Jump to content
  • 0

Spawn Change , cum se face?

hollow

Question

Salut ,  sunt incepator in ale scriptingului si as dorii putin ajutor daca se poate .

As dorii sa ma ajutati sa pot muta un SPAWN  din SF in LS , si nu stiu cum , daca se poate un tutorial v-as fi tare recunoscator.

Edit : am reusit sa mut  masinile unde am vrut  , dar Elicopterele nu am putut .. nu gasesc ,

deasemenea am nevoie de restul informatiilor , adica : cum sa pot muta " i " sa te teleporteze intrul loc anume  , cum dau sa salvez pozitia..  ,  Sa pun acea culoare pe harta , sa pun  Depozitul de materiale/droguri .

astept un raspuns , multumesc.

6 answers to this question

Recommended Posts

Cauta

[pawn]if(PlayerInfo[playerid][pOrigin][/pawn]

In GameMode dupa iti dau iti dai tu seama.

Intri in SA-MP    /save unde vrei spawn Te duci la Documents/GTA San Andreas User Files/SAMP/savedpositions si dupa modifici acolo cordonatele

Edit: Acum am vazut ca ai editat " Sa pun acea culoare pe harta"  nu am inteles ce culoare ?

Din cate inteleg tu vrei sa muti din SF in LS

Si daca zici ca esti nou in scripting iti dau un exemplu de cordonate

[pawn]AddPlayerClass(101,478.7138,-1488.0295,20.1685,0.0000,0,0,0,0,0,0); // [/pawn]

De aici nu iei tot !! iei decat 478.7138,-1488.0295,20.1685

Adica

x-  478.7138

y- -1488.0295

z-  20.1685

El nu vrea cea ce arati tu el se refera la spawnul unei factiuni si daca imi dau bine seama este legat de GodFather deci ai zis ca, ai reusit sa muti masinile dupa te duci la SetPlayerSpawn si cauti nr factiuni respective daca este vorba de The Triads cauti [pMember] == 6 si [pLeader] == 6 la SetPlayerSpawn dupa vezi ca iti apare ceva de genu

if (PlayerInfo[playerid][pMember] == 6 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6)//The Triads spawn
		{
            if(WantedLevel[playerid] >= 1)
	        {
               SetPlayerPos(playerid, -2192.0427,646.4932,49.4375);
               return 1;
            }
		    SetPlayerToTeamColor(playerid);