- 0
/cars dupa restart nu functioneaza corect
-
Similar Content
-
RPG.GAMEFORPLAY.RO - Un nou inceput, gm-ul este conceput dupa fivem sa vedem ce iese acm :D
By ZeCo NZ,
- 2 replies
- 1,064 views
-
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
Question
testX
Problema intalnita (descriere): Salut all, am refacut sistemul de DS, am facut sa mi se salveze in tabelul userilor la CarID care este egal cu un alt numar dintr-un alt tabel cu cel al vehiculelor personale, prima data cand intru in joc si cumpar un vehicul imi functioneaza corect, dar dupa ce dau restart imi apare id-ul vehiculului 0, desi el se incarca cum trebuie adica daca am CarID1 = 1 trebuie sa-mi ia de la tabelul vehiculelor personale sqlid = 1, vreau sa ma ajutati doar ptr un slot, restul dezvolt eu
Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): nu imi da warning-uri/erori
Liniile de cod / sursa / script-ul(obligatoriu):
CMD:cars(playerid, params[]) { new param1[32]; if(P_D[playerid][pCarID1] > 0) { format(param1, sizeof(param1), "%d", C_D[P_D[playerid][pCarID1]][cSpawned]); } else { param1 = "{14FF08}[Empty]"; } format(szMessage, sizeof(szMessage), "Car Name\tCar ID\n%s",param1); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CARS, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, "Your personal cars", szMessage, "Select", "Cancel"); return 1; }
Imagini / Video (optional): -
Ati incercat sa rezolvati singur?: Da dar nu imi dau seama unde gresesc
Link to comment
Share on other sites
12 answers to this question
Recommended Posts