Jump to content

Andrei Catalin

Membru
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Andrei Catalin last won the day on April 24 2020

Andrei Catalin had the most liked content!

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • In-game Name
    Rabbbiteen
  • Level of knowledge
    Avansat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Andrei Catalin's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

2

Reputation

  1. @HPQ123 M ar tenta dedicatu dar nu stiu daca se seteaza la fel ca serveru normal de samp. Singuru lucru cu care nu am umblat si nu stiu sunt dedicatele.
  2. @consty am gasit si webhost si domeniu care mi le ai dat preturile sunt foarte bune. Dar omega nu am gasit pentru samp ai putea sa imi dai un link?
  3. Salut, am o intrebare simpla care este : daca imi puteti recomanda firma de host web cu domaniu si tot pentru panel forum si dns si o firma buna de host pt serveru de samp ca din cate am inteles zeroping s a dus.
  4. Atunci nu au updateuri in baza de date
  5. Ori faci cum a zis el.capo ori poti cauta unde pune sirenele comanda sau daca e automat si vezi unde e greseala eu cred ca e off la sirena si trebuie pus on cand te urci in masina. Mna acum eu lucrez la gamemode de la 0 si nu am timp sa iau burned sa iti zic liniile care trebuie corectate.
  6. Solved, mersi de idee bafy dar trebuia sa pun in paranteze rotunde scrisu adica asa (" ") , dar mersi oricum pe viitor de sfat
  7. Salut, am si eu problema la un didalog imi tot da eroare la strcat : error 001: expected token: "-string end-", but found "-identifier-" Nu vad unde este gresit sincer ce virgula sau punct si virgula e gresit, s au ce este gresit asa ca daca puteti sa imi spuneti voi. Multumesc anticipat. new title[40]; format(title, sizeof(title), "%s's HUD", GetName(playerid)); new szDialog[1024]; strcat(szDialog, "Tipul HUD-ului\t\tStatus\n"); strcat(szDialog, ArataMoneyBarMiliarde[playerid] == 0 ? "1. MoneyBar cu miliarde\t\t<<{FF0000}Disabled{FFFFFF}>>\n" : "1. MoneyBar cu miliarde\t\t<<{0AC917}Enabled{FFFFFF}>>\n"); strcat(szDialog, ArataFPSTick[playerid] == 0 ? "2. FPS/TICKS\t\t<<{FF0000}Disabled{FFFFFF}>>\n" : "2. FPS/TICKS\t\t<<{0AC917}Enabled{FFFFFF}>>\n"); strcat(szDialog, ArataUpdateBani[playerid] == 0 ? "3. ArataMoneyUpdate\t\t<<{FF0000}Disabled{FFFFFF}>>\n" : "3. ArataMoneyUpdate\t\t<<{0AC917}Enabled{FFFFFF}>>\n"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HUD, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, title, szDialog, "oK", "Exit");
  8. Problema este de la array indexed la toate erorile, pentru ca arayu pus la acele masini este prea mic il ia pe cel de la masina anterioara si de aia nu iti apare si face probleme de genu acesta , du-te la respectivele arrayuri si marestele adica gen ex ai string[144] il maresti astfel string[300] ... asta e un exemplu acu depinde cat ai tu linia de cod , dar eu de exemplu la masini definesc la inceput un string[2000] sau 3000 depinde si scap de a face per fiecare array pentru ca asta dauneaza si face lag. Daca mai ai problema la bike sa nu te misti si dupa asta dai reply , ca nu mai stiu exact daca e tot de la arrayurile masinilor gresite sau din alta parte. Din cate imi amintesc unele masini nu mai poti face nimic daca ai un array mai mic si nu incarca masina respectiva.... Daca nu poate fi de la taste w s d a , dar eu unu nu prea sunt obisnuit cu sistemu de masini cu movement pe acele taste eu fac altfel movementu la masini
