Jump to content

valelele

Membru
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Level of knowledge
    Avansat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

valelele's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • First Post
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Reputation

  1. Produsul spre vanzare: Se vinde: Gamemode 2014 IBP clasic, versiunea mai veche a RO:RP(video pe youtube, versiunea mai veche) Gamemode 2016 LS:RP Clone impreuna cu UCP-ul pe varianta Blue, sistemele sunt asemanatoare, nu detine probleme tehnice ( LS:RP 2016 ) Imagini / Video: Se prezinta pe localhost sau la metodele de contact de mai jos. Metoda de plata: Paypal/PaysafeCard/Skrill Pret: Pretul este negociabil dupa vederea sistemelor sau a celor doua gamemode-uri. Contact: Gmail: [email protected] Skype: [email protected] Mesaj privat pe forum Alte detalii: Pentru detalii asupra sistemelor, contacti-ma la adresele de mai sus. Pentru orice gamemode cumparat, ofer 7 zile servicii scripting gratuit( orice tine de urcarea gamemode-ului, probleme tehnice, modificare css/user control panel) Esti de acord sa alegeti un intermediar: Sigur, oricine de pe acest forum.
  2. Ce servicii pot oferi: Servicii scripting, tot ce tine de SA:MP Despre servicii: Ofer servicii scripting pe domeniul SA:MP, pot dezvolta orice fel de sistem, chiar si unul de dimensiuni mari, pretul acestuia va creste deoarece fiecare sistem este direct proportional cu pretul. Fac acest lucru de aproximativ 4 ani, sunt profesionist in domeniul Roleplay(RP) in jur de 3 ani iar pe domeniul RPG in jur de 1 an. Plata se face la predarea sistemului. După verificarea produsului pe localhost(dacă e cazul) se face plata, produsul nu se înmânează, până nu este verificat daca banii au fost primiti. In cazul in care comandati un sistem mai complex, va trebui sa oferiti o garantie inainte deoarece volumul de munca este unul foarte mare si clientul se poate razgandi. Sisteme dezvoltate: Sistemele create de mine se prezinta daca clientul este curios, in urma unui test pe un localhost. Metode de plata a servicilor: Paypal - Suma minima de 3 euro. PaysafeCard - Suma minima de 5 euro. Skrill - Suma minima de 5 euro. Transfer bancar - To be edited Metode de contact: Gmail: [email protected] Skype: [email protected] Mesaj privat pe forum
  3. stock LoadCargos() { new query[256]; for(new i = 1; i < MAX_CARGO; i++) { format(query, sizeof(query), "SELECT * FROM cargos WHERE ID=%d", i); mysql_function_query(handlesql, query, true, "LoadCargo", "d", i); } printf("LOADING CARGO..."); return 1; } forward LoadCargo(id); public LoadCargo(id) { new fields, rows; cache_get_data(rows, fields); if(rows) { new fetch[512]; cache_get_field_content(0, "ID", fetch); CargoInfo[id][ID]= strval(fetch); cache_get_field_content(0, "Xo", fetch); CargoInfo[id][Xo] = floatstr(fetch); cache_get_field_content(0, "Yo", fetch); CargoInfo[id][Yo] = floatstr(fetch); cache_get_field_content(0, "Zo", fetch); CargoInfo[id][Zo] = floatstr(fetch); cache_get_field_content(0, "Products", fetch); CargoInfo[id][Products] = strval(fetch); cache_get_field_content(0, "MaxProducts", fetch); CargoInfo[id][MaxProducts] = strval(fetch); cache_get_field_content(0, "Name", fetch); format(CargoInfo[id][Name], 128, fetch); cache_get_field_content(0, "Type", fetch); CargoInfo[id][Type] = strval(fetch); cache_get_field_content(0, "Price", fetch); CargoInfo[id][Bank] = strval(fetch); cache_get_field_content(0, "Tpdaname", fetch); format(CargoInfo[id][Tpda], 