Acest proiect este inceput la inceputul verii(nu aveam un nume stabil) ca sa vad ce pot eu.
Partea de 'design' sa-i pot spune au fost luate din XSW v1 de [XSS]RullZ deoarece pe mine nu prea m-a interesat partea asta de design(in special design-ul dialogurilor).
Partea tehnica e facuta 100% de mine, chiar daca unele sisteme seamana(pe partea de cod) in alte gamemode-uri.
A fost o perioada din care nu m-am mai ocupat de el, si dupa l-am luat iar. Acum ca a venit scoala, nu am niciun timp sa ma ocup de el :)).
In principiu, gamemode-ul prezinta sistem de logare/inregistrare, salvarea datelor si un sistem de case(la /buy este un bug, nu am avut timp sa-i dau de cap, o sa-i dati voi ). Am mai lasat baze de sisteme (gang, pcars, property - > se face in acelasi mod cu house dar cu vreo 2-3 variabile in plus. Asa l-am gandit eu, sa structurez proprietatile pe clase).
Sistemul de gang-uri voiam sa fie de genul GTA Sa, sa se poate creea free cateva gang-uri cu o maxima de 25 membri si sa se bate pentru teritorii(exceptand baza lor oficiala pe care o primesc doar top 3).
Poze: https://imgur.com/a/2oTy6
Download: 1. http://www109.zippyshare.com/v/esQApucU/file.html
2. https://www.solidfiles.com/v/2AAR68p5AY3gq
Virus total: 1. https://www.virustotal.com/#/u…7c5e1eac60cbd16/detection
2. https://www.virustotal.com/#/u…7c5e1eac60cbd16/detection
Targetul meu era sa fac gamemodul complet intr-un numar de linii cat mai mic(+ optimizari, simplitate in scris etc). In unele parti am scris codul ampulea, nu prea se intelege dar cum zicea cineva "if it's stupid and it works it ain't stupid".
O sa las baza de date in cateva momente. (http://www105.zippyshare.com/v/NecdOWRO/file.html)
Serverul ruleaza pe MySQL R41-3.
La UpdateHouse initial am folosit strcmp, am vrut sa schimb cu strfind sa vad daca dispare bugul(nu e copiat de pe xsw).
Daca aveti erori folositi compilerul lui zeex.