Jump to content
  • 0

2 nelamuriri , rog ajutor.


FOCA

Question

Am si eu 2 nelamuriri , sper sa ma puteti ajuta. sunt incepator in scripting si nu am gasit inca o solutie la problemele mele.

1. Am facut ca masinile tuturor factiunilor sa fie tunate automat cu nitro , spoiler si tot ce trebe...folosindu-ma de codul urmator: ( AddVehicleComponent(ClanulBaros[8], 1010);      // [Nitro] )

Problema este ca uneori acele componente nu apar , apar masinile defaul , si ca sa apara trebuie sa dau restart la server...Subliniez , de cele mai multe ori apar...dar alteori dispar...si nu dispar doar la o factiune anume..ci la toate...sau uneori imi dispare mapa...care ar fi cauza si solutia?

2. Cum as putea sa fac si eu chestia acea cu rpg.domeniu.com? detin host web si domeniu...dar nu stiu cum sa fac sa recunoasca ip la server

Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Acum 2 ore, BuNiCu-RP a spus:

1. Acele coduri se adauga la OnVehicleSpawn();

http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleSpawn

2. Acela se numeste dns, se poate face din cpanel -> DNS Zone Editor. 

La capitolul DNS nu merge cum ai spus tu, nu stiu de ce....eu am portul dl server 7778 nu 7777 ca altii....si sa zicem asa: daca bag ip-ul de la serverul meu in conect la samp dar fara port sau cu 7777 imi da alt server....la fel si in cazul dns-ului...am facut dns-ul dar tot asa , imi baga serverul altuia....iar daca bag in samp rpg.nume-domeniu.com:7778 nu merge.....deci cum rezolv asta mai exact?

 

Iar la 1 eu am codurile pt atasare componente la masini...in gememode init exact unde am si masinile la factiuni create

Edited by FOCA
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information