Jump to content

Uzzi25,

Membru
  • Posts

    46
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Uzzi25, last won the day on March 16 2021

Uzzi25, had the most liked content!

About Uzzi25,

  • Birthday 07/25/2000

Profile Information

  • Sex
    Masculin
  • Location
    Drobeta Turnu Severin
  • Interests
    SA:MP
  • In-game Name
    Uzzi25
  • Level of knowledge
    Avansat

Recent Profile Visitors

775 profile views

Uzzi25,'s Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

9

Reputation

  1. Hello, can you send me a zombie plugin?

  2. Imi auduc aminite cand am invatat sa scriptez pe stunt dupa o teapa cu un gm , am zis ce ma eu nu pot ? Bravo ai trezit niste amintiri !
  3. Pentru ca ai gamemode non-mysql acesa nu poate sa capaciteze o anumita suna de masini asa ca aceasta trebuie modificata , iar timerul respectiv task DecreaseTimer[5000]() este folosit prea des inceara sa faci 2 timer
  4. Un nimic !! De cand sunt retras nu vad nimic unic !
  5. Esti obosit copil taci . Bravo daca doresti te ajut sa il duci la cel mai inalt nivel gm-ul astept un mesaj ! Felicitari si nu baga in seama sclavii mei !
  6. Corect tocmai deasta l-am si tradus upa burger
  7. Nu cred ca am zis ca este facut de mine , si da este tradus dupa burger pt incepatori
  8. Cum se creează comenzi de bază Acest tutorial se adreseaza începatorilor care au pu?ina experien?a în codificare. Va trece peste ce ve?i avea nevoie, cum sa crea?i o comanda, ce pute?i face în cadrul unei comenzi etc. I. Cerin?e - ZCMD îmbunata?it - sscanf II. No?iuni de baza Primul lucru pe care va trebui sa-l face?i este sa va pregati?i scriptul. Daca utiliza?i IDE-ul implicit care vine cu pachetul de server SA-MP, pute?i apasa „Nou” ?i acesta va crea acest lucru pentru dvs. Cu toate acestea, vor func?iona ?i urmatoarele: Cod PHP: #include <a_samp> public OnGameModeInit () { retur 1; } public OnGameModeExit () { retur 1; } Primul lucru pe care trebuie sa-l facem este sa adaugam I-ZCMD ?i sscanf la scriptul nostru, astfel încât sa le putem accesa func?iile. Facem acest lucru tastând #include <include_name_here> în partea de sus a scriptului. Ar trebui sa arate cam a?a: Cod PHP: #include <a_samp> // orice samp nativ include ar trebui sa fie mai presus de toate crea?iile facute de utilizator #include <izcmd> #include <sscanf2> Acum ar trebui sa compila?i scriptul pentru a va asigura ca nu apar erori. Daca se face corect, nu ar trebui sa ave?i erori sau avertismente. Urmatorul pas este crearea comenzilor. III. Crearea unei comenzi Crearea unei comenzi în primele zile ale SA-MP a necesitat utilizarea OnPlayerCommandText publica (playerid, cmdtext []) împreuna cu utilizarea strcmp ?i strtok pentru a în?elege ce comenzi au fost tastate ?i pentru a aduna parametrii de comanda pe care jucatorul le-a tastat alaturi de comanda. Acest lucru nu mai este folosit de majoritatea scripturilor, deoarece s-a aratat din nou ?i din nou ca este foarte ineficient în compara?ie cu alte procesoare de comanda fabricate astazi. Vom folosi izcmd ca procesor de comanda, deoarece acesta (sau zcmd original) este cel pe care îl folosesc majoritatea scripturilor astazi. Cream o comanda procedând în felul urmator: Cod PHP: CMD: examplecmd (playerid, params []) { retur 1; } Exemplul de mai sus este unul dintre modurile comune în care scripterii vor crea o comanda, cu toate acestea izcmd va permite sa crea?i o comanda înca câteva moduri, cum ar fi: Cod PHP: COMANDA: examplecmd (playerid, params []) { retur 1; } comanda (examplecmd, playerid, params []) { retur 1; } cmd (examplecmd, playerid, params []) { retur 1; } Pentru restul tutorialului, vom folosi primul exemplu. Comenzile pot fi plasate oriunde în scriptul de sub liniile #include. Acum, atunci când un jucator tasteaza / examplecmd, nu va face nimic, deoarece nu exista niciun cod pentru a merge împreuna cu acesta, însa scriptul îl va recunoa?te ca o comanda. Sa facem ca aceasta comanda sa trimita un mesaj simplu: Cod PHP: CMD: examplecmd (playerid, params []) { SendClientMessage (playerid, -1, „Buna ziua, am facut o comanda!”); // trimite un mesaj clientului (jucatorului) retur 1; } Acum, când un jucator tasteaza / examplecmd, acesta le va afi?a mesajul „Buna ziua, am facut o comanda!”