Jump to content
  • 0

Cum pot pune un obiect??


fulgerika

Question

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Guest romeotheboss

nu neaparat cu new barrel;  poti si fara e mai simplu pui direct la OngamemodeInt()

CreateObject  bla bla

in caz ca vrei sa folosesti objecut sa se miste bla bla sau sa il folosesti la ceva atunci aplici explicatie de mai sus! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ca sa vezi cum vine numerele alea:

CreateObject(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ);

Ex:

CreateObject(1225, 2242.152, -630.6053, 15, 1.3, 2.5, 5.6);

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Similar Content

    • By Cosminus
      https://imgur.com/a/kD89e3e 
      Cum pot face si eu asa cum e in poza? Gen 'Manager' 'Scripter', tutorial explicat daca se poate, multumesc.
    • By Xtrem_Maddox
      Salut. O să explic cât se poate de scurt.
      Mi-am modelat singur o casă în Blender. Am exportat modelul, l-am adăugat în .pwn, e ready to use. Problema mea este următoarea: vreau să amplasez casa undeva, nu contează unde, doar că trebuie să mappez casa, adică să o pun eu cum trebuie. Asta înseamnă că trebuie s-o adaug într-un map editor, ca să o așez așa cum vreau. Cum fac lucrul acesta? Mai exact: cum adaug un obiect custom într-un map editor? JernejL's Map Editor nu îți dă voie să adaugi propriile tale obiecte, nu? Dar Fusez'?
      Mulțumesc.
    • By TheSlim2
      Cum as putea pune o locatie pe gps /gps?Va rog ajutatima
    • By Adel
      Am incercat să il pun si tot dă eroare.
    • By TheGodfather
      Salut, am cateva obiecte pe care le iau cu tasta y si le pun pe masina, daca pun unul sau mai multe obiecte din acestea, ma urc si cobor din masina in loc sa ma dea langa usa, unde e normal ma teleporteaza aici. Nu am adaugat nimic la onplayerstatechange sau onplayerexitvehicle. Asa atasez obiectul vehicului:
      if(StartQuest2[playerid] != 0 && yz[playerid] <= 9) {
                  if(HaveGift2[playerid] == 1) {
                      new Float: Pos[3];
                      GetVehiclePos(QuestVehicle2[playerid], Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
                      if(PlayerToPoint(5, playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]))
                      {RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0);
                       SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_NONE);
                       quest2obj[yz[playerid]] = CreateDynamicObject(1463,VipPos2[yz[playerid]][0], VipPos2[yz[playerid]][1], VipPos2[yz[playerid]][2], 0.0, 0.0, 0.0);
                       AttachDynamicObjectToVehicle(quest2obj[yz[playerid]], QuestVehicle2[playerid], VipPos2[yz[playerid]][0], VipPos2[yz[playerid]][1], VipPos2[yz[playerid]][2], 0.0, 0.0, 0.0);
                       yz[playerid] = yz[playerid] + 1;
                       HaveGift2[playerid] = -1;}
                  }

       
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.