Tikitaka
Membru-
Posts
15 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
560 profile views
Tikitaka's Achievements
-
Ce sa aleg dintre Zeroping si toolz pentru host samp 100 + ?
-
Am pus, dar pur si simplu, nu se intampla nimic la onplayer pause, am pus sa trimita un mesaj playerului la onplayerpause si nu trimite nimic.
-
nu functioneaza, specific ca am facut in felul urmator am adaugat la job if(EsteAfk[playerid] == 0 ) { si am creeat public-urile astea: public OnPlayerPause(playerid) { EsteAfk[playerid] = 1; return 1; } public OnPlayerUnpause(playerid) { EsteAfk[playerid] = 0; return 1; }
-
trebuie sa bag un include ceva nou?
-
Problema intalnita (descriere):Am creeat un job, care atunci cand mergi pe o anumita zona cu pete 25 km/h sa primesti 300$ odata la 3 secunde, dar cum pot face ca atunci cand se lasa afk sa nu primeasca bani? Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): Liniile de cod / sursa / script-ul: public SetMower(playerid) { if(mowerc[playerid] == 1) { if(PlayerToPoint(150.0,playerid, -291.0211,-1428.4664,12.8581)) { new tmpcar = GetPlayerVehicleID(playerid); new ccar = IsPlayerInAnyVehicle(playerid); new spe = Carspeed(playerid); if(ccar && IsAMower(tmpcar) && spe > 10) { if(mowermoney[playerid] <= 15000) { mowermoney[playerid] += 375; new str2[128]; format(str2,sizeof(str2),"Money earned: $%d",mowermoney[playerid]); TextDrawSetString(Bus2[playerid], str2); TextDrawShowForPlayer(playerid, Bus2[playerid]); GivePlayerCash(playerid, 375); Update(playerid, pCashx); } else if(mowermoney[playerid] > 15000) { mowermoney[playerid] = 0; mowerc[playerid] = 0; RemovePlayerFromVehicleEx(playerid); KillTimer(timerm[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid, Bus2[playerid]); } } } else { TextDrawHideForPlayer(playerid, Bus2[playerid]); GameTextForPlayer(playerid, "~r~You are not in farmer area.", 3000, 1); } } return 1; } Imagini / Video (optional): Ati incercat sa rezolvati singur?:
-
Problema intalnita (descriere): Doresc sa fac ca atunci cand un player trage sa apara adminilor distanta dmg-ul si in cine traga, scriptul l-am facut, dar doresc sa apara adminilor doar cand scriu o comanda ex: (/dmg) si doar pe un anumit player. Deci vreau ca la comanda (/dmginfo <id>) sa apara adminului dmg pe care il da player pe care la scris la comanda. Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): Liniile de cod / sursa / script-ul: Asta se pune la onplayergivedamage new stringRC[128], victim[MAX_PLAYER_NAME], attacker[MAX_PLAYER_NAME]; new weaponname[24]; GetPlayerName(playerid, attacker, sizeof (attacker)); GetPlayerName(damagedid, victim, sizeof (victim)); GetWeaponName(weaponid, weaponname, sizeof (weaponname)); format(stringRC, sizeof(stringRC), "DMG: %s did %.0f damage to %s using weapon: %s", attacker, amount, victim, weaponname); ABroadCast(COLOR_YELLOW,stringRC,1); Imagini / Video (optional): Ati incercat sa rezolvati singur?:
-
Problema intalnita (descriere):Cum pot face ca trailerul unui tir sa se distruga daca nu e folosit mai mult de 1 minut? Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): Liniile de cod / sursa / script-ul: Imagini / Video (optional): Ati incercat sa rezolvati singur?: da, am inteles ca trebuie sa folosesc cal back-urile astea dar nu am idee ce trebuie sa fac public OnTrailerUpdate(playerid, vehicleid) public OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat, Float:new_x, Float:new_y, Float:new_z, Float:vel_x, Float:vel_y, Float:vel_z)
-
daca nu gresesc, ce mi-ai dat tu seteaza cat dmg sa dea armele, eu vreau sa imi apara in cine trage player-ul respectiv si arma cu care trage.
-
nu functioneaza nici asa
-
si cum fac sa detecteze ca a pierdut trailer-ul si dupa cele 60 secunde sa detecteaza iar trailer-ul pe care l-a avut.
-
da, ai dreptate, dar mai am o problema, cum fac ca atunci cand pierde remorca dupa 60 sec daca nu o ataseaza inapo sa piarda misiunea si remorca sa primeasca destroy ?
-
Problema intalnita (descriere):Cum as putea face ca atunci cand un tir tracteaza un trailer si tir-ul explodeaza sa dispara automat trailer-ul. Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): Liniile de cod / sursa / script-ul: Am pus la OnPlayerStateChange cat si la OnPlayerDeath asa: if(Truck1[playerid] == 1) { DestroyVehicle(GetVehicleTrailer(GetPlayerVehicleID(playerid))); DisablePlayerCheckpoint(playerid); Truck1[playerid] = 0; KillTimer(timert[playerid]); } CheckPoint-ul imi dispare, cat si truck1 se seteaza pe 0, deci ceva nu e bine ceva la destroyvehicle, precizez ca trailerul se creeaza cand incepi misiunea. Imagini / Video (optional): Ati incercat sa rezolvati singur?:da
-
Descriere tutorial:As dori si eu un tutorial cum as putea creea o comanda (EX: /checkgivedmg id ) cu care sa vad in cine trage un player, cat dmg a dat, arma pe care o foloseste, cam cum e in urmatoarea poza.http://imgur.com/P4b3VPE