Jump to content

/playall [link] problema


Onehitkill

Recommended Posts

Am comanda "playall" si dau stream la o melodie pe acea comanda , daca playerul urca intr-o masina nu se mai aude

daca coboara dintro masina nu se mai aude

daca moare nu se mai aude

 

Ce pot face

 

Comanda:

 

CMD:playall(playerid, params[])
{
    foreach(Player, i)
    {
        if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 5)
        {
            if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Foloseste: /playall [Link]");
            if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 5) PlayAudioStreamForPlayer(i, params);
            SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, "Melodia incepe...");
        }
    }
    return 1;
}

 

Link to comment
Share on other sites

CMD:playall(playerid, params[])
{
    if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 5)
        return 0;
    
    foreach(Player, i)
    {
        if(isnull(params)) 
            return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Foloseste: /playall [Link]");

        PlayAudioStreamForPlayer(i, params);
        SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, "Melodia incepe...");

    }
    
    return 1;
}

O varianta putin mai clara si fara lucruri inutile. Acum problema ta e ciudata, odata ce pornesti o melodie nu are trebui sa se opreasca pana nu playerul alege alt stream ( spre exemplu radio  gen pro fm ) sau serverul opreste orice stream cu https://wiki.sa-mp.com/wiki/StopAudioStreamForPlayer care e cel mai probabil sa il ai undeva in gm ( presupun undeva legat de urcat in masina/coborat ) mai exact as zice la OnPlayerEnterVehicle/OnPlayerExitVehicle/OnPlayerStateChange sau OnPlayerDeath/OnPlayerSpawn . Este clar ca daca se intampla la una dintre aceste locuri nu se va mai auzi deloc pe durata jocului pana nu este folosita din nou comanda

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, Banditul a spus:

CMD:playall(playerid, params[])
{
    if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 5)
        return 0;
    
    foreach(Player, i)
    {
        if(isnull(params)) 
            return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Foloseste: /playall [Link]");

        PlayAudioStreamForPlayer(i, params);
        SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, "Melodia incepe...");

    }
    
    return 1;
}

O varianta putin mai clara si fara lucruri inutile. Acum problema ta e ciudata, odata ce pornesti o melodie nu are trebui sa se opreasca pana nu playerul alege alt stream ( spre exemplu radio  gen pro fm ) sau serverul opreste orice stream cu https://wiki.sa-mp.com/wiki/StopAudioStreamForPlayer care e cel mai probabil sa il ai undeva in gm ( presupun undeva legat de urcat in masina/coborat ) mai exact as zice la OnPlayerEnterVehicle/OnPlayerExitVehicle/OnPlayerStateChange sau OnPlayerDeath/OnPlayerSpawn . Este clar ca daca se intampla la una dintre aceste locuri nu se va mai auzi deloc pe durata jocului pana nu este folosita din nou comanda

Ce vreau sa-ti spun eu tie, ca nu e un stream radio, e un stream cu un link de .mp3

 

Si vreau ca sa nu se opreasca cand se urca, c-am facut un mini-event, sper ca gasesti o solutie. Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Solutia se afla la tine in gm. De ce la tine in gm? Am explicat unde anume in cod se poate afla lucrul care poate dezactiva muzica cand urci/cobori etc. Desigir e posibil sa nu fie neaparst ce am explicat eu, poate ca playerul a dezactivat de tot din setari genul acesta de stream.

Eu unul nu am cum sa iti gasesc problema pentru ca nu stiu ce afla in gm tau si nu sunt clarvazator. Pot doar propune o posibila sursa a acestei probleme

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.