. Cu toate acestea, aceasta este o comanda foarte simpla, a?a ca sa o facem sa ofere jucatorului sanatate ?i armura deplina: Cod PHP: CMD: examplecmd (playerid, params []) { SendClientMessage (playerid, -1, „Buna ziua lume, am facut o comanda!”); // trimite un mesaj clientului (jucatorului) SetPlayerHealth (playerid, 100.0); // seteaza valoarea de sanatate a jucatorului la 100 (sanatate completa) SetPlayerArmour (playerid, 100.0); // seteaza valoarea armurii jucatorului la 100 (armura completa) retur 1; } Acum, când tipul de jucator / examplecmd, acesta va seta sanatatea ?i valorile armurii jucatorului la 100, împreuna cu trimiterea unui mesaj. Acum, efectuarea comenzilor de acest fel va func?iona bine, dar daca un jucator trebuie sa introduca informa?ii suplimentare pe care comanda le cere de la jucator? IV: Tratarea parametrilor Parametrii sunt ceea ce playerul va tasta dupa comanda, astfel încât scriptul sa le poata utiliza. Nu toate comenzile vor necesita parametri, dar atunci când o vor face, ve?i avea nevoie de ceva pentru a discerne daca jucatorul a tastat vreun parametru dupa comanda, care sunt acei parametri, câ?i sunt, etc. Aceasta este ceea ce ne va ajuta sscanf. Iata un exemplu de comanda în care jucatorul trebuie sa introduca un numar pentru a-?i seta starea de sanatate la o anumita valoare: Cod PHP: CMD: sethealth (playerid, params []) { nou Float: hp, string [128]; // declaram o variabila float care va de?ine valoarea specifica tastata de jucator împreuna cu o variabila ?ir care va fi utilizata pentru a afi?a un mesaj formatat if (sscanf (params, ”f”, hp)) // aici, sscanf este folosit pentru a spune scriptului valorile pe care ar trebui sa le a?tepte de la jucator. În acest caz, se verifica daca a fost tastat ceva în afara de numele comenzii sau daca valoarea furnizata va func?iona (adica daca a fost tastata o litera în locul unui numar) { returneaza SendClientMessage (playerid, -1, „Sintaxa: / sethealth [valoare]”); // aici îi spune?i jucatorului cum sa foloseasca corect comanda } SetPlayerHealth (playerid, hp); // presupunând ca sscanf nu a gasit nimic în neregula cu valoarea oferita de player, va stoca acea valoare în variabila noastra „hp”, gata sa fie folosita în comanda noastra aici. format (?ir, dimensiune (?ir), „V-a?i setat valoarea de sanatate la% f.”, hp); // formatul este utilizat aici pentru ca variabila ?ir sa stocheze un mesaj în care mesajul are nevoie de informa?ii suplimentare
  9. In primul rand ai gresit categoria in al doilea ai un exemplu de functie aici (eu unul nu iti fac functia) function RespawnVehicle(fid) { for(new i; i < MAX_SVEHICLES; i++) { if(ServerVehicles[i][vFaction] == fid) { SetVehicleVirtualWorld(i, 0); SetVehicleToRespawn(i); } } return 1; }
  10. GHID DE BAZĂ SA-MP & PAWN INTRO: Acest ghid se bazează pe alte tutoriale și pe propria experiență. Este creat special pentru noii scriptori și pentru persoanele care doresc să învețe scripturile SA-MP Pawn, explică doar scripturile de bază și cum să înceapă. Cunoștințe proprii. INDEX: PORNIRE Explicarea fiecărui fișier (cele de bază) scriptfiles pluginuri pawno npcmodes include moduri de joc filtrescripts anunț.exe samp-npc.exe samp-server.exe server.cfg CONFIGURARE SCRIPTARE PAWN Public public OnGameModeInit () public OnGameModeExit () public OnPlayerRequestClass (playerid, classid) public OnPlayerConnect (playerid) public OnPlayerSpawn (playerid) public OnPlayerDeath (playerid) public OnPlayerDisconnect (playerid, motiv) public OnPlayerText (playerid) public OnPlayerUpdate (playerid) Funcții SetPlayerPos (playerid, X, Y, Z); TextDrawCreate (X, Y, text []) Funcția de dialog (meniuri și altele) ShowPlayerDialog (playerid, dialogid, stil, subtitrare [], informații [], buton1 [], buton2 []); Stil casetă de mesaje (trimite un mesaj jucătorului) Stil de introducere (permite jucătorilor să introducă text în dialog) Stil de listă (meniu, afișați jucătorului