128, fetch); cache_get_field_content(0, "Tpdaprimary", fetch); format(CargoInfo[id][Tpdaprimary], 128, fetch); cache_get_field_content(0, "Open", fetch); CargoInfo[id][Open] = strval(fetch); CargoInfo[id][Icon] = CreateDynamicPickup(1318, 1, CargoInfo[id][Xo], CargoInfo[id][Yo], CargoInfo[id][Zo], -1, -1, -1, 50); new msg[1024]; format(msg, sizeof(msg), "[{E5FF00}%s{FFFFFF}]\n{FFFFFF}Storage: %d / %d\n{FFFFFF}Price: $%d / unit",CargoInfo[id][Name], CargoInfo[id][Products], CargoInfo[id][MaxProducts], CargoInfo[id][Bank]); CargoInfo[id][Text] = CreateDynamic3DTextLabel(msg, COLOR_WHITE, CargoInfo[id][Xo], CargoInfo[id][Yo], CargoInfo[id][Zo] + 0.7, 15.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 1); Iter_Add(CargoIterator, id); printf("Cargo %i a fost incarcat! (Name: %s cu tipul %i)", id, CargoInfo[id][Name], CargoInfo[id][Type]); } return 1; }
  4. Salut, am dezvoltat un sistem de la 0 pe Mysql ca pe LS:RP, gen te duci undeva la un tip(food, fruits, meat, etc) dai /cargo buy iti pune o lada in mana cu un SetPlayerSpecialAction de carry si acest cargo il poti pune in masina si sa il transporti spre alt factory unde il vinzi mai scump dar la acelasi tip. Faza este ca eu am o problema, am incat din db 2 id-uri, fruits si meat, pe care le vei vedea in poza de mai jos, daca cumpar fruits si le bag in masina la check imi apare ID-ul 2 din database nu 1 ce am cumparat eu si tot odata apare numele 'meat' nu 'fruits' ce am comandat eu. La meat, daca arunc cutia pe jos, la createdynamic3dtextlabel apare 'fruits' acum invers adica? Iar la o comanda gen, dau pe al doilea case 2 si imi returneaza primu iar daca dau pe primu nu merge. ITi las cateva poze, mersi mult. SERVERLOG: [18:33:50] Cargo 1 a fost incarcat! (Name: fruits cu tipul 1) [18:33:50] Cargo 2 a fost incarcat! (Name: meat cu tipul 2)
  5. Incerc de cateva zile sa gasesc aceasta animatie cand pica un player in Injury, gen pica asa din picioare si se prabuseste Aveti un video si o poza. Thanks VIDEO ANIMATION: https://www.youtube.com/watch?v=BPheEXbkHGs ( 3:06 )
  6. Am incercat sa fac un Death System ca pe LS:RP. Gen: cand un player trage intr-un player iar acela care sufera daune are hp-ul sub 35 si nu este mort sa il dea in Injury System si sa cada direct pe jos. Asta cred ca am facut bine, punand la OnPlayerUpdate: OnPlayerUpdate{ if(health < 35 && GetPVarInt(playerid, "Dead") == 0) { DoInjured(playerid); } } forward DoInjured(playerid); public DoInjured(playerid) { new Float:x, Float:y, Float:z; ApplyAnimationEx(playerid, "WUZI", "CS_Dead_Guy", 4.0, 0, 1, 1, 1, 0); ResetPlayerWeapons(playerid); GameTextForPlayer(playerid, "~b~BRUTTALY WOUNDED", 5000, 1); SetPlayerHealthEx(playerid,50.0); new stringdamage[128]; new stringdamage2[256]; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); format(stringdamage, sizeof(stringdamage), "(( Has been injured %d times, /damages %d for more information. ))", CountDamages(playerid), playerid); strcat(stringdamage, stringdamage2); PlayerInfo[playerid][pInjuriesText] = CreateDynamic3DTextLabel(stringdamage, COLOR_ERROR, x, y, z, 25.0, INVALID_PLAYER_ID, INVALID_VEHICLE_ID, 1, GetPlayerVirtualWorld(playerid), GetPlayerInterior(playerid), -1, 20.0); SetPVarInt(playerid, "Dead", 10); return 1; } Iar cand acel player care a tras sa se apropie de cel care e in Injury si trage in el, ala de pe jos sa nu ia damage, cum sa fac asta? Am facut doar la OnPlayerTakeDamage:
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.