Jump to content

copiere sistem clan


iReaLx

Recommended Posts

Nume: benz
Intrebare: Salutare ! Bai fratilor, eu sunt incepator in scripting si am un gm cumparat de mai mult timp si ii lipseste sistem clan / friends .... credeti ca e vreo sansa daca copiez dintr un alt gm sistemul ( cod cu cod ) si il pun in al meu? Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi ceva? ( Cei care vor sa faca misto, sa se abtina ! )
Imagini(optional):
Alte detalii:

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Ge0 said:

http://www.darkgaming.smf2hosting.com/index.php?topic=62.0

Il poti copia pe asta , pastrezi creditele si e ok ! mai adaugi tu ce crezi , il modifici si o sa fie ceva super ok .

Nu mi place man, nu merge sa dau spray, am gasit un sistem pe un gm dar nu stiu sa l copiez, mi e sa nu omit anumite chestii si la urma..... ma chinui degeaba

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, iReaLx a spus:

Nu mi place man, nu merge sa dau spray, am gasit un sistem pe un gm dar nu stiu sa l copiez, mi e sa nu omit anumite chestii si la urma..... ma chinui degeaba

In primul rand iti trebuie si tabelul din baza de date cu clans de la acel GM.

In al doilea rand e usor sa dai un copy paste. Cauti in acel GM tot ce tine de clan folosind ctrl+f. Cauti dupa variabilele de la enum cInfo sau cum se numeste in acel gm.(copiezi tot ce e legat de acele variabile si trebuie sa mearga)+ anumite functii,stock-uri care sunt folosite.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, valivaly96 said:

In primul rand iti trebuie si tabelul din baza de date cu clans de la acel GM.

In al doilea rand e usor sa dai un copy paste. Cauti in acel GM tot ce tine de clan folosind ctrl+f. Cauti dupa variabilele de la enum cInfo sau cum se numeste in acel gm.(copiezi tot ce e legat de acele variabile si trebuie sa mearga)+ anumite functii,stock-uri care sunt folosite.