Incearca sa pui la inceputul GM-ului [pawn]#define Dialog_NUMELE DIALOGULUI 4[/pawn] NUMELE DIALOGULUI inlocuiesti cu ce nume vrei tu Si inlocuieste cu asta : Continuarea in OnDialogResponse: [pawn] if(dialogid == Dialog_NUMELE DIALOGULUI) { if(response)//daca apasa primul buton { ShowPlayerDialog(playerid, 5, DIALOG_STYLE_INPUT, "Intrebarea nr. 2", "Te rog scrie cati ani ai:", "Ok", "Cancel"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,"Bine. Deci ai ales sexul Masculin."); SendClientMessage(playerid, COLOR_ROSUAPRINS,"Intrebarea numarul 2 te rog scrie cati ani ai"); PlayerInfo[playerid][pSex] = 1; RegistrationStep[playerid] = 2; } else { ShowPlayerDialog(playerid, 5, DIALOG_STYLE_INPUT, "Intrebarea nr. 2", "Te rog scrie cati ani ai:", "Ok", "Cancel"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,"Bine.Deci ai ales sexul Feminin."); SendClientMessage(playerid, COLOR_ROSUAPRINS,"Intrebarea numarul 2 te rog scrie cati ani ai"); PlayerInfo[playerid][pSex] = 2; RegistrationStep[playerid] = 2; } return 0; }[/pawn] NUMELE DIALOGULUI inlocuiesti cu ce nume vrei tu Sper sa mearga asa