Jump to content

[intrebare] System Hold


eXo.

Recommended Posts

Salut Sa-Mp.Ro,

 

Am si eu acest system de hold (http://pastebin.com/9MSQGMiV) si as vrea sa stiu cum pot face ca atunci cand un player isi creeaza un hold, sa poata selecta daca acesta sa fie pentru masina sau pentru caracter. De exemplu, daca un player isi face un hold pentru masina cu spoilere, bari, praguri, acestea sa poata fi vazute doar in masina, iar cand iese din masina aceste sa dispara si sa apara inapoi cand intra iara sau sa creez doua comenzi /holdon, /holdoff, cu care sa poti face sa dispara/apara holdu.

 

 

Multumesc mult pentru ajutor.

Link to comment
Share on other sites

este un sistem destul de complex, atunci cand scrii atash sa iti ataseze de masina obiectul x, atunci cand iesi din masina obiectul x sa fie distrus, apoi cand intra in masina obiectul x sa fie creat iar,

creezi niste variabile gen obiect1; obiect2;

cand scrie comanda obiect1 = createobject( ...... ..   apoi attachobject to vehicle vehicleid obiect1,  onplayerexitvehicle destroyobject obiect onplayerenter vehicle iar obiect1 = createobject

doar ca variabilele de obiecte trebuie sa fie per player, adica obiect1[MAX_PLAYERS] 

si apropo aici nu se cer scripturi, daca esti destul de expermintat in pawn probabil vei intelege ce am scris si vei reporoduce sistemul, daca nu cauta unul pe net

 

    __  ____      __           
   /  |/  (_)____/ /____  _____
  / /|_/ / / ___/ __/ _ \/ ___/
 / /  / / (__  ) /_/  __/ /    
/_/  /_/_/____/\__/\___/_/     
SERVICII SCRIPTING DE CALITATE
Pagina     Scripting     pawn
Link to comment
Share on other sites

  • kwnx locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.