Jump to content

[ cerere tutorial ] NPC Dialog


rpg

Recommended Posts

Descriere tutorial: as vrea sa stiu si eu cum faci ca un NPC in vehicul sa spuna un anumit text cand ajunge de exemplu intr-o statie.Am incercat sa fac singur si mu mi-a iesit(punand coordonatele unde sa vorbeasca corect)... .

Daca va ajuta cu ceva ,in gm am definit vehiculul NPC-ului "NPCAirplane"

Multumesc anticipat.

giphy.gif.418e22646746f7065f229917bd9fae15.gif

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, ImTouchk said:

Creezi un NPC si depinde ce vehicul vrei si te folosesti de OnPlayerUpdate.

Ai putea sa-mi dai un exemplu,te rog?Nu cred ca am inteles prea bine ce ai zis...(sunt cam nou in pawn daca ma intelegi).

ID-ul vehicului este 577,daca te-ar ajuta in exemplu.NPC-ul este deja creeat.

Edited by rpg

giphy.gif.418e22646746f7065f229917bd9fae15.gif

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, ImTouchk said:

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
	new Float:x, Float:y, Float:z;
	GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
	if(x, y, z == pozitiataX, pozitiataY, pozitiataZ)
	{
		SendClientMessage(playerid, CULOAREATA, "ce vrei sa-i scrie");	
	}
	else if(x, y, z == altaX, altaY, altaZ)
	{
		SendClientMessage(playerid, CULOAREATA, "altceva si tot asa");
	}
	return 1;
}

ceva in genul acesta. daca vrei un npc in masina folosesti a_npc.inc

Multumesc mult!Am sa incerc sa-l adaug.

  • Upvote 1

giphy.gif.418e22646746f7065f229917bd9fae15.gif

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, ImTouchk said:

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
	new Float:x, Float:y, Float:z;
	GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
	if(x, y, z == pozitiataX, pozitiataY, pozitiataZ)
	{
		SendClientMessage(playerid, CULOAREATA, "ce vrei sa-i scrie");	
	}
	else if(x, y, z == altaX, altaY, altaZ)
	{
		SendClientMessage(playerid, CULOAREATA, "altceva si tot asa");
	}
	return 1;
}

ceva in genul acesta. daca vrei un npc in masina folosesti a_npc.inc

L-am adaugat in GameMode,dar acum se spameaza in continuu acelasi dialog.Cum pot sa fac sa arate doar o singura data acel dialog?Adica cand iesi si reintrii din nou sa ti-l arate doar o sigura data?

App,scriptul arata asa dupa cateva modificari aduse de mine: http://pastebin.com/cKki9NME

 

giphy.gif.418e22646746f7065f229917bd9fae15.gif

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, ImTouchk said:

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
	new Float:x, Float:y, Float:z;
	GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
	if(x, y, z == pozitiataX, pozitiataY, pozitiataZ)
	{
		SendClientMessage(playerid, CULOAREATA, "ce vrei sa-i scrie");	
	}
	else if(x, y, z == altaX, altaY, altaZ)
	{
		SendClientMessage(playerid, CULOAREATA, "altceva si tot asa");
	}
	return 1;
}

ceva in genul acesta. daca vrei un npc in masina folosesti a_npc.inc

Totul este greșit..

1.este un npc nu un player normal, ca să.i iei poziția cu getPlayeraPos

2.l.ai pus la OnPlayerUpdate, ceea ce va chema funcție de câteva ori pe Secu Da, deci va îngreuna serverul foarte mult.

15 minutes ago, rpg said:

L-am adaugat in GameMode,dar acum se spameaza in continuu acelasi dialog.Cum pot sa fac sa arate doar o singura data acel dialog?Adica cand iesi si reintrii din nou sa ti-l arate doar o sigura data?

App,scriptul arata asa dupa cateva modificari aduse de mine: http://pastebin.com/cKki9NME

 

Poftim, documentează.te

https://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:NPC

**********************************

Servicii Scripting de calitate:

*********************************

Future Project: ExpertGame

*********************************

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.