Jump to content

Sle|D

Membru
  • Posts

    49
  • Joined

  • Last visited

    Never

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Sle|D's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Pai vrei sa schimbi suma de bani?,,la bani uita-te dupa mesajul care il primesti si cauta in gm sau daca primesti o suma mai "diferita" (poti cauta suma respectiva) trebuie sa fie ceva de genu : GivePlayerMoney( i, suma aici );
  2. eroare 100 e cand nu ai ceva include.. uita-te la pawno > include > aici vezi daca ai astea : core, float, file, utils, morphinc, streamer, dini
  3. Sle|D

    Comanda mute

    nu pot sa cred ca nu stie nime..
  4. Sle|D

    Comanda mute

    mersi zink, dar eu nu am parametri aia eu folosesc alta structura la comanda , mersi la toti pentru interes
  5. Sle|D

    Comanda mute

    e mai greu sa o adaptez decat sa o fac comanda mea sa mearga..acolo is variabilele tale.
  6. CMD:flip(playerid, params[]) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new currentveh; new Float:angle; currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleZAngle(currentveh, angle); SetVehicleZAngle(currentveh, angle); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Autovehiculul tau a fost intoars."); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Nu te afli intr-un autovehicul!"); return 1; }
  7. Si asa crezi tu ca ai rezolvat problema? era ceva genu: GivePlayerMoney( playerid, -250 ); asta inseamna sa ii dea atatia bani minu,s si e bine... mai uitate pe la public OnPlayerSpawn sau public OnPlayerDeath si vezi poate e tot asa ceva cu bani si vezi de ce e, daca nu trebuie sterge.
  8. Sle|D

    Problema

    intri la "FOLDERUL CU SERVERUL" -> pawno -> include. si aici copiezi includerul a_samp de la arhiva pe care ai descarcat-o. p.s includerul il gasesti tot asa "FOLDERUL CU SERVERUL" -> pawno -> include -> a_samp.inc
  9. Sle|D

    Problema

    Trebuie sa respecti un model, dar cum nu poti ce zice da crash detali.. Cel mai probabil nu ai schimbat fisierele announce , samp-server, samp-npc. poti sa le iei de AICI [0.3z R2-2] iei cele 3 fisiere pe care le am spus mai sus(si cu rosu) si le pui in folderul de la serverul tau. schimba si biblioteca a_samp daca vrei sa folosesti functile BULLET_HIT_TYPE_...
  10. Sle|D

    Comanda mute

    Asta zic ca comanda era doar mute fara timp. si am incercat sa o fac eu cu timp dar nu am nici-o functie, cum le fac am incercat cea de la jail sa o pun..
  11. Sle|D

