Jump to content
Autentificarea cu Google și Facebook nu mai este disponibilă. ×

Question

Posted (edited)

Problema intalnita (descriere): Textdraw
Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): Nu sunt erori/warnings
Liniile de cod / sursa / script-ul(obligatoriu): Vezi in imaginile de mai jos
Imagini / Video (optional): 2 imagini mai jos
Ati incercat sa rezolvati singur?: Bineinteles

 

Bună ziua stimați ultilizatori!

Astăzi am întâlnit o problemă în crearea unui Textdraw simplu cu numele jucătorului sub mini-map. În ce constă problema?

  • Textdraw-ul nu este afisat - Textdraw-ul l-am creat in OnPlayerSpawn(playerid, codul sursa folosit poate fi vazut mai jos. (vezi img. 1)

    Nu a funcționat, asa că am încercat să îl creez în OnPlayerConnect(playerid). Din păcate nu a fost afisat pe server.

  • Textdraw-ul este afisat într-un gamemode simplu - am încercat în lipsă de idei, să îl creez într-un gamemode simplu (bare.pwn). Spre uimirea mea, a fost afisat in parametri normali.

 

Orice raspuns, referitor la subiectul dat, este binevenit.

 

Mentionez ca am folosit urmatoarele gamemode-uri: Saints-NET si Vortex RolePlay 2 (by Calgon).

PS: Am lasat mai jos 2 imagini referitoare la problema intalnita.

- Imaginea 1: reprezinta codul sursa (variabila Nume[playerid] a fost creata sub forma Nume[MAX_PLAYERS] dar nu am prins-o in cadru);

bandicam_2015-07-01_11-26-33-729.thumb.j

- Imaginea 2: reprezinta Textdraw-ul pe un gamemode simplu (bare.pwn). Teoretic, asa ar fi trebuit sa apara si pe serverul pe care lucrez.

Untitled.thumb.png.179f7df91121ef159f8f0

Edited by DO2G

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 1
Posted
new playerName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, playerName, sizeof(playerName));
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Nume[playerid]);
    return 1;
}

2. Sau ai putea face astfel:

Nume[playerid] = TextDrawCreate(85.000000, 430.062500, "");

Dupa care creem un stock.

stock PlayerName(playerid)
{
    new playerName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, playerName, sizeof(playerName);
    return playerName;
}

Apoi punem la OnPlayerSpawn

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Nume[playerid]);
    TextDrawSetString(Nume[playerid], PlayerName(playerid));
    return 1;
}

 

Dar totusi era mai bine daca faceai TD-ul sub forma PlayerTextdraw

242086.png

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.