Jump to content
  • 0

Gm Blown


alexandru33

Question

Problemă întâlnită (descriere):Salut, folosesc gm blown..cine il foloseste si stie cum fac sa mearga autobuzele sunt 3 buse care sunt npc ...cine stie ajutor va rog
Ero(area / rile) / warning-(ul / urile):
Liniile de cod / sursa / script-ul:
Imagini / Video (optional):
Aţi încercat să rezolvaţi singur?:

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

Pai acum mult timp si eu vroiam sa adaug npc-uri pe serverul meu si nu stiam cum,dar nu am cerut ajutorul,m-am inspirat cu ajutorul lui google.In fine uite.

Bus1 si Bus2 sunt npc-urile in bus,scripterul care le-a creat npc-urile nu lea pus si ruta pe care sa mearga.

I.Vezi ca in filterscripts ai npc_record

II.Pune fsul acela ca denumire in server.cfg.

III.Porneste serverul.

IV.Intra pe server si logheazate la rcon.

V.Urcate intr-un bus si scrie /ofrecord [nume]

VI.Dupa ce ai terminat de condus pe ruta pe care vrei sa o faci,scrie /stoprecord.

VII.Intra in scriptfilles>>nume.rec*unde nume reprezinta numele ales de tine daca ai dat /ofrecord samp o sa iti apara samp.rec*.Intra in el.

VIII.Intra intrun fisier gol pawno adica sa aiba un singur rand si creezi:

#define RECORDING "mynpc" // Numele la inregistrarea facut de noi ingame si bagata in npcmodes/recording.
#define RECORDING_TYPE 1 //1 = cu masina 2 = terestru

#include <a_npc>
main(){}
public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);

#if RECORDING_TYPE == 1
    public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
    public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback();
#else
    public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#endif

Ok,completezi tu acolo cu numele pe care l-ai scris etc...

Acuma trecem pe partea de gamemodes.

IX. Intrii in gamemodes si defineste:

new BUS1; sau cum vrei tu sa o definesti.

X.Apoi la OnGameModeInit vom creea:

BUS1 = CreateVehicle(411, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, -1, -1, 1000);// Atentie tu pui aici unde scrie 411 pui idul busului+coordonatele de unde sa inceapa

XI.Tot la OnGameModeInit adaugam urmatoarea:

ConnectNPC("nume-npc", "nume-inregistrare");// La nume-npc scri ce vrei dar la nume-inregistrare scri exact ca atunci cand ai dat /ofrecord.

XII. Si in sfarsit la OnPlayerSpawn pui:

if(IsPlayerNPC(playerid)) /
    {
        new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
        if(!strcmp(npcname, "NUME", true)) // Nume = Numele NPC-ului.
        {
            PutPlayerInVehicle(playerid, NPCvehicle, 0); //Punem NPCul in vehicul
        }
        return 1;
    }

XII.Asta cred ca venea primul pas dar na,mi-am adus aminte acuma!

ATENTIE!Inainte de toate scoate npc-urile BUS1 & BUS2 din gm/fs pentru a rula corect.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.