerCameraPos(i, 1204.3781,-1313.3323,16.3984);

SetPlayerCameraLookAt(i, 1174.7167,-1323.4485,14.5938);

SetPlayerInterior(i, 0);

        SendClientMessage(i, COLOR_GREEN, "~ SPITALUL GENERAL ~");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, " ");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Te simti rau? Va trebuie sa vezi un doctor.");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Pentru a suna un medic, suna la numarul de urgenta /call 112.");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Vei fi dat din fata spitalului dupa ce mori.");

        ClearChatbox(i, 2);

    }

    else if(TutTime == 45)

    {

        ClearChatbox(i, 10);

        SetPlayerPos(i, 1786.1758,-1258.4976,-5.00);

        SetPlayerCameraPos(i, 1779.4259,-1275.1025,15.6328);

SetPlayerCameraLookAt(i, 1785.7263,-1296.0200,13.4213);

SetPlayerInterior(i, 0);

        SendClientMessage(i, COLOR_GREEN, "~ STUDIOUL DE ANUNTURI ~");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, " ");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Ai niste anunturi de facut? Dute la Studioul de Anunturi (reporteri) si roagai sa te ajute.");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "De asemenea puteti sa va postati advertismentul in ziarul local.");

        ClearChatbox(i, 2);

    }

    else if(TutTime == 53)

    {

        ClearChatbox(i, 10);

        SetPlayerPos(i, 1475.7020,-1050.9489,-5.00);

        SetPlayerCameraPos(i, 1458.3872,-1042.2423,24.8281);

SetPlayerCameraLookAt(i, 1458.5930,-1019.9205,24.5264);

SetPlayerInterior(i, 0);

        SendClientMessage(i, COLOR_GREEN, "~ BANCA NATIONALA ~");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, " ");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Nu va pastrati toti banii in buzunar, cineva o sa incerce sa ii fure.");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Puteti depozita /deposit sau sa extrageti /withdraw banii la banca.");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Veti primi PayDayul in contul bancar.");

        ClearChatbox(i, 2);

    }

    else if(TutTime == 63)

    {

        ClearChatbox(i, 10);

        SetPlayerInterior(i, 0);

        SetPlayerPos(i, 1480.8070,-1744.6632,13.5469);

        SetCameraBehindPlayer(i);

        SetPlayerVirtualWorld(i, 0);

        SendClientMessage(i, COLOR_GREEN, "~ SFARSITUL TUTORIALULUI ~");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, " ");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Sunt foarte multe locuri in Los Santos, dar va trebui sa le descoperi singur.");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Nu uita regulile de RolePlay, pentru ca atunci cand nu veti face RP va duce la warnuri sau chiar banuri.");

        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "  - Enjoy, Justly Admin Team.");

        ClearChatbox(i, 2);

    }

    else if(TutTime == 73)

    {

        ClearChatbox(i, 10);

        SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, "Bun venit in Los Santos.");

        SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1, "Pentru a suna un Taxi foloseste /call 444");

        SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1, "Pentru ati putea schimba skinul va trebui sa te duci la un magazin de imbracaminte.");

        SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1, "Pentru a afla locatii importante foloseste /guide ");

SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1, " ");

TextDrawHideForPlayer(i,lbt);

TextDrawHideForPlayer(i,lbb);

        TutTime = 0; PlayerInfo[pTut] = 1;

gOoc = 0; gNews = 0; gFam = 0;

TogglePlayerControllable(i, 1);

MedicBill = 0;

AfterTutorial = 1;

SetTimerEx("UnsetAfterTutorial", 2500, false, "i", i);

SetPlayerSpawn(i);

    }

}

if(PlayerTazeTime >= 1)

{

    PlayerTazeTime += 1;

    if(PlayerTazeTime == 15)

    {

                    PlayerTazeTime = 0;

    }

    else

    {

        new Float:angle;

GetPlayerFacingAngle(i, angle);

SetPlayerFacingAngle(i, angle + 90);

    }

}[/pawn]

Link to comment
Share on other sites

Vezi ce textdraw-uri iti afiseaza la onplayerconnect si pui la OnPlayerSpawn

[pawn]TextDrawHideForPlayer(playerid, Numele textdrawului);[/pawn]

Liniile alea 2..sunt 2 textdraw-uri..si tie la OnPlayerSpawn nu ti le ascunde.

Acele 2 linii negre sunt textdraw-uri..

gXvsYS
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.