Jump to content

Tikitaka

Membru
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

560 profile views

Tikitaka's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

-7

Reputation

  1. Ce sa aleg dintre Zeroping si toolz pentru host samp 100 + ?
  2. Tikitaka

    Job

    Am pus, dar pur si simplu, nu se intampla nimic la onplayer pause, am pus sa trimita un mesaj playerului la onplayerpause si nu trimite nimic.
  3. Tikitaka

    Job

    nu functioneaza, specific ca am facut in felul urmator am adaugat la job if(EsteAfk[playerid] == 0 ) { si am creeat public-urile astea: public OnPlayerPause(playerid) { EsteAfk[playerid] = 1; return 1; } public OnPlayerUnpause(playerid) { EsteAfk[playerid] = 0; return 1; }
  4. Tikitaka

    Job

    trebuie sa bag un include ceva nou?
  5. Tikitaka

    Job

    Problema intalnita (descriere):Am creeat un job, care atunci cand mergi pe o anumita zona cu pete 25 km/h sa primesti 300$ odata la 3 secunde, dar cum pot face ca atunci cand se lasa afk sa nu primeasca bani? Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): Liniile de cod / sursa / script-ul: public SetMower(playerid) { if(mowerc[playerid] == 1) { if(PlayerToPoint(150.0,playerid, -291.0211,-1428.4664,12.8581)) { new tmpcar = GetPlayerVehicleID(playerid); new ccar = IsPlayerInAnyVehicle(playerid); new spe = Carspeed(playerid); if(ccar && IsAMower(tmpcar) && spe > 10) { if(mowermoney[playerid] <= 15000) { mowermoney[playerid] += 375; new str2[128]; format(str2,sizeof(str2),"Money earned: $%d",mowermoney[playerid]); TextDrawSetString(Bus2[playerid], str2); TextDrawShowForPlayer(playerid, Bus2[playerid]); GivePlayerCash(playerid, 375); Update(playerid, pCashx); } else if(mowermoney[playerid] > 15000) { mowermoney[playerid] = 0; mowerc[playerid] = 0; RemovePlayerFromVehicleEx(playerid); KillTimer(timerm[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid, Bus2[playerid]); } } } else { TextDrawHideForPlayer(playerid, Bus2[playerid]); GameTextForPlayer(playerid, "~r~You are not in farmer area.", 3000, 1); } } return 1; } Imagini / Video (optional): Ati incercat sa rezolvati singur?:
  6. Problema intalnita (descriere): Doresc sa fac ca atunci cand un player trage sa apara adminilor distanta dmg-ul si in cine traga, scriptul l-am facut, dar doresc sa apara adminilor doar cand scriu o comanda ex: (/dmg) si doar pe un anumit player. Deci vreau ca la comanda (/dmginfo <id>) sa apara adminului dmg pe care il da player pe care la scris la comanda. Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): Liniile de cod / sursa / script-ul: Asta se pune la onplayergivedamage new stringRC[128], victim[MAX_PLAYER_NAME], attacker[MAX_PLAYER_NAME]; new weaponname[24]; GetPlayerName(playerid, attacker, sizeof (attacker)); GetPlayerName(damagedid, victim, sizeof (victim)); GetWeaponName(weaponid, weaponname, sizeof (weaponname)); format(stringRC, sizeof(stringRC), "DMG: %s did %.0f damage to %s using weapon: %s", attacker, amount, victim, weaponname); ABroadCast(COLOR_YELLOW,stringRC,1); Imagini / Video (optional): Ati incercat sa rezolvati singur?:
  7. Problema intalnita (descriere):Cum pot face ca trailerul unui tir sa se distruga daca nu e folosit mai mult de 1 minut? Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): Liniile de cod / sursa / script-ul: Imagini / Video (optional): Ati incercat sa rezolvati singur?: da, am inteles ca trebuie sa folosesc cal back-urile astea dar nu am idee ce trebuie sa fac public OnTrailerUpdate(playerid, vehicleid) public OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat, Float:new_x, Float:new_y, Float:new_z, Float:vel_x, Float:vel_y, Float:vel_z)
  8. daca nu gresesc, ce mi-ai dat tu seteaza cat dmg sa dea armele, eu vreau sa imi apara in cine trage player-ul respectiv si arma cu care trage.
  9. si cum fac sa detecteze ca a pierdut trailer-ul si dupa cele 60 secunde sa detecteaza iar trailer-ul pe care l-a avut.
  10. da, ai dreptate, dar mai am o problema, cum fac ca atunci cand pierde remorca dupa 60 sec daca nu o ataseaza inapo sa piarda misiunea si remorca sa primeasca destroy ?
  11. Problema intalnita (descriere):Cum as putea face ca atunci cand un tir tracteaza un trailer si tir-ul explodeaza sa dispara automat trailer-ul. Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): Liniile de cod / sursa / script-ul: Am pus la OnPlayerStateChange cat si la OnPlayerDeath asa: if(Truck1[playerid] == 1) { DestroyVehicle(GetVehicleTrailer(GetPlayerVehicleID(playerid))); DisablePlayerCheckpoint(playerid); Truck1[playerid] = 0; KillTimer(timert[playerid]); } CheckPoint-ul imi dispare, cat si truck1 se seteaza pe 0, deci ceva nu e bine ceva la destroyvehicle, precizez ca trailerul se creeaza cand incepi misiunea. Imagini / Video (optional): Ati incercat sa rezolvati singur?:da
  12. Descriere tutorial:As dori si eu un tutorial cum as putea creea o comanda (EX: /checkgivedmg id ) cu care sa vad in cine trage un player, cat dmg a dat, arma pe care o foloseste, cam cum e in urmatoarea poza.http://imgur.com/P4b3VPE
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.