Jump to content
Autentificarea cu Google și Facebook nu mai este disponibilă. ×
  • 0

Question

Posted

Salut am si eu urmatoarea problema in consola

http://prntscr.com/ly8bmc

si asta este dupa ce am adugat asta

if(newkeys & KEY_CTRL_BACK)
	{
	    if(LapteVaca[playerid]) return SendClientMessage(playerid,-1, "SERVER : {00FF00}Ai luat deja laptele vaci! Dute in hambar! Si nu fii lenels!");
	    for(new i = 0x0; i != sizeof(PozitieVaca); i++)
	    {
	        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,PozitieVaca[i][0], PozitieVaca[i][1], PozitieVaca[i][2]))
	        {
	            ApplyAnimation(playerid, "BOMBER", "BOM_Plant", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
	            switch(random(5))
				{
				case 0: LapteVaca[playerid] = !LapteVaca[playerid], Pas[i]--, SendClientMessage(playerid,-1, "FERMIER :  {999999}Bravo , ai luat laptele de la vaca.Dute golestel!");
				case 1: SendClientMessage(playerid,-1, " {FF00FF}STOP! Vaca are mamita nu o mulge!{00FF00}(mamita=bolnava)");
				case 2: LapteVaca[playerid] = !LapteVaca[playerid], Pas[i]--, SendClientMessage(playerid,-1, "FERMIER :  {999999}Bravo , ai luat laptele de la vaca.Dute golestel!");
				case 3: SendClientMessage(playerid,-1, " {FF00FF}STOP! Vaca are mamita nu o mulge!{00FF00}(mamita=bolnava)");
				}
				new string[128];
	            if(Pas[i] == 0) return SendClientMessage(playerid,-1, "SERVER : {FFFFFF}Vaca asta a muls-o alt player.");
	            format(string,sizeof(string),"{FFFFFF}Grajd cu o vaca pentru mulgere \nApasa {FFFFFF}H",Pas[i]);
	            Update3DTextLabelText(label[i], 0xFFFFFFFF, string);
	            break;
	        }
	    }
	}

 

daca o scot nu mai primesc.

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Posted (edited)

Pentru inceput, inlocuieste asta:

	for(new i = 0x0; i != sizeof(PozitieVaca); i++) 
	

Cu asta:

	for(new i = 0; i < sizeof(PozitieVaca); i++)
	

 

 

Edit: Ti'am recitit tot codul, ai greseli peste greseli(inclusiv la verificare + random), odata ce folosesti random-ul intr-un switch trebuie sa te asiguri ca ai toate case-urile

Ex:

	new r = random(5);
	switch(r)
	{
	case 0: { }
	case 1: { }
	case 2: { }
	case 3: { }
	case 4: { }
	}
	

Avand in vedere ca e mereu array - 1 in orice conditie, indiferent ca e cu sizeof sau fara

 

Pe langa asta mai ai si cu "LapteVaca[playerid] = !LapteVaca[playerid]", niciodata nu se folosesti asa ceva ci, daca vrei sa faci o verificare se face astfel:

	new number = 3;
	if(number < 4) { print("Actionat"); }
	

 

Acum codul tau este urmatorul:

