Jump to content

[FS] Weapons Dialog


Guest Alxxie

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 3 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Similar Content

    • By HPQ123
      Salut!
      Va prezint noul include pentru a folosi mai simplu dialoguri.
      Da stiu ca mai este o versiune de acest tip pe internet dar aceasta versiune pe care am facut-o are mai multe si merge mult mai bine.
      https://github.com/HPQ123-Oficill/easyDialog/releases
      Astept un feedback ❤️
    • By HPQ123
      Mai multe detalii in pv HPQ123#8114
    • By CristianLMAO
      Salut!
      Astazi o sa va prezint primul meu sistem pus pe acest site, si o sa va explic ce face fiecare lucru.
      Hai sa incepem.
      Sistemul arata cam asa:

      (dialogul este pozitionat mai in drapta din cauza rezolutiei mele)
      IMPORTANT:
      IN CODUL DE MAI JOS ESTE DECAT CE MAI TREBUIE ADAUGAT, NU TOT GAMEMODUL!!
      TUTORIAL:
       
      //punem include-urile care ne trebuie la acest sistem #include <zcmd>  
      //prima data facem o comanda, dar atentie, ACEASTA COMANDA O POATE FOLOSI ORICINE, daca doriti ca doar admini sa o poata folosi, folositi comanda hasurata! CMD:v(playerid, params[]){ ShowPlayerDialog(playerid, 4, DIALOG_STYLE_INPUT, "Spawn car", "Write your car id: (Min. 400 / Max. 611)", "Spawn", "Close"); //cand scriem "/v" apare acest dialog return 1; } //DACA DORITI SA FIE COMANDA ASTA ACCESIBILA DOAR LA ADMIN: //CMD:v(playerid, params[]){ // // if (IsPlayerAdmin(playerid)) // daca jucatorul este admin: // { // ShowPlayerDialog(playerid, 4, DIALOG_STYLE_INPUT, "Spawn car", "Write your car id: (Min. 400 / Max. 611)", "Spawn", "Close"); //cand scriem "/v" apare acest dialog // } // else{ //daca nu: // SendClientMessage(playerid, 0xFF000090, "You're not admin!"); // } // return 1; //}  
      public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == 1){ // cand raspunde la dialogul cu id-ul 1 se intampla asta: if(!response) return SendClientMessage(playerid, 0xFF000099, "You closed the menu!"); // daca apasa pe butonul de inchidere, acest meniu o sa se inchida. if(strval(inputtext) < 400) return SendClientMessage(playerid, 0xFF000099, "Your car id is under 400!"); // Daca id-ul scris este mai mic de 400 o sa scrie asta if(strval(inputtext) > 611) return SendClientMessage(playerid, 0xFF000099, "Your car id is over 611!"); // Daca id-ul scris este mai mare de 611 o sa scrie asta // inputtext inseamna ce a scris jucatorul in text-box. new Float:X; new Float:Y; new Float:Z; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); // aici seteaza valoarea lui X, Y si Z in coordonatele juactorului CreateVehicle(strval(inputtext),X,Y+5,Z,1,1,1,90000); //spawneaza masina cu id-ul din textbox, la coordonatele playerului return 1; } }  
      Daca este sa fi omis ceva, sau daca doriti sa imbunatatesc acest sistem, puteti spune in comentarii.
    • By Liviu Adrian
      Salut, am facut ca in tutorial lui 
       nu am avut nicio eroare, am rezolvat erorile sau warning-urile care erau legat ca uitasem ; sa dau o acolada sau etc. Cand intru pe server din localhost, nu apare nimic, doar sa dau spawn. Mai ziceau unii sa fac update la include, dar nu inteleg ce si cum. Daca ma puteti ajuta pls.
      EDIT: Dupaia cand las sscanf2 in gamemode si la plugins in server.cfg apare asta pe samp-server    
         Error: Function not registered: 'SSCANF_Init'
         Error: Function not registered: 'SSCANF_IsConnected'
         Error: Function not registered: 'SSCANF_Join'
         Error: Function not registered: 'SSCANF_Leave'
      Conexiunea la baza de date gamemode a esuat ---> Server Inchis ~~~
    • By SamburelADV
      Este un sistem foarte usor de facut , bazat pe dialoguri. Nu bag mana in foc ca nu are buguri , dar din cate l-am testat nu am avut probleme. Il puteti modifica usor dupa bunul plac
       
       
      Script-ul: https://pastebin.com/FjSF7KKY
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.