Jump to content
  • 0

Problema Case


MrAndrei

Question

 
Salut ! Am urmatoarea problema , am adaugat 56 de case pe server [ /save in Game ] dupa care am adaugat coordonatele etc in property.cfg in scriptfile  am adaugat in HouseInfo[92] , erau 36 inainte , cand intru pe server imi cumpar o casa , iar daca dau exit ma spawneaza la ultima casa creata.Daca modific HouseInfo din 92 in 91 ma spawneaza la casa 90 si tot asa.Mentionez ca de la casa 37 pana la 91 , casele au aceleasi interior.Aceasta sa fie problema ? Ma puteti ajuta ? Va multumesc ! O zi placuta.
Am inteles ca problema se datoreaza interioarelor , ca sunt identice,nu se poate face intr-un fel in cat sa nu se mai creeze "bug" ?
Link to comment
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

  • 0

Poti adauga ca sa poti sa pui si virtual world. Si faci:

CMD:exit( playerid, params[ ] ) 
{
	if ( InHouse[ playerid ] == 1 )  // aceasta este o variabila creata de mine eu nu stiu ce variabila folosesti tu ca sa verifice daca se afla in casa
	{
		if ( GetPlayerInterior( playerid ) == 1 )  // verifica interiorul modifici cu ce interior ai tu
		{
			if ( GetPlayerVirtualWorld( playerid ) == 1 ) // verifica virtual worldul unde a intrat | daca interior e 1 de sus si virtual world e 1 atunci il da la pozitile urmatoare
			{
				SetPlayerPos( playerid, 0, 0, 0 ) ;
				// etc etc ...
			}
			else if ( GetPlayerVirtualWorld( playerid ) == 2 ) // si tot asa...
			{
				// etc etc ...
			}
		}
	}
	return ( 1 ) ;
} 

 

Ti-am facut un exemplu.

Sau mai simplu si eficient cand jucatorul da enter ii seteaza virtualul si interior casei respective. Si atunci numai trebuie sa pui tu GetPlayerVirtualWorld( playerid ) == 1,2,3,4,5,6 pana la 100 de exemplu pui direct variabila globala.

 

 

Edited by andy47
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.