  9. Da am rezolvat am facut un texdraw edit care sa o acopere fara bara neagra
  10. Salut, am si eu o problema cu bara de bani de la gta san andreas/samp. Problema sta in felul urmator am facut 2 variabile pentru bani ca sa pot avea mai mult de 2,1 miliarde si acu am mult mai mult gen limita plus 9 de 0. Pot face tot in acest fel cu 2 variabile si pentru bara de la gta de bani sau sunt nevoit sa fac peste ea o alta bara , pentru ca tot caut texdraw de la ea sa modific si nu il gasesc. Din cate am inteles este imposibil , dar sunt servere care au reusit sa faca in bara principala sau au reusit cumva bara principala sa ii dea opacitate 0 acum nu stiu exact. Multumesc anticipat.
  11. Mersi chiar asta cautam ca il vazusem o data dar am pierdut linkul. Ma rog era pentru alte functii da acu am vazut ca are si o chestie cu care poti intrece limita.
  12. Salut, am si eu o intrebare legata de maximul de vehicule daca poate fi intrecut Multumesc anticipat
  13. Salut, am si eu o problema cu sistemul de case facut de mine. Problema este in felul urmator la in consola imi zice ca mi s-au incarcat casele care sunt in baza de date . 4 in cazul de fata Intru pe joc icoanele si texturile sunt . Ma duc la prima casa cu id 1 si intru si ies totul ok interiorul bun totul bun. Apoi ma duc la 2 3 4 si dau f si nu se intampla nimic. Intrebarea este unde am gresit in acest script sau daca este din alta parte exemplu load house [hide] function EnterHouse(playerid) { if(IsPlayerLogged[playerid] == 0) return SCM(playerid, COLOR_ERROR, NuSuntConectat); new rows; for(new x; x <= cache_num_rows(rows); x++) { if(!PlayerToPoint(3.0, playerid, H_Date[x][hPosX], H_Date[x][hPosY], H_Date[x][hPosZ])) return true; if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) > 0) return SCM(playerid, COLOR_ERROR, "ERROR: {FFFFFF}Nu poti intra in casa in alt vw!"); if(H_Date[x][hOcupied] == 0) { SetPlayerPosEx(true, playerid, H_Date[x][hPosEX], H_Date[x][hPosEY], H_Date[x][hPosEZ]); SetPlayerInterior(playerid, H_Date[x][hInt]); SetPlayerVirtualWorld(playerid, HouseVW[x]); InHouse[playerid] = H_Date[x][hSQLID]; VirtualWorld[playerid] = HouseVW[x]; } if(H_Date[x][hOcupied] == 1) { if(H_Date[x][hLock] == 1 && P_Date[playerid][pHouse] != H_Date[x][hSQLID]) return SCM(playerid, COLOR_ERROR, "ERROR: {FFFFFF}Aceasta casa este incuiata, nu esti chirias al casei!"); if(P_Date[playerid][pHouse] == H_Date[x][hSQLID]) { SetPlayerPosEx(true, playerid, H_Date[x][hPosEX], H_Date[x][hPosEY], H_Date[x][hPosEZ]); SetPlayerInterior(playerid, H_Date[x][hInt]); SetPlayerVirtualWorld(playerid, HouseVW[x]); InHouse[playerid] = H_Date[x][hSQLID]; VirtualWorld[playerid] = HouseVW[x]; new str[144]; format(str, sizeof(str), "Bun venit acasa! Casa este a lui: %s", H_Date[x][hOwner]); SCM(playerid, COLOR_PRIMIRECEVA, str); } else { SetPlayerPosEx(true, playerid, H_Date[x][hPosEX], H_Date[x][hPosEY], H_Date[x][hPosEZ]); SetPlayerInterior(playerid, H_Date[x][hInt]); SetPlayerVirtualWorld(playerid, HouseVW[x]); InHouse[playerid] = H_Date[x][hSQLID]; VirtualWorld[playerid] = HouseVW[x]; new str[144]; format(str, sizeof(str), "Bun venit! Casa este a lui: %s", H_Date[x][hOwner]); SCM(playerid, COLOR_PRIMIRECEVA, str); } } } return true; } [/hide] Multumesc anticipat.
  14. @BaFFyJuniorMultumesc frumos chiar nu stiam acest lucru pana acum
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.