	if(newkeys & KEY_CTRL_BACK)
{
    if(LapteVaca[playerid]) return SendClientMessage(playerid,-1, "SERVER : {00FF00}Ai luat deja laptele vaci! Dute in hambar! Si nu fii lenels!");
    for(new i = 0; i < sizeof(PozitieVaca); i++)
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,PozitieVaca[i][0], PozitieVaca[i][1], PozitieVaca[i][2]))
        {
            ApplyAnimation(playerid, "BOMBER", "BOM_Plant", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
            switch(random(4))
            {
                case 0:
                {
                    if(LapteVaca[playerid] != LapteVaca[playerid])
                         Pas[i]--, SendClientMessage(playerid,-1, "FERMIER :  {999999}Bravo , ai luat laptele de la vaca.Dute golestel!");
                }
                case 1: SendClientMessage(playerid,-1, " {FF00FF}STOP! Vaca are mamita nu o mulge!{00FF00}(mamita=bolnava)");
                case 2:
                {
                    if(LapteVaca[playerid] != LapteVaca[playerid]) 
                        Pas[i]--, SendClientMessage(playerid,-1, "FERMIER :  {999999}Bravo , ai luat laptele de la vaca.Dute golestel!");
                }
                case 3: SendClientMessage(playerid,-1, " {FF00FF}STOP! Vaca are mamita nu o mulge!{00FF00}(mamita=bolnava)");
            }
            if(Pas[i] == 0) return SendClientMessage(playerid,-1, "SERVER : {FFFFFF}Vaca asta a muls-o alt player.");
            Update3DTextLabelText(label[i], 0xFFFFFFFF, "{FFFFFF}Grajd cu o vaca pentru mulgere \nApasa {FFFFFF}H");
            break;
        }
    }
}
	
Edited by iSkull
  • 0
Posted (edited)
Acum 3 ore, iSkull a spus:

Pentru inceput, inlocuieste asta:


	for(new i = 0x0; i != sizeof(PozitieVaca); i++) 
	

Cu asta:


	for(new i = 0; i < sizeof(PozitieVaca); i++)
	

 

 

Edit: Ti'am recitit tot codul, ai greseli peste greseli(inclusiv la verificare + random), odata ce folosesti random-ul intr-un switch trebuie sa te asiguri ca ai toate case-urile

Ex:


	new r = random(5);
	switch(r)
	{
	case 0: { }
	case 1: { }
	case 2: { }
	case 3: { }
	case 4: { }
	}
	

Avand in vedere ca e mereu array - 1 in orice conditie, indiferent ca e cu sizeof sau fara

 

Pe langa asta mai ai si cu "LapteVaca[playerid] = !LapteVaca[playerid]", niciodata nu se folosesti asa ceva ci, daca vrei sa faci o verificare se face astfel:


	new number = 3;
	if(number < 4) { print("Actionat"); }
	

 

Acum codul tau este urmatorul:


	if(newkeys & KEY_CTRL_BACK)
{
    if(LapteVaca[playerid]) return SendClientMessage(playerid,-1, "SERVER : {00FF00}Ai luat deja laptele vaci! Dute in hambar! Si nu fii lenels!");
    for(new i = 0; i < sizeof(PozitieVaca); i++)
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,PozitieVaca[i][0], PozitieVaca[i][1], PozitieVaca[i][2]))
        {
            ApplyAnimation(playerid, "BOMBER", "BOM_Plant", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
            switch(random(4))
            {
                case 0:
                {
                    if(LapteVaca[playerid] != LapteVaca[playerid])
                         Pas[i]--, SendClientMessage(playerid,-1, "FERMIER :  {999999}Bravo , ai luat laptele de la vaca.Dute golestel!");
                }
                case 1: SendClientMessage(playerid,-1, " {FF00FF}STOP! Vaca are mamita nu o mulge!{00FF00}(mamita=bolnava)");
                case 2:
                {
                    if(LapteVaca[playerid] != LapteVaca[playerid]) 
                        Pas[i]--, SendClientMessage(playerid,-1, "FERMIER :  {999999}Bravo , ai luat laptele de la vaca.Dute golestel!");
                }
                case 3: SendClientMessage(playerid,-1, " {FF00FF}STOP! Vaca are mamita nu o mulge!{00FF00}(mamita=bolnava)");
            }
            if(Pas[i] == 0) return SendClientMessage(playerid,-1, "SERVER : {FFFFFF}Vaca asta a muls-o alt player.");
            Update3DTextLabelText(label[i], 0xFFFFFFFF, "{FFFFFF}Grajd cu o vaca pentru mulgere \nApasa {FFFFFF}H");
            break;
        }
    }
}
	

Salut am pus cod-ul acesta al tau prin care mi-ai explicat unde am gresit dar acu la fel face http://prntscr.com/lyaqti

doar ca nu mai functioneaza comanda acu.

Edited by Sprite_RoPlayers

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.