Jump to content

Question

Posted

Salut, ieri am luat acest gamemode, gamemode-ul e din 2019 :)))) si tot am aceasta problema si nu stiu de ce ,am incercat cu alta versiune, poate ma ajuta cineva #THX
 
Screenshot_1.thumb.png.2821b97a61ac05b3c1fb4aecd957a5df.png

11 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Posted
Acum 43 minute, r3f13x a spus:

Salut, ieri am luat acest gamemode, gamemode-ul e din 2019 :)))) si tot am aceasta problema si nu stiu de ce ,am incercat cu alta versiune, poate ma ajuta cineva #THX
 
Screenshot_1.thumb.png.2821b97a61ac05b3c1fb4aecd957a5df.png

Se mai intampla :D 

 Încearcă să fii un om de valoare și nu neapărat un om de succes.

 

  • 0
Posted
Acum 18 minute, KB.HERO a spus:

Se mai intampla :D 

Daca nu vrei sa ma ajuti , nu mai comenta aiurea.

 

  • 0
Posted
Acum 4 ore, r3f13x a spus:

Daca nu vrei sa ma ajuti , nu mai comenta aiurea.

 

Uitate daca ai include-ul ;) 

 Încearcă să fii un om de valoare și nu neapărat un om de succes.

 

  • 0
Posted
Acum 11 ore, KB.HERO a spus:

Uitate daca ai include-ul ;) 

Am tot, si tot nu merge. pe alt Gamemode merge perfect

  • 0
Posted (edited)

Din cate vad, folosesti sublime, vezi daca ai include-ul in folderul de executare a programului, la #include <ysi> sa ai backslash "\" nu "/", iar native-urile deobicei nu trebuiesc bagate in gm, cele mai folosite sunt ptr timere si iteratori, in rest nimic, majoritatea folosim pawn.cmd ca si procesor de comenzi, e mult mai rapid decat ysi sau zcmd

Edited by iSkull
  • 0
Posted
Acum 21 ore, iSkull a spus:

Din cate vad, folosesti sublime, vezi daca ai include-ul in folderul de executare a programului, la #include <ysi> sa ai backslash "\" nu "/", iar native-urile deobicei nu trebuiesc bagate in gm, cele mai folosite sunt ptr timere si iteratori, in rest nimic, majoritatea folosim pawn.cmd ca si procesor de comenzi, e mult mai rapid decat ysi sau zcmd

Am include-ul pus in Gm, dar inainte nu facea asa acuma face, si nu stiu de ce

  • 0
Posted
Acum 22 ore, iSkull a spus:

Din cate vad, folosesti sublime, vezi daca ai include-ul in folderul de executare a programului, la #include <ysi> sa ai backslash "\" nu "/", iar native-urile deobicei nu trebuiesc bagate in gm, cele mai folosite sunt ptr timere si iteratori, in rest nimic, majoritatea folosim pawn.cmd ca si procesor de comenzi, e mult mai rapid decat ysi sau zcmd

GM-ul meu nu merge compilat cu Pawno , doar cu Sublime

  • 0
Posted (edited)
Acum 5 ore, r3f13x a spus:

GM-ul meu nu merge compilat cu Pawno , doar cu Sublime

Am explicat mai sus, nu ai folderele de la ysi in compilator, orice gm merge compilat cu pawno atata timp cat ai fisierele necesare, crezi ca inainte de sublime nu mai erau compilatoare? notepad++ sa nu uitam de el, aveti bazaconii in capul ala cand ziceti asa ceva

Din cate vad e o eroare in foreach, vezi sa pui foreach-ul inaintea la ysi, mai era una in trecut, cred ca acum vreo 4 ani in care nu te lasa sa pui foreach din cauza ca exista unul in ysi pe care e bazat includeul de iteratori

1. Poti sa scoti foreach-ul din folderul cu ysi, e posibil sa nu citeasca de 2 ori din cauza ca exista unul, sau sa pui foreach-ul din ysi in include la pawno inclusiv la compilator

2. Nu ai fisierul de y_natives in ysi/internal, nu are cum sa-ti dea acea eroare de citire daca exista in folderul respectiv

Edited by iSkull

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.