S.Valentin (Hurdock) Posted April 5, 2016 Report Share Posted April 5, 2016 (edited) Acest cod simplu verifica atunci cand un jucator intra intr-un checkpoint timpul de la ultimul checkpoint intrat. Daca acesta ajunge la el in mai putin de 2 secunde = > Are hack. Adăugăm înainte de toate. new JobInterval[MAX_PLAYERS]; new HackDetected[MAX_PLAYERS]; Adăugați in codul sursă de unde se incepe slujba pentru a evita greșelile gen să fie detectat greșit JobInterval[playerid] = GetTickCount(); Adaugă la OnPlayerConnect HackDetected[playerid] = 0; Acum adăugați la OnPlayerCheckpoint unde aveți checkpoint respectiv pentru slujbă următorul cod inainte de tot. VerificaSecundeCheckpoint(playerid); // Sa verifice in cat timp a ajuns jucatorul si sa aplice functia in caz ca are hack. JobInterval[playerid] = GetTickCount(); // Se actualizează ultimul timp in care a ajuns la checkpoint Acum adăugați următorul cod sursă in josul codului dvs. și gata stock VerificaSecundeCheckpoint(playerid) { if(GetTickCount() - JobInterval[playerid] < 2000) { if(HackDetected[playerid] != 0) return 1; // Pentru a evita spamming pe chat. HackDetected[playerid] = 1; //Aici faci ce vrei cu el. } return 1; } Atenție nu știu dacă e bug doar la mine da unde este JobInterval[playerid] < 2000) ar trebui sa fie JobInterval[playerid] < 2000) probabil o mică eroare la forum ? Edited April 5, 2016 by S.Valentin (Hurdock) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.