Jump to content
  • 0

Cum bag obiectele noi in mta


NeKeRm@N

Question

1 answer to this question

Recommended Posts

1. Dezinstalezi MTA-ul si stergi si folderul cu el daca a mai ramas ceva pe urma.

2. Intri aici: http://forum.gamerxserver.com/showwiki.php?title=How+to+add+the+new+SA:MP+objects+to+MTA+Map+Editor

3. Te uiti la final, e deja facut: http://solidfiles.com/d/592c/

4. Instalezi MTA.

5. Dezarhivezi arhiva aia, si server ala il bagi peste server care s-a instalat in MTA.

6. Citesti la final la http://forum.gamerxserver.com/showwiki.php?title=How+to+add+the+new+SA:MP+objects+to+MTA+Map+Editor la HOW TO USE. Nu merg toate deodata, de fapt da, dar o sa se miste ca naiba jocul + o sa se incarce foarte greu mapa San Andreasului, asa ca mai bine bagi de exemplu doar RC3_1. Sau se mai misca cat de cat bine cand ai doar 2. La 3 sau 4 se misca prost.


Am tradus eu ce e la How to Use:

Cum sa utilizati

Mergeti in

MTA San Andreas\server\mods\deathmatch\resources\editor_main\
si deschideti meta.xml Gasiti
<script src="samp_models_rc3_1.lua" type="client"/>
<!--<script src="samp_models_rc3_2.lua" type="client"/>-->
<!--<script src="samp_models_rc4.lua" type="client"/>-->
<!--<script src="samp_models_rc5.lua" type="client"/>-->
Ca sa folositi obiectele din RC3 (partea 1), decomentati linia
<script src="samp_models_rc3_1.lua" type="client"/>
si comentati celelalte 3 linii
<script src="samp_models_rc3_2.lua" type="client"/>
<script src="samp_models_rc4.lua" type="client"/>
<script src="samp_models_rc5.lua" type="client"/>
deci va arata ca
<script src="samp_models_rc3_1.lua" type="client"/>
<!--<script src="samp_models_rc3_2.lua" type="client"/>-->
<!--<script src="samp_models_rc4.lua" type="client"/>-->
<!--<script src="samp_models_rc5.lua" type="client"/>-->
si la fel pentru obiectele RC3 (partea  a 2-a), RC4 si RC5: RC3(partea a 2-a)
<!--<script src="samp_models_rc3_1.lua" type="client"/>-->
<script src="samp_models_rc3_2.lua" type="client"/>
<!--<script src="samp_models_rc4.lua" type="client"/>-->
<!--<script src="samp_models_rc5.lua" type="client"/>-->
RC4
<!--<script src="samp_models_rc3_1.lua" type="client"/>-->
<!--<script src="samp_models_rc3_2.lua" type="client"/>-->
<script src="samp_models_rc4.lua" type="client"/>
<!--<script src="samp_models_rc5.lua" type="client"/>-->
RC5
<!--<script src="samp_models_rc3_1.lua" type="client"/>-->
<!--<script src="samp_models_rc3_2.lua" type="client"/>-->
<!--<script src="samp_models_rc4.lua" type="client"/>-->
<script src="samp_models_rc5.lua" type="client"/>

Puteti comenta si decomenta aceste linii si sa restartati MTA Map Editorul (apasand DISCONNECT apoi MAP EDITOR din nou) ca sa alegeti intre obiectele RC3-RC5, deci nu vor fi probleme de joc.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Similar Content

    • By GamerulKiller
      Daca ma pueti ajuta sa bag muzica la login sau chiar si la register
       
    • By Xtrem_Maddox
      Salut. O să explic cât se poate de scurt.
      Mi-am modelat singur o casă în Blender. Am exportat modelul, l-am adăugat în .pwn, e ready to use. Problema mea este următoarea: vreau să amplasez casa undeva, nu contează unde, doar că trebuie să mappez casa, adică să o pun eu cum trebuie. Asta înseamnă că trebuie s-o adaug într-un map editor, ca să o așez așa cum vreau. Cum fac lucrul acesta? Mai exact: cum adaug un obiect custom într-un map editor? JernejL's Map Editor nu îți dă voie să adaugi propriile tale obiecte, nu? Dar Fusez'?
      Mulțumesc.
    • By Matei02Mihai
      Re baietii. Intampin de curand o problema de-a dreptul enervanta. De cand apas pe "Connect" pana la trecerea parolei mi se tot baga SA:MP-ul in bara. In momentul de fata am urmatorul modpack:
      Nu, nu este de la modpack. asa face si pe un gta clear. am incercat cateva fixuri, si anume cele legate de widescreen, deoarece am considerat ca poate rezolutia de la samp nu coincide cu cele pe care gta-ul le accepta. Am mai incercat cu cateva anticrash-uri (nu ma intrebati, ca nici eu nu stiu ce am gandit ca o sa imi rezolve).
    • By HEMINGWAY
      Salut.
       
      Ofer servicii de scripting pe multiplayer-ul SA:MP,MTA si alte platforme.
      Limbaje de programare pe care le cunost:
      - Pawn
      - Lua
      - Phyton
      - C++
      Cum are loc toata procedura?

      1. Daca vorbim despre doar un singur sistem, pai totul e simplu, discutam ceea ce doriti sa realizez, discutam pretul, dupa care transferati 15% din pretul stabilit. 
      1.2. Din ce cauza cer un avans inainte de a incepe munca? Simplu! Pentru a fi in siguranta ca nu imi iau teapa.
      1.3. Dupa achitarea primei transe, eu incep munca.
      1.4. La final, va dau un filterscript in format .amx pentru a testa sistemul, daca totul e ok, efectuati transferul a 85% din suma stabilita anterior, dupa care, eu, va trimit si formatul .pwn pentru a avea acces la cod.
      2. Daca vorbim despre o colaborare de lunga durata, atunci, discutam un salariu lunar. 
      2.1. La inceput, o sa primiti 2 tabele cu acces direct la redactare, in primul tabel se va scrie toate defectele, erorile, bug-urile GM-ului, in al doilea tabel se va scrie toate dorintele si propunerile.
      2.2. Exemplu de tabel click
      2.2. La aceasta oferta se aplica un avans in valoare de 25% din suma stabilita.
      3. Daca vorbim despre o colaborare pe o perioada de timp, se aplica conditiile si procentajul de avans ca in punctul 2. 
      Cateva lucrari  personale:
       
       
       
       
       
       
      Ma puteti contacta pe discord: khain.dev#3221 sau prin PM aici pe forum!

      ROG SI OFER SERIOZITATE!
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.