Jump to content

FeVosFeR

Recommended Posts

Nu oferim comenzi direct, încearcă sa faci tu sau sa le "ciordești" din alt gm ( atenție dacă ciordești, vezi sa verifici dacă comanda pe care o iei e pe aceeași "sintaxa" cu ce-a din gm-ul tău {exemplu: ycmd / dcmd / zcmd})

Edited by Kiran
Greșeli Gramaticale + alte bug-uri rezolvate.

Ares4  =(

 

 

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Kiran said:

Nu oferim comenzi direct, încearcă sa faci tu sau sa le "ciordești" din alt gm ( atenție dacă ciordești, vezi sa verifici dacă comanda pe care o iei e pe aceeași "sintaxa" cu ce-a din gm-ul tău {exemplu: ycmd / dcmd / zcmd})

Nu gasesc Gamemodeuri care are una dintre aceste comenzi.. Ma poti ajuta cu o denumire a unui gm?

Link to comment
Share on other sites

E foarte simplu. Daca stii sa creezi un query si sa il trimiti spre baza de date si sti sa setezi o anumita valoare unei variabile deja sti mai mult de 50% din ce trebuie sa faci

Practic ce vrei tu sa faci este sa setezi 2 variabile atat in gm cat si in baza de date (si eventual sa reactualizezi 3DTextLabel )

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Banditul said:

E foarte simplu. Daca stii sa creezi un query si sa il trimiti spre baza de date si sti sa setezi o anumita valoare unei variabile deja sti mai mult de 50% din ce trebuie sa faci

Practic ce vrei tu sa faci este sa setezi 2 variabile atat in gm cat si in baza de date (si eventual sa reactualizezi 3DTextLabel )

Poti vorbi pentru cei ce incep sa invete a scripta? =]]

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, FeVosFeR a spus:

Poti vorbi pentru cei ce incep sa invete a scripta? =]]

Am presupus ca stii si asta a fost greseala mea. cum am zis, acele doua lucruri stau la baza sistemului/comenzi tau/tale  in mare parte

Din ce ai spus in topic pratic sunt 2 valori care trebuie schimbate

Ca sa modifici ceva in baza de date (valabil in ambele cazuri desigur cu o mica diferenta)

new query[180];
mysql_format(SQL, query, sizeof(query), "UPDATE houses SET Owned = 0, Owner = 'AdmBot'");
mysql_tquery(SQL, query);

Asta va mdofica absolut toate casele aflate in tabela houses din baza de date (desigur tu in gm tau poate o ai putin diferit numita dar generic ar trebui sa fie houses). 

Aceasi comanda o poti executa pentru bizzuri/sbizzuri doar ca va tebui sa modifici acel houses cu bizz sau cum e numita tabela de bizzuri din baza ta de date

 

Acum partea putin mai dificila. Setarea acelor variabile in gm (poti doar executa acea comanda catre baza de date si sa dai restat la server)

Ca sa setezi pentru fiecare casa de pe server avem nevoie de un loop

for(new i = 1; i < houses; i++)
{
	HouseInfo[i][Owned] = 0;
    HouseInfo[i][Owner] = "AdmBot";
    //Aici functia pentru a actualiza TextLabel, o gasesti probabil in functia care incarca casele din baza de date
    
    //Un exemplu banal
    PropertyUpdate(1, i); // Care 1 semnifica casa(cel mai probabil in gm tau sa semnifice bizz sau altceva si i reprezinta evident casa care se actualizeaza
    //Avand in vedere ca suntem intr-un loop pentru fiecare casa, fiecare casa se va actualiza
}

Acelasi lucru se aplica pentru bizz doar ca trebuie modificate variabilele pe care vrei sa le modifici. 

!!!NOTA: Toate astea sunt facute in necunostinta de cauza asupra modului i ncare functioneaza gm tau, este cel mai probabil ca numele folosite de mine sa fie complet diferite de ce am scris eu aici, deci nu trai cu idea ca copy-paste va merge

Link to comment
Share on other sites

On 11/4/2018 at 8:32 PM, Banditul said:

Am presupus ca stii si asta a fost greseala mea. cum am zis, acele doua lucruri stau la baza sistemului/comenzi tau/tale  in mare parte

Din ce ai spus in topic pratic sunt 2 valori care trebuie schimbate

Ca sa modifici ceva in baza de date (valabil in ambele cazuri desigur cu o mica diferenta)


new query[180];
mysql_format(SQL, query, sizeof(query), "UPDATE houses SET Owned = 0, Owner = 'AdmBot'");
mysql_tquery(SQL, query);

Asta va mdofica absolut toate casele aflate in tabela houses din baza de date (desigur tu in gm tau poate o ai putin diferit numita dar generic ar trebui sa fie houses). 

Aceasi comanda o poti executa pentru bizzuri/sbizzuri doar ca va tebui sa modifici acel houses cu bizz sau cum e numita tabela de bizzuri din baza ta de date

 

Acum partea putin mai dificila. Setarea acelor variabile in gm (poti doar executa acea comanda catre baza de date si sa dai restat la server)

Ca sa setezi pentru fiecare casa de pe server avem nevoie de un loop


for(new i = 1; i < houses; i++)
{
	HouseInfo[i][Owned] = 0;
    HouseInfo[i][Owner] = "AdmBot";
    //Aici functia pentru a actualiza TextLabel, o gasesti probabil in functia care incarca casele din baza de date
    
    //Un exemplu banal
    PropertyUpdate(1, i); // Care 1 semnifica casa(cel mai probabil in gm tau sa semnifice bizz sau altceva si i reprezinta evident casa care se actualizeaza
    //Avand in vedere ca suntem intr-un loop pentru fiecare casa, fiecare casa se va actualiza
}

Acelasi lucru se aplica pentru bizz doar ca trebuie modificate variabilele pe care vrei sa le modifici. 

!!!NOTA: Toate astea sunt facute in necunostinta de cauza asupra modului i ncare functioneaza gm tau, este cel mai probabil ca numele folosite de mine sa fie complet diferite de ce am scris eu aici, deci nu trai cu idea ca copy-paste va merge

Multumesc mult! Mersi pentru timpu acordat.. Mi-am dat seama cum trebuie sa fac.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.