Jump to content
  • 0

Spawn Change , cum se face?


hollow

Question

Salut ,  sunt incepator in ale scriptingului si as dorii putin ajutor daca se poate .

As dorii sa ma ajutati sa pot muta un SPAWN  din SF in LS , si nu stiu cum , daca se poate un tutorial v-as fi tare recunoscator.

Edit : am reusit sa mut  masinile unde am vrut  , dar Elicopterele nu am putut .. nu gasesc ,

deasemenea am nevoie de restul informatiilor , adica : cum sa pot muta " i " sa te teleporteze intrul loc anume  , cum dau sa salvez pozitia..  ,  Sa pun acea culoare pe harta , sa pun  Depozitul de materiale/droguri .

astept un raspuns , multumesc.

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

Cauta

[pawn]if(PlayerInfo[playerid][pOrigin][/pawn]

In GameMode dupa iti dau iti dai tu seama.

Intri in SA-MP    /save unde vrei spawn Te duci la Documents/GTA San Andreas User Files/SAMP/savedpositions si dupa modifici acolo cordonatele

Edit: Acum am vazut ca ai editat " Sa pun acea culoare pe harta"  nu am inteles ce culoare ?

Din cate inteleg tu vrei sa muti din SF in LS

Si daca zici ca esti nou in scripting iti dau un exemplu de cordonate

[pawn]AddPlayerClass(101,478.7138,-1488.0295,20.1685,0.0000,0,0,0,0,0,0); // [/pawn]

De aici nu iei tot !! iei decat 478.7138,-1488.0295,20.1685

Adica

x-  478.7138

y- -1488.0295

z-  20.1685

Link to comment
Share on other sites

El nu vrea cea ce arati tu el se refera la spawnul unei factiuni si daca imi dau bine seama este legat de GodFather deci ai zis ca, ai reusit sa muti masinile dupa te duci la SetPlayerSpawn si cauti nr factiuni respective daca este vorba de The Triads cauti [pMember] == 6 si [pLeader] == 6 la SetPlayerSpawn dupa vezi ca iti apare ceva de genu

if (PlayerInfo[playerid][pMember] == 6 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6)//The Triads spawn
		{
            if(WantedLevel[playerid] >= 1)
	        {
               SetPlayerPos(playerid, -2192.0427,646.4932,49.4375);
               return 1;
            }
		    SetPlayerToTeamColor(playerid);
		    SetPlayerInterior(playerid, 0);
		    SetPlayerPos(playerid, 2783.9573,-1623.6047,10.9219);
		    PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
		    GivePlayerWeapon(playerid, 24, 100);// Deagle
		    GivePlayerWeapon(playerid, 8, 0);// Sabie
		    return 1;
		}

iar tu modifici la SetPlayerPos cu coordonatele salvate de tine in caz de spawnul dorit este intr-o incapere dai in incaperea respectiva /interior si modific la SetPlayerInterior cu nr care iti apare acolo. Pe urma schimbi la fel coordonatele pickupurilor de la hq sau ce mai ai tu pe acolo si daca doresti sa schimbi si gangzonul il poti face cu asta http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=120586

Link to comment
Share on other sites

Eu vreau sa Schimb spawn din SF  ( The Triads ) , sa il pun in LS ..

Eu am reusit sa pun in ls doar masinile , dar    nu reusesc sa pun teleporteru din LS sa se duca in HQ  si din HQ sa ma dea in LS unde vreau sa am spawn.

Edit : am reusit cu Gang zone , multmumesc mult.

Insa , ai zis tu acolo  ca apare intr-un fel , la mine apare asa :

		if (PlayerInfo[playerid][pMember] == 6 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6)//The Triads spawn
		{
            if(WantedLevel[playerid] >= 1)
	        {
               SetPlayerPos(playerid, -2192.0427,646.4932,49.4375);
               return 1;
            }
		    SetPlayerToTeamColor(playerid);
		    SetPlayerInterior(playerid, 2);
		    SetPlayerPos(playerid, 2567.52,-1294.59,1063.25);
		    PlayerInfo[playerid][pInt] = 2;
		    GivePlayerWeapon(playerid, 24, 100);// Deagle
		    GivePlayerWeapon(playerid, 8, 0);// Sabie
		    return 1;
		}

Dupa cum ai zis tu , eu trebuie sa modific  SetPlayerPos , numai ca , sunt 2 SetPlayerPos      Primul este mai in sus  :  " SetPlayerPos(playerid, -2192.0427,646.4932,49.4375); "    si cel de-al doilea este mai in jos    :  " SetPlayerPos(playerid, 2567.52,-1294.59,1063.25); "  , care din astea sa le modific ?

astept raspuns , ms.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.