Jump to content

always

Membru
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

always's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Reputation

  1. Mulțumesc frumos pentru răspuns și că ai încercat să mă ajuți! dar nu asta e soluția.. eu vreau ca mașinile mele persoanele să rămâne spawnate pe server fie că sunt on sau nu.. în momentul de față ca să spawnez o mașină trebuie să folosesc comanda /vehspawn ca să le spawnez.. și eu nu vreau asta.
  2. Chiar foarte frumos! Abia aștept să îl postezi să pot pune pe server ul meu.
  3. Să înțeleg că vrei să știi ce să urci pe host, nu ? De exemplu la 0Ping trebuie să umbli doar în FilterScripts, Gamemodes, include și Scriptfiles (să ștergi tot din foldere) Iei tot ce ai în FilterScripts (gamemode-ul tău) și le pui în FilterScripts (Host) Tot așa faci și cu celelalte (la Gamemodes adaugi doar fișierul compilat) Iar apoi adaugi folderul plugins în directorul principal. După ce ai terminat de urcat fișierele pe host te duci în server.cfg și adaugi linia plugins sub linia gamemodes La plugins adaugi pluginurile pe care le ai în folderul plugins (ex: sscanf, mysql, streamer) și pui .so la toate Dacă nici așa nu merge.. adaugă pluginul nativechecker.dll și apoi să-mi lași server.log aici
  4. Ar ieși ceva foarte frumos în România! Succes cu proiectul!
  5. Bună ziua/Bună seara când citiți acest topic Am dat și eu peste o problemă și nu o pot rezolva.. Am început un edit de la gamemode-ul U-Society. Toate cele bune până ajung la sistemul de mașini personale Poți deține maxim 4 mașini și doar 1 poate fi spawnată pe server.. Eu aș vrea ca toate mașinile personale la un player să fie spawnate pe server fie că player-ul respectiv e on sau nu. Am căutat la OnPlayerConnect, OnPlayerDisconnect funcțiile DespawnVehicle sau DestroyPlayerCar.. Nu le găsesc Vă ofer codul de la comanda /vehspawn CMD:vehspawn(playerid, params[]) { if(gPlayerLogged[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "You need to login first."); new x_nr[50],getcarid = GetPlayerVehicleID(playerid),string[256]; if(sscanf(params, "s[50]",x_nr)) return SCM(playerid,COLOR_WHITE,"{B8DBFF}Syntax: /vehspawn <1-4> or <tut> for tutorial car"); if(getcarid != personalcar[playerid]) return SCM(playerid,COLOR_WHITE,"{FFB870}You are not in your car."); if(strcmp(x_nr,"1",true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == 0) return SCM(playerid,COLOR_WHITE,"{FFB870}You do not own a car."); if(OwnedVeh(getcarid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey]) return SCM(playerid,COLOR_WHITE,"{FFB870}You already have car spawned."); if(personalcar[playerid] != 0) { if(CarInfo[OwnedVeh(personalcar[playerid])][cNeon] != 0) { DestroyObject(Neon1[personalcar[playerid]]); DestroyObject(Neon2[personalcar[playerid]]); Neon1[personalcar[playerid]] = 0; Neon2[personalcar[playerid]] = 0; } vUpdate(OwnedVeh(personalcar[playerid]), cKMx); DestroyVehicle(personalcar[playerid]); OwnedVeh(personalcar[playerid]) = 0; personalcar[playerid] = 0; } Și nu.. nu vreau să încep un edit de la alt gamemode.. Aștept un răspuns Mulțumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.