Jump to content
  • 0

UNKNOWN COMMAND


ImTouchk

Question

Problema intalnita (descriere): Am incercat sa incep cu un gamemode simplu de roleplay si inca n-am facut foarte multe chestii pe el(am facut doar register si un mic sistem de deathtimer daca stiti), si am incercat sa folosesc niste functii pentru un sistem de DeathTimer: Cand ajungi la 20HP intrii in deathtimer, primesti freeze, (in curand fiindca nu stiu cum se face si tre sa ma mai uit la tutoriale) ti se pune o animatie cum stai pe jos, si se seteaza un timer de 120 secunde. Cand ajungi cu viata la 20 automat se adauga variabila din enum numita DT si DTT (Death Timer Timer, stiu, e ciudat) iar dupa ce s-a terminat timer-ul ti se scoate acel DTT (se pune pe 0). O data ce a ajuns la 0 primesti un mesaj cum poti folosii /acceptdeath care normal ar trebuii sa te dea la o casa din Montgomerry sau Blueberry (unde te da cand nu ai loc de spawn si cazi in jos, fiindca nu e gata) dar cand am testat NICI NU PRIMESTI -HP (cel putin nu am primit cand am sarit de pe o cladire, nu stiu daca e chiar destul de mare) si NICI NU MERGE COMANDA /acceptdeath. Imi da SERVER: UNKNOWN COMMAND. Nu stiu ce are... Am avut niste warning-uri si am mai rezolvat, dar tot nu-i dau capat.
Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): SERVER: UNKNOWN COMMAND (In-Game)

C:\Users\mugur\Downloads\MAIN-ROLEPLAY\gamemodes\main roleplay.pwn(119) : warning 213: tag mismatch
C:\Users\mugur\Downloads\MAIN-ROLEPLAY\gamemodes\main roleplay.pwn(120) : warning 213: tag mismatch
C:\Users\mugur\Downloads\MAIN-ROLEPLAY\gamemodes\main roleplay.pwn(169) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "OnPlayerHealthChange")


Liniile de cod / sursa / script-ul(obligatoriu):

/acceptdeath ( ZCMD + SSCANF2 ; comanda )

CMD:acceptdeath(playerid, params[])
{
    if(!PlayerInfo[playerid][DT] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0xfffffff, "Nu esti in deathtimer!");
    if(!PlayerInfo[playerid][DTT] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0xfffffff, "Nu au trecut 120 secunde!");
     SetPlayerPos(playerid,317.2694,54.9657,3.3750);
    SendClientMessage(playerid, 0xfffffff, "Un medic care nu era la datorie te-a gasit si te-a dus la el acasa.");
    SendClientMessage(playerid, 0xfffffff, "Acolo ti-a oferit primul ajutor iar acum te simti bine!");
    TogglePlayerControllable(playerid, 1);
    PlayerInfo[playerid][DT] = 0;
     return 1;
}

OnPlayerHealthChange ( variabila care am gasit-o pe niste tutoriale dar vad ca nu apare pe wiki samp )

public OnPlayerHealthChange(playerid, Float:newhealth, Float:oldhealth)
{
	if(!newhealth > 20)
 	{
    	TogglePlayerControllable(playerid,0);
   	 	new Text3D:label = Create3DTextLabel("(( JUCATORUL ESTE RANIT. IN-CHARACTER ESTE PE JOS. ))", 0x008080FF, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
        Attach3DTextLabelToPlayer(label, playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
        SendClientMessage(playerid, 0xff00000, "Ai intrat in DEATH-TIMER! Peste 120 secunde vei putea folosii /deathtimer.");
        SetTimerEx("dttimer", 120000, false, "i", playerid);
        PlayerInfo[playerid][DT] = 1;
        PlayerInfo[playerid][DTT] = 1;
    }
 	return 1;
}

public dttimer(playerid) ( variabila care ar trebuii sa se aplice dupa ce s-a terminat acel timer )

public dttimer(playerid)
{
	SendClientMessage(playerid, 0xff00000, "Au trecut 120 secunde. Acum poti da /acceptdeath.");
	PlayerInfo[playerid][DTT] = 0;
}

forward dttimer + enum pInfo

enum pInfo
{
    pPass,
    pCash,
    pAdmin,
    pKills,
    pDeaths,
    DT,
	DTT
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];

forward dttimer(playerid);


Imagini / Video (optional): Nu cred ca este nevoie.
Ati incercat sa rezolvati singur?: Cred ca am lucrat mai mult de o ora.... Deci da.

:D

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.