    Comanda mute

    trebuie sa fie 3 variabile. nici nu am functia, stockul de aia zic sa ma ajutati sa o fac, si sa refac comanda.
  12. <-- Nick Problema: nu merge.. Erori / warnings: niciuna Lini/script: mai jos Ai incercat sa rezolvi singur ?: da oare sa fie parametri uiS? eu am vrut sa foloses de la functia jail are timer de 1 secunda dar mai are si alceva si mai bine schimb si dupa ce trece sa fac sa apara un mesaj. [pawn]CMD:mute( playerid, params[ ] ) { LevelCheck( playerid, 6 ); new Player, liTime, Reason[ 80 ] ; if ( sscanf( params, "udS(no reason)[80]", Player, liTime, Reason ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, "Scrie: /mute [PlayerID] [Minute] [Motiv]" ); if ( !IsPlayerConnected( Player ) && Player == INVALID_PLAYER_ID ) return SendError( playerid, "Jucatorul nu este conectat!" ); if ( PlayerInfo[ Player ][ Muted ] == 1 ) return SendError( playerid, "Jucatorul este deja mut" ); PlayerInfo[ playerid ][ PMutes ]++; PlayerPlaySound( Player, 1057, 0.0, 0.0, 0.0 ); PlayerInfo[ Player ][ Muted ] = 1; PlayerInfo[ Player ][ MuteWarnings ] = 0; SetTimerEx( "ShowJailLeftTime", 1000, 0, "i", Player ); gTime[ Player ][ 0 ] = liTime-1; gTime[ Player ][ 1 ] = 60; FormatMSG( Player, COLOR_BLABLA, "Ai primit mute de la Administratorul %s timp de [%d min] [Motiv: %s]", PlayerName( playerid ), liTime, Reason ); FormatMSG( playerid, COLOR_BLABLA, "I-ai dat mute lui %s timp de [%d min] si [Motiv: %s]", PlayerName( Player ), liTime, Reason ); return ( 1 ); }[/pawn]
  13. [pawn]/* Simple Signaling System v2.0 - Adaugat Anti-Signaling-Spam...nu va lasa sa semnalizati in exces si o data la 5 secunde(puteti schimba in cate vreti voi!) */ #include < a_samp > #pragma tabsize 0 #define COLOR_PINK 0xFFC0CBAA #define COLOR_ULTRARED 0xE60000AA #define ANTISIGSPAM_TIME 2 // numarul de secunde dupa care va lasa din nou sa semnalizati! Puteti sa-l schimbati in cate secude vreti! forward antispamtimer(id); new string[ 128 ]; new antisigspam[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { printf(" ASRock's Simple Signaling System v2.0!"); return 1; } public antispamtimer(id) { antisigspam[id] = 0; } public OnPlayerKeyStateChange( playerid, newkeys, oldkeys ) { if ( newkeys == KEY_LOOK_RIGHT ) { if ( IsPlayerInAnyVehicle ( playerid ) ) { if (antisigspam[playerid] == 0) { format ( string, sizeof ( string ), "{E60000}* %s {FFC0CB}a semnalizat spre dreapta.", pname( playerid ) ); SendClientMessage( COLOR_PINK, string ); format ( string, sizeof ( string ), "* > {E60000}%s {FFC0CB}>", pname( playerid ) ); SendClientMessage( COLOR_PINK, string ); antisigspam[playerid] = 1; SetTimerEx("antispamtimer", ANTISIGSPAM_TIME*1000, false, "d", playerid); } else { format( string, sizeof ( string ), "Te rog asteapta {FFC0CB}%d {E60000}secunde pana sa semnalizezi din nou!", ANTISIGSPAM_TIME); SendClientMessage( playerid, COLOR_ULTRARED, string ); } } } if ( newkeys == KEY_LOOK_LEFT ) { if ( IsPlayerInAnyVehicle ( playerid ) ) { if (antisigspam[playerid] == 0) { format ( string, sizeof ( string ), "{E60000}* %s {FFC0CB}a semnalizat spre stanga.", pname( playerid ) ); SendClientMessage( COLOR_PINK, string ); format ( string, sizeof ( string ), "* < {E60000}%s {FFC0CB}<", pname( playerid ) ); SendClientMessage( COLOR_PINK, string ); antisigspam[playerid] = 1; SetTimerEx("antispamtimer", ANTISIGSPAM_TIME*1000, false, "d", playerid); } else { format( string, sizeof ( string ), "Te rog asteapta {FFC0CB}%d {E60000}secunde pana sa semnalizezi din nou!", ANTISIGSPAM_TIME); SendClientMessage( playerid, COLOR_ULTRARED, string ); } } } } stock pname(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); return name; }[/pawn] pai aia era idea sa vada toti, schimba SendClientMessageToAll cu SendClientMessage ca sa vada doar cel care le foloseste dar nu are sens fraza daca vezi doar tu, modifica putin gen ai semnalizat spere stanga sau stiu eu..
  14. Asta este pentru ca nu ai schimbat si includerul a_samp pentru ca nu contine in biblioteca aceast functie, e din 0.3z RC2-2 Descarca de aici http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=506214 si pune la pawn in include.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.