Jump to content
  • 0

Iterators vs foreach


TheGodfather

Question

Salut, care este mai ok pentru urmatorul scenariu. Pentru a afisa numele liderilor online, unul sub altul pentru un jucator care scrie o comanda oarecare.

Iteratorul: Iterator:PlayerLeaders<MAX_PLAYERS> urmat la o comanda oarecare foreach(new i : PlayerLeaders) SCMf(playerid, -1, "%s", GetName(i));

foreach: foreach(new i : Player) if(PlayerInfo[i][pLeader] != 0) SCMf(playerid, -1, "%s", GetName(i));

EDIT: Sa luam si alt caz, tot cel cu liderii doar sa zicem ca trebuie sa facem un array in care pentru fiecare jucator care are lider avem o variabila definita Leaders[MAX_PLAYERS] iar la logare daca e lider, jucatorul are Leaders[playerid] = 1.

Edited by TheGodfather
Link to comment
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Salutare !

Dupa parerea mea si in 'scenariul' sa zic asa dat de tine, cel mai ok ar fi sa faci iterator pentru ca de acest 'PlayerLeaders' te vei folosi nu doar la acea comanda si te va ajuta extrem de mult, pentru ca gandindu-te tu cu foreach de player faci un foreach in toti jucatori, dar la PlayerLeaders faci o verificare doar in acei playeri pe care-i adaugi tu.

Sper ca ti-am fost de folos !

Link to comment
Share on other sites

  • 0
4 minutes ago, Vicentzo- said:

Salutare !

Dupa parerea mea si in 'scenariul' sa zic asa dat de tine, cel mai ok ar fi sa faci iterator pentru ca de acest 'PlayerLeaders' te vei folosi nu doar la acea comanda si te va ajuta extrem de mult, pentru ca gandindu-te tu cu foreach de player faci un foreach in toti jucatori, dar la PlayerLeaders faci o verificare doar in acei playeri pe care-i adaugi tu.

Sper ca ti-am fost de folos !

Multumesc pentru raspuns

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.