o listă de opțiuni) Stil de parolă (permite jucătorilor să introducă text în dialog fără a-l dezvălui) CREAREA ȘI ÎNLĂTURAREA OBIECTELOR Editor hărți (1 și 2) Începeți să-l utilizați Crearea obiectelor Îndepărtarea obiectelor Editor de hărți MTA Începeți să-l utilizați Delux GTA Map Converter v2 Crearea obiectelor Instalare streamer ÎNCEPEȚI PRACTICAREA PORNIRE: Mai întâi trebuie să descărcăm serverul Windows SA-MP de pe SA-MP.com După ce vom face acest lucru, vom deschide fișierele conținute în descărcare și, după decomprimare, vom vedea fișierele și folderele serverului nostru ... Fișiere și foldere de bază: fișiere script, pluginuri, pawno, npcmodes, include, moduri de joc, filterscripts, announce.exe, samp-npc.exe, samp-server.exe și server.cfg Alte fisiere: Fișiere text care includ termeni și un ghid de configurare (samp-license.txt și respectiv server-readme.txt). Explicând fiecare fișier (de bază): scriptfiles: acest folder conține informații numite în interiorul scriptului sau jurnale create de script, utilizate de obicei ca bază de date. pluginuri: acest folder conține coduri suplimentare care oferă mai multe opțiuni în programarea SA-MP, de obicei programate în alte limbi. Acest ghid nu va oferi informații detaliate despre pluginuri, deoarece acestea sunt mai avansate. pawno: conține programul de bază pentru a începe scriptarea în SA-MP; are și folderul „include” care conține elemente de bază pentru a începe scriptul nostru (funcțiile de bază SA-MP). De asemenea, putem adăuga propriile noastre includeri și le putem adăuga la scriptul nostru. npcmodes: acesta conține informații despre NPC-uri (script & rec); acest ghid nu va oferi informații detaliate despre NPC-uri, deoarece acestea sunt mai avansate. include: acesta conține coduri care pot fi incluse în scriptul dvs. moduri de joc: conține moduri de joc de bază și trebuie să ne plasăm modul de joc dacă creăm unul. filterscripts: conține coduri suplimentare în afară de modul dvs. de joc, care nu sunt incluse în acesta și pot fi apelate folosind comenzi rcon. announce.exe: acest lucru ne va permite să afișăm serverul nostru pe Masterlist. samp-npc.exe: acest lucru ne va permite să folosim NPC-uri. samp-server.exe: pornim serverul nostru cu aceasta. server.cfg: configurația serverului nostru. CONFIGURARE: Mai întâi trebuie să deschidem fișierul „server.cfg” și să modificăm configurația serverului nostru. După deschiderea acestuia, veți găsi: Cod: echo Executarea configurării serverului ... lanmode 0 rcon_password changeme maxplayers 50 portul 7777 hostname SA-MP 0.3 Server gamemode0 grandlarc 1 filtrescripturi gl_actions gl_realtime gl_property gl_mapicon ls_mall ls_elevator atașamente skinchanger vspawner anunță 0 interogarea 1 chatlogging 0 weburl www.sa-mp.com onfoot_rate 40 incar_rate 40 rata_armelor 40 stream_distance 300.0 stream_rate 1000 maxnpc 0 logtimeformat [% H:% M:% S] Puteți edita configurația pe baza acestui lucru: Cod: echo Executarea configurării serverului ... lanmode 0 (modul lan pe "1" sau dezactivat "0") rcon_password changeme (parola rcon pe care o veți folosi „/ Rcon login”; trebuie să editați aceasta) maxplayers 50 (cantitatea de sloturi disponibile pentru jucători) portul 7777 (portul pe care îl veți utiliza, de exemplu: 127.0.0.1:7777) server host SA-MP 0.3 server (numele serverului dvs.) gamemode0 grandlarc1 (numele modului de joc pe care îl veți folosi, puteți adăuga un mod de joc dacă creați / descărcați unul) filterscripts gl_actions gl_realtime gl_property gl_mapicon ls_mall ls_elevator attachments skinchanger vspawner (filterscripts that will be used) anunță 0 (server vizibil pe Masterlist; „1” pentru a-l afișa și „0” pentru a-l ascunde) interogarea 1 (informațiile despre server vizibile „1”, „0” vor dezactiva informațiile despre server către alți jucători) chatlogging 0 (salvați jurnalele de chat în server_log.txt "1", nu îl salvați "0") onfoot_rate 40 (nu vom explica acest lucru în acest tutorial, avansat) incar_rate 40 (nu vom explica acest lucru în acest tutori
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.