Jump to content

Recommended Posts

Posted

C:\Users\Denis Ivascu\Desktop\GM-uri\proiect s4uriK\gamemodes\gm.pwn(1239) : error 021: symbol already defined: "Time"

Posted

Nu trebuie sa fie neaparat variabila ca sa se incadreze in eroarea aia. Poti avea doua functii denumite Time

Posted
5 minutes ago, Ap9llo said:

Am rezolvat dupa cum mi.ati spus, insa: https://imgur.com/a/rqtPHWe

Ai sters cordonate ceva ori nu ai pus cordonate in care parte sa staie ora 

Încearcă să fii un om de valoare și nu neapărat un om de succes.

Posted

Va rog frumos. Va implorrr. Azi vreau sa.l deschid. Am si host loat si acm na belea. Discord denis#4790. Skype denis ivascu

Posted (edited)
Acum 22 minute, Ap9llo a spus:

Am rezolvat dupa cum mi.ati spus, insa: https://imgur.com/a/rqtPHWe

Asta e din cauza faptului ca atat ceasu de la data cat si alt sistem folosesc variabila Text:Time

Ori creezi o variabila Text:CeasTime si inlocuiesti in sistemu de ceas/data ori modifici celalalt sistem

Edited by Banditul
Posted

Nush cum frate. De aceea v.am cerut ajutorul. V.am lasat discord si skype meu. Ma suna cnv sa ma ajute?

La 8 trebuie sa ii dau drumul sa srv, dar ......

Ofer grad pe server

Posted
2 hours ago, Ap9llo said:

Nush cum frate. De aceea v.am cerut ajutorul. V.am lasat discord si skype meu. Ma suna cnv sa ma ajute?

La 8 trebuie sa ii dau drumul sa srv, dar ......

Ofer grad pe server

Dupa mine nu ar trebui sa anunti deschiderea atat timp cat mai ai de lucru la gamemode, dar mna