Bună ziua/Bună seara când citiți acest topic
Am dat și eu peste o problemă și nu o pot rezolva.. Am început un edit de la gamemode-ul U-Society. Toate cele bune până ajung la sistemul de mașini personale
Poți deține maxim 4 mașini și doar 1 poate fi spawnată pe server.. Eu aș vrea ca toate mașinile personale la un player să fie spawnate pe server fie că player-ul respectiv e on sau nu.
Am căutat la OnPlayerConnect, OnPlayerDisconnect funcțiile DespawnVehicle sau DestroyPlayerCar.. Nu le găsesc Vă ofer codul de la comanda /vehspawn
CMD:vehspawn(playerid, params[])
{
if(gPlayerLogged[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "You need to login first.");
new x_nr[50],getcarid = GetPlayerVehicleID(playerid),string[256];
if(sscanf(params, "s[50]",x_nr)) return SCM(playerid,COLOR_WHITE,"{B8DBFF}Syntax: /vehspawn <1-4> or <tut> for tutorial car");
if(getcarid != personalcar[playerid]) return SCM(playerid,COLOR_WHITE,"{FFB870}You are not in your car.");
if(strcmp(x_nr,"1",true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == 0) return SCM(playerid,COLOR_WHITE,"{FFB870}You do not own a car.");
if(OwnedVeh(getcarid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey]) return SCM(playerid,COLOR_WHITE,"{FFB870}You already have car spawned.");
if(personalcar[playerid] != 0)
{
if(CarInfo[OwnedVeh(personalcar[playerid])][cNeon] != 0)
{
DestroyObject(Neon1[personalcar[playerid]]);
DestroyObject(Neon2[personalcar[playerid]]);
Neon1[personalcar[playerid]] = 0;
Neon2[personalcar[playerid]] = 0;
}
vUpdate(OwnedVeh(personalcar[playerid]), cKMx);
DestroyVehicle(personalcar[playerid]);
OwnedVeh(personalcar[playerid]) = 0;
personalcar[playerid] = 0;
}
Și nu.. nu vreau să încep un edit de la alt gamemode.. Aștept un răspuns
Mulțumesc!