Jump to content
  • 0

Problema GameMode si intrebare despre comenzi


Guest Alxxie

Question

1.Ce fac ca atunci cand scriu o comanda inexistenta sa-mi scrie "Aceasta comanda nu exista" in loc de "SERVER:Unckown command!"(scuzati daca n-am scris bine).

2.Am facut un GameMode.Am pus la public OnGameModeInit() alea cu AddPlayerClass,etc.

Mai pe la sfarsitul scriptului am pus:

SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
	SetPlayerPos(playerid,-44.2625,62.9148,3.1172);
	SetPlayerCameraPos(playerid,398.4077,2530.5049,19.6311);
	SetPlayerCameraLookAt(playerid,398.4077,2540.5049,19.6311);
	SetPlayerFacingAngle(playerid,78.8830);
}

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
	SetupPlayerForClassSelection(playerid);
	return 1;
}

Prima problema:Nu am pus OnPlayerSpawn sau altceva ce are legatura cu clasa.Problema este urmatoarea:Intru pe server,se deschide dar in loc sa ma dea in pozitia unde vreau eu sa-mi aleg caracterul ma da in alta pozitite.Eu vroiam sa ma dea la o ferma dar ma da pe aeroportul parasit.Coordonatele de la SetPlayerPos de la SetupPlayerForClassSelection sunt coordonatele de la o ferma unde vreau sa ma dea cand imi aleg caracterul.In loc sa ma dea acolo ma da pe aeroportul parasit.

A doua problema:Atunci cand ma da pe aeroportul parsit sa-mi aleg caracterul nu imi apar caracterele!Este pur si simplu un spatiu gol!Functiile "Next", "Spawn" exista.Daca dau Next si apoi Spawn ma da cu caracterul care trebuie si merge.Faza este ca nu imi apar caracterele cand vreau sa le aleg.Dupa ce dau Spawn totul emrge perfect.Pur si simplu nu pot sa vad caracterele cand le aleg.

Ma poate ajuta cineva?

P.S Daca nu ati inteles ceva spuneti si o sa explic din nou.

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

la 1 e:

cauti

public OnPlayerCommandText
si la sfarsitul lui e return 0; .... in loc de return 0; pui:
return SendClientMessage(playerid, CULOAREA_TA,"Aceasta comanda nu exista");
CULOAREA_TA o inlocuiesti cu ce culoare vrei sa apara textul "Aceasta comanda nu exista" [sa o ai la #define (nume culoare) sau codul culorii] ;D Sper ca-ti va merge :D 2.
SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
	SetPlayerPos(playerid,-44.2625,62.9148,3.1172);
	SetPlayerCameraPos(playerid,398.4077,2530.5049,19.6311);
	SetPlayerCameraLookAt(playerid,398.4077,2540.5049,19.6311);
	SetPlayerFacingAngle(playerid,78.8830);
}
SetPlayerPos(playerid,-44.2625,62.9148,3.1172);
asta e pozitia unde sta jucatorul cand alege skin-ul...cred ca e la ferma :D
[code]SetPlayerCameraPos(playerid,398.4077,2530.5049,19.6311);
	SetPlayerCameraLookAt(playerid,398.4077,2540.5049,19.6311);
SetPlayerCameraPos este unde sa stea camera, iar SetPlayerCameraLookAt este unde sa se "uite" camera ... deci trebuiesc schimbate cu pozitiile corecte de la ferma :D PS: Sper ca ai inteles, mai ales la 2 :))
Link to comment
Share on other sites

costel_nistor96 esti cel mai tare ;)Iti multumesc foarte mult.Asta era intradevar problema.Eu aveam la SetPlayerCameraPos niste coordonate gresite si daia ma punea in alt loc.Am schimbat coordonatele si acum merge!

Multumesc inca o data!

Se poate sterge topicul!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Similar Content

    • By ItzGabi2k
      Nu imi merg comenzile:
      /shopinfo, /normalshop, /vipcars, extrapackshop
      YCMD:shopinfo(playerid, params[], help) { ShopType[ playerid ] = 0; ShowShop( playerid ); return true; }
      YCMD:normalshop(playerid, params[], help) { ShopType[ playerid ] = 1; ShowShop( playerid ); return true; }
      YCMD:vipcars(playerid, params[], help) { ShopType[ playerid ] = 2; ShowShop( playerid ); return true; }
      YCMD:extrapackshop(playerid, params[], help) { ShopType[ playerid ] = 3; ShowShop( playerid ); return true; }
      YCMD:shop(playerid, params[], help) {
          SCM(playerid, COLOR_PURPLE, ">> {FFFFFF}Comanda de /shop a fost schimbata:");
          SCM(playerid, COLOR_PURPLE, ">> {FFFFFF}Shop Info:     /shopinfo");
          SCM(playerid, COLOR_PURPLE, ">> {FFFFFF}Normal Shop: /normalshop");
          SCM(playerid, COLOR_PURPLE, ">> {FFFFFF}V.I.P Cars:  /vipcars");
          SCM(playerid, COLOR_PURPLE, ">> {FFFFFF}Extra Packs: /extrapackshop");
          return true;
      }
    • By salexm93
      Salutare 
      Poate nu inteleg eu bine , pe wiki scrie max 2048 globale si 256 per player .
      Sa luam cazul ipotetic al unui server cu 1000 de playeri online .
      new Text:xpbar[MAX_PLAYERS]; new Text:playername[MAX_PLAYERS]; Aici vor fi 2000 create ? Adica destul de aproape de limita
       
      new PlayerText:xpbar[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:playername[MAX_PLAYERS]; Iar Aici vor fi doar 2 ?
      Totodata , PlayerTextDrawDestroy ,la onplayerdisconnect ?
    • By GamerulFOX
      Salut ! Am o intrebare ! Am vazut ca o parte din persoanele care compileaza un gamemode le apar asa : https://imgur.com/a/MwK4kbW ! Dar eu cand compilez imi apare asa: https://imgur.com/a/1Q2i5AR ! Cum pot sa fac sa imi apara si mie ca in prima poza ?
    • By HAndreiH
      imi da erroarea asta
       
       
      main11.pwn(1505) : error 017: undefined symbol "SkinOffSet"
      main11.pwn(1505) : warning 215: expression has no effect
      main11.pwn(1505) : error 001: expected token: ";", but found "]"
      main11.pwn(1505) : error 029: invalid expression, assumed zero
      main11.pwn(1505) : fatal error 107: too many error messages on one line
      Compilation aborted.
      Pawn compiler 3.10.8              Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

      4 Errors.
       
    • By GamerulFOX
      Salut ! Am o intrebare ! Daca vreau sa folosesc dini pentru server-ul meu de samp, care sunt niste comenzi care m-ar ajuta ? Adica de ex un bonus ! Daca vreau sa dau /bonus sa se puna bonus in "Baza de date" de la dini sa se puna pe unu
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.